Advertentie | |
|
![]() |
|
missgien valt het bij vrouwen meer op als ze chocola eten (dus jij zijnde denkt dat vrouwen meer chocola eten,, maar missgien isdat helemaal niet zo) dan zou het iig phsygologisch zijn
verder zit in heel veel eten bepaalde stoffen die je lekker doen voelen, maar ik denk dat chocola vooral een bepaalde label heeft en daarom meer gegeten word door bepaalde groep
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Waarom vrouwen meer chocola eten zou ik niet weten...wel is het zo dat veel vrouwen met name rondom hun menstruatie meer chocola eten dan normaal. Misschien ligt het er aan dat mannen niet menstrueren (of hoe je dat ook schrijft)? ![]() @dafelix: Chocola wekt dat stofje echt meer op dan de meeste andere 'voedings'middelen, volgens mij is dat wetenschappelijk bewezen. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
wel serotonine denk ik dan: Citaat:
kijkt u hier.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Endorfine is doping volgens mij. ![]() |
![]() |
|
Gan naar deze sitehttp://www.r-en-d.demon.nl/kees/chocola.htm daar kom je alles te weten over chocola
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, men zegt altijd wel dat dat door het stofje komt (serotonine, zit ook in bananen) maar dat kan eigenlijk niet. Je moet echt kílo's chocolade eten wil je zo'n dosis serotine binnen krijgen dat je er vrolijker van wordt. Zelfde geldt voor bananen, je moet je bijna dood eten in bananen voor je eindelijk wat vrolijker wordt van het stofje.
Ik zou zelf gaan voor de 'verboden-vrucht'-theorie, zoals ik hem zelf maar noem; Een meisje/vrouw weet dat wanneer ze chocola eet ze min of meer aan het zondigen is.. Dat geeft een soort spanning waardoor het allemaal nog wat lekkerder en leuker wordt. Je doet dus iets wat je eigenlijk niet mag en je geniet er toch van, heerlijk gevoel... *neemt hapje chocolade* ![]() |
![]() |
|
![]() |
Goedzo Andijvie! Dat is beter dan vergeten te eten! En dat kleine kontje van jou kan best nog een paar pondjes hebben hoor!
Jongens doen het meer op hartig, en meisjes op zoet, toch? Vooral eiwitrijk zout voedsel is bij mannen populair, Zij moeten meer spierweefsel onderhouden. Meisjes hebben relatief meer vet, en moeten dus hun voorraad vet op peil houden. Vet is nodig om de menstruatie probleemloos te laten verlopen. Barre tijden is geen vet, dan geen voortplanting, dus geen menstruatie.
|
Het is volgens mij ook zo dat meisjes meer gericht zijn op zoet, en jongens meer op bitter of zout...Dat is ook de reden dat meer jongens dan meisjes bier drinken...
hoewel ikzelf stiekem best wel van chocola houd ![]()
|
Verwijderd
|
mjah.. kweenie, ik heb ook best een verslaving eraan hoor.. je moet niet een reep ofzo bij ons thuis leggen, want hij is op na een half uur
![]() ![]() hoe het komt?? geen idee.. is net zoiets als wat jongens bij voetbal hebben dnek ik.. we hebben het nodig op de een of andere manier.. jongens willlen het altijd over voetbal hebben.. wij willen chocola *beetje scheve vergelijking..* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb eens gelezen dat chocolade licht pijnstillend werkt en dat vrouwen het o.a. daarom zoveel eten tijdens de menstuatie.
(geen idee hoe betrouwbaar dit is) Ook schijnen vrouwen chocolade te gaan eten als ze geil zijn, het bevredigt hen gedeeltelijk ofzo. ![]() ![]() (dit komt uit een profielwerkstuk over chocolade)
|
Ja ik heb dat ook wel es ergens gelezen. Er schijnt een stofje in choco te zitten dat ook vrijkomt in de hersenen tijdens het sexen.
Zo heb ik wel eens de opmerking gehad toen ik een choco ijsje zat te eten: 'Ik hoef geen chocola, ik heb sex'... okee dan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben trouwens ook helemaal chocola-verslaafd... ![]() Sterk chocolade-ijs, ovomaltine, witte Milka... ![]() ![]() Ik eet soms zo 5 repen chocola op een dag... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ethiek Mr.Mark | 71 | 08-12-2010 18:52 | |
Liefde & Relatie |
grote probleem begonnen bij zoiets kleins... jekentmetogniet | 29 | 03-04-2010 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Fear killers(verhaal) lillojon | 11 | 04-04-2009 21:37 | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels! Verwijderd | 135 | 03-04-2008 17:40 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |