Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja,ik ga ook anders met dingen om.Ik weet niet wat jij ontdekt hebt maar het is eerst ontdekken en daarna verander je je manier van leven en dat gaat langzaam omdat zoveel oude gewoontes gewoon ingebakken zijn. Laat me maar weten,misschien kan ik je meer uitleggen. |
![]() |
|
Ranonkel, bijvoorbeeld: ik ben tot de conclusie gekomen dat het enige wat een mens in zijn leven doet en wil doen, gelukkig worden is. Bij elke keuze die ik maak vraag ik me nu direct af: wat zou mij gelukkiger maken? Ik sta daardoor heel anders in het leven, maar ik maak geen andere keuzes dan normaal.
Is filosofie wel iets leren, of is het simpelweg het bewust worden van dingen die je eigenlijk allang weet?
||
![]() |
Citaat:
"Filosofie is op een andere manier naar dezelfde werkelijkheid kijken" "Filosofie is partij kiezen" "Filosofie is strijd" "Filosofie is afleren wat je tot dan toe geleerd hebt" enz. Oja. Het enige wat ik zeker weet is dat ik niets weet. Socrates. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Conditie opbouwen 13 jarige Element | 25 | 26-05-2011 15:23 | |
De Kantine |
Saaikunde A1 is nu C #813 Verwijderd | 500 | 12-01-2010 23:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bos en de Grondwet Joostje | 34 | 03-11-2003 18:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |