Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 22:13
pompom
pompom is offline
ik heb een tijdje geleden afgesproken met een meisje, we vonden elkaar allebei leuk. 's avonds naar elkaars huis geweest, 't was heel gezellig
alleen kreeg ik de volgende dag te horen dat ze niet meer verliefd op me was .
een week later vroeg ze weer aan mensen of ik nog op msn zou komen, omdat ik leuk was om mee te praten (ja krijg ik weer lekker hoop van)

moet ik haar nu gewoon (proberen te) vergeten of is er nog kans dat wat van komt? ik wil het nog niet zo snel vragen, vinnik nogal opdringerig overkomen...
Oud 17-06-2003, 22:17
never mind
never mind is offline
van wie kreeg je te horen dat ze niet meer verliefd op je was? Van haar zelf of van derden?
Als je het van haarzelf hoorde dan is er minder kans, hoorde je het van andere kunnen het ook gewoon roddels zijn geweest.

Kom gewoon op msn en ga met haar praten, stuur haar een email whatever... Gewoon vriendschappelijk doen. Het kan natuurlijk gewoon zijn dat ze zich vergist heeft (lekker dom maar oke) en je bij nader inzien toch een leuke jonge vind.

Maarja heb geen hoop
Oud 17-06-2003, 22:20
Some
Some is offline
gewoon lullen met dr op msn en dan zie je vanzelf hoe ze reageert enz
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 22:22
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmmz, ik zou geen hoop koesteren, want dat heb ik zelf ook te lang gedaan bij een jongen die ik maar niet uit mijn hoofd kreeg. Op een gegeven moment heb ik me er maar bij neergelegd dat het toch nooit iets zou worden. En hoewel ik nog zo af en toe aan hem denk, begin ik hem toch te vergeten merk ik nu, joepie
Oud 17-06-2003, 22:26
pompom
pompom is offline
Citaat:
van wie kreeg je te horen dat ze niet meer verliefd op je was? Van haar zelf of van derden?
van haar zelf
ze zei alleen wel later dat ze mss te snel was geweest met haar beslissing

maar k zal wel proberen niks te hopen

(snelle reacties trouwens )
Oud 17-06-2003, 23:43
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
pompom schreef op 17-06-2003 @ 23:13:
avonds naar elkaars huis geweest, 't was heel gezellig
Waarom zou je naar elkaars huis gaan, wat moet jij bij haar thuis in je eentje en zij bij jou thuis ?

Maarja als het heel gezellig was zou ik vaker bij elkaar uit de buurt blijven, pret 24/7
Oud 17-06-2003, 23:48
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Some schreef op 17-06-2003 @ 23:20:
gewoon lullen met dr op msn en dan zie je vanzelf hoe ze reageert enz
Nee doe maar niet op msn. Msn kan een heleboel relaties laten ontstaan maar kan relaties ook flink verzieken. Praat gewoon een keer met haar int echt. bel haar op, maar een afspraakje etc. Als ze al nee zegt zeg je dat je gewoon als vrienden wilt gaan (dus dan ga je niet af als zij écht niet meer verliefd op je is, en als ze dat nog wel is, dan zit je gebakken) Serieus, met iemand in het echt praten is veel persoonlijker en dan zegt ze veel sneller ja op de vraag of ze wil daten dan dat je het via msn doet....
Reageren

Regels voor berichten