Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maarre.. heb er ervaring mee, is wel grappig ![]()
|
sorry hoor.. zal wel aan mij liggen maar ik vind het echt raar als je
met een goede vriend zou gaan zoenen! vind dat gewoon raar doe je toch niet.. bedoel als je ermee gaat zoenen betekent zo iemand toch meer voor je dan vriend.. of betekent zoenen dan nix voor je? CIAO
||
Citaat:
|
Als ik wat voor die vriendin voel *gaat aan 1 bepaalde vriendin denken
![]() Maar met een 'gewone' vriendin zou ik niet zomaar kunnen zoenen
|
![]() |
||
Citaat:
|
het is me zelf overkomen ik heb gezoend met een goeie vriend van me en daarna hebben we ook gekregen de ervaring was vreemd omdat ik hem altijd als een goeie vriend van me ben blijven zien. het is nu ondertussen wel uit met hem alleen we hebben een paar dagen terug alweer getongd terwijl het tussen hem en zijn vriendin net uit was. maar goed ik blijf het vreemd maar ook lekker vinden omdat het toch wel weer vertrouwd is. ik voel me echt heel erg op me gemak als hij er is dar maakt het een stuk makkelijker
-XxX- Stephanie
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb ook een goede vriend met wie ik vrij regelmatig zoen. Maar het was zo dat we eerst gezoend hadden en vervolgens pas vrienden werden.
Het klinkt misschien wel raar, maar eigenlijk vind ik het vrij normaal. Ik bedoel, je vindt het allebei fijn en er is verder niks aan de hand. Toch moet er wel een beplaade aantrekkingskracht tussen elkaar zijn, wil je dit kunnen doen denk ik.
|
![]() |
Die situatie heb ik nu een beetje!
![]() Hij is al een tijdje gewoon een vriend van me enzo, maar de laatste tijd probeerden wat lui ons te koppelen en we begonnen wat te flirten enzo. Ik zou hem best willen zoenen en ik weet van hem dat hij het ook wel zou willen. Maar ik ben bang dat de vriendschap anders wordt ofzo en ik heb eigenlijk sowieso iets tegen die 1 avond dingen. Maar goed, hij is verder wel lief en sexy! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou niet zomaar met iemand zoenen, daar moet ik toch iets meer voor voelen
Maar misschien dat ik in een bepaalde stemming er wel aan toe zou geven en wel een hele goed vriend zou zoenen. Dat weet ik nu echt niet, ligt gewoon aan de situatie en sfeer op dat moment. Ik sluit in ieder geval niet uit dat het ooit gebeurt ![]()
|
Je zoent dan toch ook niet 'zomaar' met iemand, als diegene je beste vriend(in) is dan voel je toch veel voor die persoon. En als diegene nog knap is ook, ach ja, wat maakt t uit. Kheb er niet veel op tegen, t kan de relatie alleen soms errug verklote als er toch eentje verliefd wordt.
|
![]() |
Ik heb een goede vriend, hij is een paar jaar ouder dan mij. Velen vinden het raar dat we zo goed overeenkomen. Nu gaan er natuurlijk de leuke roddels rond.
We gaan bijna altijd samen uit met onze gemeenschappelijke vriendenkring. Dus... tot nu toe geen probleem. ... Hoewel hij heeft wel al eens iets geprobeerd, maar heb het gewoon genegeerd. Hij had het door, en nog steeds zijn we goede vrienden. Hehe, we hebben het samen best wel gezellig. Samen vrienden int zak zetten, elkaar goei steken geven. ... Dus voor mij zou het dus onbedenkelijk zijn, mochten wij na een avondje uit zoenen. Greets,xxx
||
Citaat:
|
![]() |
Nou.... ik zou dr nie aan beginne..klinkt btje raar maar ik zal ut uitleggen..ut hoeft nie altijd zo te zijn.. maar als je met elkaar zoent en de een wordt verliefd enzo.... is het heel vervelend als de ander dat nie voelt voor die ene dus.. Je vriendschap wordt erdoor beinvloedt, het kan beter worden, maar ook slechter..
Ik heb het risico genomen..en ik heb mijn beste vriend gekwetst.. hij d8 dat ikhetzelfde voor hem voelde wat dus niet was... We zijn nog wel vriende maar niet meer zoals eerst wat ik heel erg jmmr vin... ik hoop dat je hier wat aan hebt, suc ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm... *denkt even na* Ik heb niet echt goede mannelijke vrienden, ik denk dat ik er 2 kan tellen en dat is meer internet. Maar als ik daarmee zou zoenen, zou het toch echt wel heel gek zijn, ja. Helemaal omdat ik weet dat de een iemand erg leuk vind en de ander soort van bezet is, en in beide gevallen met vriendinnen van mij
![]() Ik heb wel goede kennissen waarmee dat gebeurd is, maar dat heeft op zich niet echt wat verpest... de eerste heb ik daarna verkering mee gekregen, de tweede heb ik nog heel vaak mee gezoend maar verder niks mee gehad, de derde was bij ons allebei een dronken bui actie geloof ik en we flirten nu vrolijk verder, maar ik heb niet de intentie om daar ooit wat van te laten komen. Hij heeft overigens verkering nou, dus het is niet eens een optie. |
![]() |
|
![]() |
kheb 2 jaar geleden met mijn beste vriend gezoend. Toen waren we ook wel heel goed bevriend, maar nog nie zo als het nu is. We bleven wel hetzelfde tegen elkaar doen, later is het wel fout gegaan omdat hij verliefd op mij was, en ik niet op hem. Maar tegenwoordig is het alleen maar leuk dat het gebeurd is, we maken dr altijd lol om, en je bent nóg meer vertrouwd met elkaar he..
![]() Al zou ik het lang niet altijd doen. bij een andere vriend van me, ga ik al heel lang mee om, we gaan altijd samen stappen, maar afgelopen zaterdag was hij de hele avond me aan het versieren...dat vind ik dan zó jammer..
|
een keer met een goeie vriend gedaan, niet leuk want hij vond me daarna opeens leuk. ook wel met mijn Beste vriend voorgekomen, en dat voelde niet erg vreemd ofzo. We weten zeker van elkaar dat we niks meer voelen en gaan gewoon nog hetzelfde of zelfs beter/vertrouwder met elkaar om. Maaar het is neit iets wat ik wekelijks doe ofzo
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
mmmz... nou ja, als er voor de rest geen vage gevoelens bij zijn, wat dus onmogelijk is omdat je er anders nooit aan gedacht had om te zoenen zou het in theorie kunnen, maar ik denk dat het toch weer een hoop gedoe zou kunnen veroorzaken...
of er moet een relatie uitvloeien die goed gaat... maar ja, door dat vrienden gedoe kan dat niet... om een of andere reden... niet altijd, maar je begrijpt het wel...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie met de ex van een goede vriend klerenkast | 1 | 02-09-2015 07:34 | |
Liefde & Relatie |
gezoend met broer van beste vriendin XirmaX | 21 | 15-01-2005 12:43 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op goede vriend.. *Margaritha* | 5 | 04-11-2004 16:26 | |
Liefde & Relatie |
Geen andere optie dan contact verbreken met goede vriendin? Commondude | 9 | 23-06-2004 18:57 | |
Seksualiteit |
Sex met beste vriend Komkommertje | 14 | 17-06-2003 10:56 | |
Liefde & Relatie |
Sex met gewone vriend? Bamblerose | 51 | 05-05-2003 19:46 |