Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 17:36
Dreamwave
Dreamwave is offline
Tjsa, stel je voor dat je een goede vriend of vriendin hebt, die helemaal niet lelijk is. Jullie gaan samen een keertje uit. Zou je het raar of erg vinden als jullie dan zouden zoenen?
Oud 06-06-2003, 17:38
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Nope, ik en me vriend waren eerst ook hele goede vrienden, toen hebben we een paar keer gezoent (bij het uitgaan) en nu hebben we sinds gisteren, maar...
Bij mij is het uitgelopen
Oud 06-06-2003, 17:49
Verwijderd
Ik denk dat ik het wel raar zou vinden ja. Zeker als het gewoon voor de lol is, voor 1 keertje. Op dat moment zal het wel onwijs leuk zijn, omdat je elkaar al kent en het dus redelijk vertrouwd is enzo.
Maar ik denk dat het daarna een beetje lastige situatie wordt. Misschien heeft de een wel spontane gevoelens voor de andere, of weet je je geen houding meer te geven ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:51
Gothic
Gothic is offline
Tuurlijk zal het dan een beetje raar zijn, omdat je bevriend bent en elkaar niet op die manier ziet, ach, het zal dan vriendschappelijk voelen... Maar ja, met zoiets kan je wel gevoelens opwekken, en dat kan wel kwetsend zijn...
Oud 06-06-2003, 18:17
Genela
Genela is offline
Ik denk niet dat ik dat ooit zou doen..

Stel je voor dat hij de volgende dag je vriendenkring binnen wandelt en zegt dat je er niks van kan...
Oud 06-06-2003, 18:28
sterre
sterre is offline
hmm ik heb het wel es gedaan ja is goede vriend van me, en kus er wel eens mee ja maar niet meer als dat, maak er geen problemen rond
Oud 06-06-2003, 18:46
Verwijderd
Ik kan het me wel voorstellen enzo, heb het ook wel eens gehad (nou ja, eigenlijk was het eerst zoenen en toen werd het een goede vriend, niet meerdan dat, en toen nog eens gezoend).. Het kan wel een beetje ongemakkelijk zijn enzo, maar ach..

Kheb wel ook met goede vriendinnen gezoend, nja, dat veranderde echt niets
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:50
Qimm
Qimm is offline
Oh nee, bah. IK zou het niet op prijs stellen als een van mijn reguliere vrienden mij zou zoenen!
Oud 06-06-2003, 18:54
Verwijderd
Lijkt me lekker Ik zou ook geen bezwaren hebben tegen een 'verder verloop' van de avond op die voet, eventueel thuis nog, kom maar op
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 19:07
Mabo
Mabo is offline
een kus bij afscheid moet kunnen.
Oud 06-06-2003, 19:39
gizmo
gizmo is offline
Ligt eraan.. heb al 3x gehad datik met een vriend op de late avond heb gekust.
Achja.. als de aantrekkingskracht er is.
Mijn ex was ook een goede vriend van mij
Oud 06-06-2003, 21:20
Dreamwave
Dreamwave is offline
Citaat:
sterre schreef op 06-06-2003 @ 19:28:
hmm ik heb het wel es gedaan ja is goede vriend van me, en kus er wel eens mee ja maar niet meer als dat, maak er geen problemen rond
Hoe is dat dan begonnen? Dat jullie zonder verliefd op elkaar te zijn gingen zoenen?
Oud 06-06-2003, 21:51
Verwijderd
Ik zou het heel raar vinden.

Achteraf iig :/
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:04
Verwijderd
nee is niet raar, ik zoen ook met een goede vriend van me, en we hebben ook niks.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 23:49
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Genela schreef op 06-06-2003 @ 19:17:

Stel je voor dat hij de volgende dag je vriendenkring binnen wandelt en zegt dat je er niks van kan...
mooie vriendschap heb je dan...

Maarre.. heb er ervaring mee, is wel grappig
Oud 06-06-2003, 23:52
City2000
City2000 is offline
sorry hoor.. zal wel aan mij liggen maar ik vind het echt raar als je
met een goede vriend zou gaan zoenen! vind dat gewoon raar
doe je toch niet.. bedoel als je ermee gaat zoenen betekent zo iemand toch meer voor je dan vriend.. of betekent zoenen dan nix voor je?

CIAO
Oud 07-06-2003, 11:21
Genela
Genela is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 07-06-2003 @ 00:49:
mooie vriendschap heb je dan...

Maarre.. heb er ervaring mee, is wel grappig

Nah, ik zou het sowieso niet doen, op het moment komt niemand in aanmerking
Oud 07-06-2003, 11:24
Verwijderd
Ik zou het zelf nooit doen, maar 'k vind het iig een stuk beter dan zomaar ff een sletje in de disco 'pakken'.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:30
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
perseus schreef op 07-06-2003 @ 12:24:
Ik zou het zelf nooit doen, maar 'k vind het iig een stuk beter dan zomaar ff een sletje in de disco 'pakken'.
dan zou je zelf net zo 'sletterig' bezig zijn.
Oud 07-06-2003, 13:41
alpha
alpha is offline
Je kunt toch wel dingen uit proberen! Maar persoonlijk zal ik het niet op een openbare plek uitproberen (aangezien de mogelijke opmerkingen)
Oud 07-06-2003, 13:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
M|ST schreef op 07-06-2003 @ 12:30:
Nee, want het maakt niet uit hoeveel meiden een jongen pakt, hji zal NOOIT slet zijn.
Oud 07-06-2003, 13:48
alpha
alpha is offline
O wacht even, ik dacht we het over M-M en V-V hadden maar dat is dus niet zo? Goed, dan wordt het verhaal anders...
Oud 07-06-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
M|ST schreef op 07-06-2003 @ 13:30:
Inderdaad, daar geef ik je volkomen gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 14:51
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-06-2003 @ 14:43:
Nee, want het maakt niet uit hoeveel meiden een jongen pakt, hji zal NOOIT slet zijn.
Daar heb jij weer gelijk in idd .. dat schijnt stoer te zijn he
Oud 07-06-2003, 15:59
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Als ik wat voor die vriendin voel *gaat aan 1 bepaalde vriendin denken * dan zou ik daar zeker geen probleem mee hebben. Maar dan moeten er wel gevoelens van twee kanten zijn. Dus eigenlijk zou dat dan het begin van een relatie betekennen.

Maar met een 'gewone' vriendin zou ik niet zomaar kunnen zoenen
Oud 07-06-2003, 16:01
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Genela schreef op 06-06-2003 @ 19:17:

sorry maar als iemand zon opmerking maakt dan noem ik die persoon geen vriend
Oud 07-06-2003, 16:08
Verwijderd
mjah, dat ligt er een beetje aan welke goede vriend... ik zou het willen overwegen in 1 bepaald geval, voor de rest denk ik niet...tenzij het gewoon meer een beetje klooien is enzow..*denkt na*ik heb geen idee..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 16:57
smuidra
smuidra is offline
het is me zelf overkomen ik heb gezoend met een goeie vriend van me en daarna hebben we ook gekregen de ervaring was vreemd omdat ik hem altijd als een goeie vriend van me ben blijven zien. het is nu ondertussen wel uit met hem alleen we hebben een paar dagen terug alweer getongd terwijl het tussen hem en zijn vriendin net uit was. maar goed ik blijf het vreemd maar ook lekker vinden omdat het toch wel weer vertrouwd is. ik voel me echt heel erg op me gemak als hij er is dar maakt het een stuk makkelijker

-XxX- Stephanie
Oud 07-06-2003, 17:01
charly not
charly not is offline
Citaat:
sterre schreef op 06-06-2003 @ 19:28:
Komt me bekend voor. Jongen van school die niet echt een heel goede vriend was, maar waar ik, als ik hem sprak, het altijd wel heel goed mee kan praten enzo. Hebben ook iets van 6 a 7 keer voor een avondje gezoend.. en daar verder niks mee gedaan. Maar, we begonnen wel gevoelend voor elkaar te vertonen.. dus nu is het wel wat. alleen hij is nu op vakantie en volgens mij gaat het niet goed komen .
Oud 07-06-2003, 18:28
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
het kan wel ja, kan leuk zijn, maar het is niet iets wat ik vaak doe
Oud 07-06-2003, 20:40
Floosje
Floosje is offline
Ik heb ook een goede vriend met wie ik vrij regelmatig zoen. Maar het was zo dat we eerst gezoend hadden en vervolgens pas vrienden werden.

Het klinkt misschien wel raar, maar eigenlijk vind ik het vrij normaal. Ik bedoel, je vindt het allebei fijn en er is verder niks aan de hand. Toch moet er wel een beplaade aantrekkingskracht tussen elkaar zijn, wil je dit kunnen doen denk ik.
Oud 08-06-2003, 19:02
Piccola
Piccola is offline
Die situatie heb ik nu een beetje! Dilemma...
Hij is al een tijdje gewoon een vriend van me enzo, maar de laatste tijd probeerden wat lui ons te koppelen en we begonnen wat te flirten enzo. Ik zou hem best willen zoenen en ik weet van hem dat hij het ook wel zou willen. Maar ik ben bang dat de vriendschap anders wordt ofzo en ik heb eigenlijk sowieso iets tegen die 1 avond dingen. Maar goed, hij is verder wel lief en sexy! Maar vanavond gaan we weer uit met z'n allen... Dus we zullen zien!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 19:28
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik zou niet zomaar met iemand zoenen, daar moet ik toch iets meer voor voelen
Maar misschien dat ik in een bepaalde stemming er wel aan toe zou geven en wel een hele goed vriend zou zoenen. Dat weet ik nu echt niet, ligt gewoon aan de situatie en sfeer op dat moment. Ik sluit in ieder geval niet uit dat het ooit gebeurt
Oud 09-06-2003, 11:49
NevaehSunshine
NevaehSunshine is offline
Je zoent dan toch ook niet 'zomaar' met iemand, als diegene je beste vriend(in) is dan voel je toch veel voor die persoon. En als diegene nog knap is ook, ach ja, wat maakt t uit. Kheb er niet veel op tegen, t kan de relatie alleen soms errug verklote als er toch eentje verliefd wordt.
Oud 09-06-2003, 11:57
CryptapiX
CryptapiX is offline
neej,
ik heb ook goede vriendin waarmee ik meerdere male heb gezoend
khoop dat het oko nog een keer wat word
Oud 09-06-2003, 16:02
lieve
lieve is offline
Ik heb een goede vriend, hij is een paar jaar ouder dan mij. Velen vinden het raar dat we zo goed overeenkomen. Nu gaan er natuurlijk de leuke roddels rond.
We gaan bijna altijd samen uit met onze gemeenschappelijke vriendenkring. Dus... tot nu toe geen probleem. ...
Hoewel hij heeft wel al eens iets geprobeerd, maar heb het gewoon genegeerd.
Hij had het door, en nog steeds zijn we goede vrienden.
Hehe, we hebben het samen best wel gezellig. Samen vrienden int zak zetten, elkaar goei steken geven. ...

Dus voor mij zou het dus onbedenkelijk zijn, mochten wij na een avondje uit zoenen.

Greets,xxx
Oud 09-06-2003, 16:05
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-06-2003 @ 18:51:
Tuurlijk zal het dan een beetje raar zijn, omdat je bevriend bent en elkaar niet op die manier ziet, ach, het zal dan vriendschappelijk voelen... Maar ja, met zoiets kan je wel gevoelens opwekken, en dat kan wel kwetsend zijn...
Oud 09-06-2003, 17:28
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Nou.... ik zou dr nie aan beginne..klinkt btje raar maar ik zal ut uitleggen..ut hoeft nie altijd zo te zijn.. maar als je met elkaar zoent en de een wordt verliefd enzo.... is het heel vervelend als de ander dat nie voelt voor die ene dus.. Je vriendschap wordt erdoor beinvloedt, het kan beter worden, maar ook slechter..
Ik heb het risico genomen..en ik heb mijn beste vriend gekwetst.. hij d8 dat ikhetzelfde voor hem voelde wat dus niet was... We zijn nog wel vriende maar niet meer zoals eerst wat ik heel erg jmmr vin... ik hoop dat je hier wat aan hebt,

suc 6 verder dr mee he..... Linda
Oud 09-06-2003, 18:16
Laïs
Laïs is offline
'k Heb ook al meerdere keren met een vriend gezoend.
De dag na de eerste keer was wel raar,ik durfde er opeens niet meer tegen zeggen?
Nu doen we het niet meer, maar soms is er wel een soort 'spanning' tussen ons.

Ik heb dus geen problemen mee.
Oud 09-06-2003, 18:24
Verwijderd
Hmm... *denkt even na* Ik heb niet echt goede mannelijke vrienden, ik denk dat ik er 2 kan tellen en dat is meer internet. Maar als ik daarmee zou zoenen, zou het toch echt wel heel gek zijn, ja. Helemaal omdat ik weet dat de een iemand erg leuk vind en de ander soort van bezet is, en in beide gevallen met vriendinnen van mij

Ik heb wel goede kennissen waarmee dat gebeurd is, maar dat heeft op zich niet echt wat verpest... de eerste heb ik daarna verkering mee gekregen, de tweede heb ik nog heel vaak mee gezoend maar verder niks mee gehad, de derde was bij ons allebei een dronken bui actie geloof ik en we flirten nu vrolijk verder, maar ik heb niet de intentie om daar ooit wat van te laten komen. Hij heeft overigens verkering nou, dus het is niet eens een optie.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:27
miss milano
miss milano is offline
kheb 2 jaar geleden met mijn beste vriend gezoend. Toen waren we ook wel heel goed bevriend, maar nog nie zo als het nu is. We bleven wel hetzelfde tegen elkaar doen, later is het wel fout gegaan omdat hij verliefd op mij was, en ik niet op hem. Maar tegenwoordig is het alleen maar leuk dat het gebeurd is, we maken dr altijd lol om, en je bent nóg meer vertrouwd met elkaar he..
Al zou ik het lang niet altijd doen. bij een andere vriend van me, ga ik al heel lang mee om, we gaan altijd samen stappen, maar afgelopen zaterdag was hij de hele avond me aan het versieren...dat vind ik dan zó jammer..
Oud 09-06-2003, 20:26
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
een keer met een goeie vriend gedaan, niet leuk want hij vond me daarna opeens leuk. ook wel met mijn Beste vriend voorgekomen, en dat voelde niet erg vreemd ofzo. We weten zeker van elkaar dat we niks meer voelen en gaan gewoon nog hetzelfde of zelfs beter/vertrouwder met elkaar om. Maaar het is neit iets wat ik wekelijks doe ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:31
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Dreamwave schreef op 06-06-2003 @ 18:36:
Tjsa, stel je voor dat je een goede vriend of vriendin hebt, die helemaal niet lelijk is. Jullie gaan samen een keertje uit. Zou je het raar of erg vinden als jullie dan zouden zoenen?
Nee, zal ik niet doen. Het kan op dat moment wel leuk zijn, maar je weet niet hoe groot de invloed ervan is op de vriendschap. Stel dat de één verliefd wordt op de ander. Nee, ik zet voor dat ene moment geen vriendschap op het spel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:45
Verwijderd
Oh, *voegt toe* Ik zou op zich wel eens met een meisje willen zoenen (ondanks dat ik hetero ben), en daar heb ik het met een vriendin van mij ook wel over gehad, maar dat lijkt me nou echt heel erg ... awkward, bij gebrek aan een goed Nederlands woord.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 23:52
ABrules
ABrules is offline
mmmz... nou ja, als er voor de rest geen vage gevoelens bij zijn, wat dus onmogelijk is omdat je er anders nooit aan gedacht had om te zoenen zou het in theorie kunnen, maar ik denk dat het toch weer een hoop gedoe zou kunnen veroorzaken...

of er moet een relatie uitvloeien die goed gaat... maar ja, door dat vrienden gedoe kan dat niet... om een of andere reden... niet altijd, maar je begrijpt het wel...
Oud 10-06-2003, 18:31
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 09-06-2003 @ 21:31:
Nee, zal ik niet doen. Het kan op dat moment wel leuk zijn, maar je weet niet hoe groot de invloed ervan is op de vriendschap. Stel dat de één verliefd wordt op de ander. Nee, ik zet voor dat ene moment geen vriendschap op het spel.
*Volgt Morgan* Ik denk dat het wel van zoenen komt met mijn beste vriendin. We zijn allebei hetero dus zijn er van overtuigd dat het puur om het zoenen gaat. We willen het gewoon is geprobeerd hebben voordat we straks getrouwd en wel op de bank zitten met onze partner!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:12
Dree
Dree is offline
Natuurlijk niet. Als er aantrekkingskracht tussen jullie is lijkt het me een hele gewone zaak.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 08:23
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Dreamwave schreef op 06-06-2003 @ 18:36:
Nee
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 08:50
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 11-06-2003 @ 09:23:
Nee

wrom niet?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 09:09
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
eej dreamwave wie ben jij? Wat is je naam? Je ben een 16 jarige halfgriek en je kent verona vd leur. Precies etzelfde als Robert. Je ook nog es dezelfde naam als zijn website (dreamwave.tk), maar Robert zegt dat hij et niet is.
Reageren

Regels voor berichten