![]() |
|
Verwijderd
|
Beste mensen allemaal
Ik ken iemand die dit wil gaan doen, oke zou je zeggen maar zij wil het gaan doen met natuurlijke middelen, moet je nou zoiets wel vertrouwen? Ze zeggen op de site dat het ook werkt maar daar geloof ik niks van, anders was het al lang op het nieuws. hier is de site Hebben mensen hier ervaring mee? graag reacties |
![]() |
|
![]() |
zoiets stond ook een keer in zo'n blad ik geloof iets van fancy/yes ofsoiets.
dat een meisje die pillen wou gaan gebruiken. maar het schijnt dat ze niet zo heel goed werken. tis een natuurlijk product dus kan het niet kwaad kun je het proberen. maar alst nie werkt heb je je geld mooi weggegooid |
![]() |
|
hmmm...et lijkt me niet dat dat met pillen hemal op te lossen valt...dus ik denk niet dat het werkt....en als het werkt zal het misschien niet zo goed voor je gezondheid zijn...wie weet wat er allemaal in de pillen zit! ik zou het eerst navragen bij de huisarts ofzow!
|
![]() |
ik ken mensen die een dieet eten en door bepaalde soorten dieeten krijg je ook grotere borsten, het ligt dus ook aan wat je precies eet.
vraag me niet wat je moet eten ik weet het niet maar door bepaalde stoffen worden je borsten groter omdat ze daar worden opgeslagen. door de pil te gebruiken krijg je ook vaak grotere borsten. tja dit is alles wat ik er over weet en kan me heel goed voorstellen dat er pillen bestaan die zorgen dat borsten gaan groeien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- vrouwen met grote borsten krijgen vaak rugklachten
- vrouwen met grote borsten lijden vaker aan borstkanker - vrouwen met grote borsten worden vaak als lustobject gezien door primitievelingen - etc, etc.. Okay, enigzins offtopic ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten vergroten door massage? DaichiDechu | 72 | 10-02-2013 22:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 | |
Seksualiteit |
tepelhof Sander1986 | 24 | 07-06-2004 14:06 | |
Liefde & Relatie |
flirten als je 'n relatie hebt mag hellowkittiej! | 42 | 01-08-2002 22:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten , buik en billen Verwijderd | 7 | 22-06-2002 00:08 |