Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 19:42
loona
loona is offline
Ik ben 15, hij is 21.
Ik vind hem leuk en hij mij.
We vinden beiden de leeftijd een rol spelen
en weten niet wat we moeten doen!
Ik zie hem als een grote jongen, ik kijk tegen hem op.
Wat hij in mij ziet........???
Hij is volwassen en ik vind het leuk om kinderachtig te doen!
Mijn moeder, broer en zussen zouden een relatie niet goedkeuren..................Wat moet ik nou doen?
Help!
Hulp gevraagd aan een jongen van 21 of ouder,
of aan iemand anders!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2003, 19:56
*** is offline
vul bij "zoeken" je topictitel in en voila zo'n 129 topics met overeenkomstige problemen...
En daar heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen...
succes iig
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Toen ik 15 was had ik ook iemand van 21.. Hoeft op zich geen probleem te zijn, zolang je de ruite hebt om 'jeugdig' te zijn en niks doet waar je niet aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:20
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn vriend is ook 15, en dat gaat heel goed!!

(ik heb geen zin om het hele verhaal weer hier te vertellen, dat staat hier vast nog wel in een topic (geloof dat over ouders, en ook wel iets op sexualiteit ofzo )
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:27
Thomas
Thomas is offline
Dat wordt een ontzettend grote mislukking, daar ben ik van overtuigd.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mja het werkt misschien inderdaad niet op lange termijn.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:31
gizmo
gizmo is offline
Hmm..
Zou eerst kijken hoe het dadelijk over een tijd is...
ZElf ben ik 17 en heb een vriend van 22... tja.. net wat minder leeftijdsverschil. Maar je kunt het altijd een probeer geven tuurlijk.
Doe iig niets waar je nog niet aan toe bent en blijf lekker jeugdig. Je hoeft cht niet opeens "volwassener" te gaan doen doordat je hem kent en hij volwassen is. Wees jezelf en kijk hoe het zal gaan..
Oud 17-05-2003, 11:18
Veenbes
Veenbes is offline
Als je zelf al zegt dat je tegen hem opkijkt kan het nooit een 'gelijkwaardige' relatie worden en ik denk sowieso dat het leeftijdsverschil te groot is, maar ja, alles kan... al denk ik dat het niet lang duurt.
Oud 17-05-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
*** schreef op 16-05-2003 @ 20:56:
vul bij "zoeken" je topictitel in en voila zo'n 129 topics met overeenkomstige problemen...
En daar heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen...
succes iig

juist, dat wou ik nou ook zeggen.. Er staan in de eerste pagina van LR al tig topics over..
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 12:07
Ichonama
Ichonama is offline
Dit heb ik net bij een ander onderwerp gepost en is hier ook wel van toepassing.

Ik vind het erg opmerkelijk als twee personen in sterk verschillende levensfases serieus iets zouden kunnen hebben. Dat je je op bepaalde gebieden tot elkaar voelt aangetrokken kan ik wel begrijpen, maar echt iets dat serieus is niet. En ik vind het eigenlijk ook niet kunnen.
Oud 17-05-2003, 12:56
psychobunny
psychobunny is offline
heb ook ooit eens verkeert met iemand die 6 jaar ouder was,werkt wel op korte termijn,maar is op langere toch twijfelachtig...
Oud 17-05-2003, 12:59
Ilsje
Ilsje is offline
was 15 en had met iemand van 20 en liep mis maar neit door leeftijd ofzow. denk dat er grotere kans is dat t mis gaat door andere dingen dan door leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 13:36
Verwijderd
Zoals al gezegd, op de lange termijn gaat het denk ik niet werken. Als je zoals je aangeeft ervan houdt kinderachtig te doen en hij doet heel volwassen, dan zou het op den duur denk ik tot irritaties leiden, tenzij jij echt op zoek bent naar een vaderfiguur om bescherming bij te zoeken en hij op zoek is naar een klein meisje wat hij in bescherming kan nemen.

Het hangt overigens ook van de aard van jullie verhouding af, als jullie allebei alleen maar op zoek zijn naar knuffelen en vrijen dan lijkt het me geen probleem dat jullie levenshoudingen zo uiteenlopen. Ik zou ook best iets met een meisje van 15 kunnen hebben voor de seks, maar ik zou het niet serieus met haar aanleggen. Daarvoor zoek ik toch iemand van 18+.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 19:19
loona
loona is offline
-----> naar aanleiding van jullie commentaar.
Wij filosoferen samen, en delen onze gevoelens.
Ik voel me moe, of ik ben vrolijk.
Liefde is elkaar begrijpen en elkaar een goed gevoel geven.
Ik denk by the way dat hij het juist leuk vind als ik kinderachtig doe. Mijn zus die op de universiteit zit gaat ook huppelend
door de winkel. Dat bedoel ik met kinderachtig.
Dus dan neem ik het terug eigenlijk.
Dat ik tegen hem opkijk klopt niets meer van.
Dat doe ik niet meer, nu ik zie wat hij met z'n leven doet!
Mensen, age ain't nothing but a number!
Ik kan heeeeel volwassen zijn.
Eeen relatie gaat pas niet goed op korte termijn.
Op lange termijn wel want dan ben je beiden verandert.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:40
evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
Toen ik 15 was kreeg ik ook een vriend van 21. inmiddels zijn we nogsteeds bijelkaar en we gaan over een paar maandjes samen wonen. dus het kan ook op langere termijn (2 jaar nu) best goed werken. vergeet niet dat je een grotere ontwikkeling doormaakt omdat je oa. nog op school zit en midden in de puberteit zit dan wanneer je van zijn leeftijd was geweest. het ligt er maar net aan of je naarmate die ontwikkeling vordert nogsteeds je tot hem aangetrokken voelt. het zal dus niet werken als je uit elkaar groeit. maar zoals ik al zei het kan ook goed gaan.
wel is het heel belangrijk om van begin af aan duidelijk te maken wat je van elkaar verwacht. je moet niet aan dingen toegeven waar je niet aantoe bent alleen omdat hij het wil want dan heb je er uiteindelijk misschien spijt van en daardoor kan het ook uitelkaar gaan. in het begin had ik er een beetje last van dat hij veel verder in de toekomst zat met zijn gedachten dan ik. hij was al bezig met zijn toekomstige baan en wist precies wat hij wilde voor de toekomst (familie ed.) ik was nog helemaal niet zo ver en was vooral bezig met dingen die dichter bij mijn situatie stonden zoals school. maar als je dichter bij zijn situatie komt ga je ook over zulk soort dingen nadenken en dan moet het maar net bijelkaar passen.
eigenlijk vind ik maar een ding een beetje jammer. omdat hij dus ook 6 jaar ouder is dan ik heb ik nooit meegemaakt hoe hij was op school enzo. het had me wel grappig geleken om te zien hoe hij in die tijd veranderd is.
maarja.. succes enzo..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:46
loona
loona is offline
xxx thank you xxx
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 16:42
Cæles
Cæles is offline
Ik heb 2 jaar gehad met iemand die 9 jaar ouder is. Ik was/ben volwassener voor mn leeftijd, maar t verschil was toch wel erg groot. Hij zat op zn werk, ik op school en dat soort dingen.
Bij mij was het verschil dan wel iets groter, maar je moet er echt over na denken. Nu het uit is met mn ex voel ik me anders. Op school heb ik het niet naar mn zin omdat ik ze een beetje kinderachtig vind EN ik ben er jaloers op. K heb t gevoel dat er een deel van mn jeugd weg is, om het maar ff zwaar te zeggen K heb best veel gemist van het " onbezonnen dingen doen." Maarja ik ben nog maar 17, genoeg tijd om t in te halen
Oud 05-06-2003, 13:38
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
loona schreef op 16-05-2003 @ 20:42:
Ik ben 15, hij is 21.
Ik vind hem leuk en hij mij.
We vinden beiden de leeftijd een rol spelen
en weten niet wat we moeten doen!
Ik zie hem als een grote jongen, ik kijk tegen hem op.
Wat hij in mij ziet........???
Hij is volwassen en ik vind het leuk om kinderachtig te doen!
Mijn moeder, broer en zussen zouden een relatie niet goedkeuren..................Wat moet ik nou doen?
Help!
Hulp gevraagd aan een jongen van 21 of ouder,
of aan iemand anders!
Het is allemaal wat je er zelf van maakt... (heeft ervaring)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 14:20
DaBoY
DaBoY is offline
je kan het altijd proberen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:43
Cinamon
Cinamon is offline
dumpen die hap
6 jaar verschil, naar mijn weten te veel..
in sommige gevallen is 2 jaar al te veel..
en aangezien je elkaar maar 'gewoon' leuk vind..
Neemt mijn pessimisme het even over, maar over dit soort zaken ben ik persoonlijk, qua mening, sterk opgestelt.
Oud 06-06-2003, 21:01
sopsgloss
sopsgloss is offline
zeg je bent je er toch wel van bewust dat dit technisch PEDOFIEL heet???
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 21:18
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
sopsgloss schreef op 06-06-2003 @ 22:01:
zeg je bent je er toch wel van bewust dat dit technisch PEDOFIEL heet???
Zeg, ben jij er wel van bewust dat pedofilie werkelijk heel wat anders is?
Oud 06-06-2003, 21:38
Verwijderd
Een onzettende geilbak moet het dan wel wezen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:02
loona
loona is offline
ontzettend stom commentaar, dat hij een viezerik is ofzo!
ik vind dat ene wat werd gezegd over dat wij ons tot elkaar aangetrokken kunnen voelen in bepaalde dingen...
dat is zo.we praten heel leuk over koekjes, kranten en politiek...
ik weet dat we beiden in een andere levensfase zitten, ja...
maar ik ga over een paar weken verhuizen...waarom zouden we het niet even gezellig samen kunnen hebben?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:06
sopsgloss
sopsgloss is offline
Citaat:
Studentje schreef op 06-06-2003 @ 22:18:
Zeg, ben jij er wel van bewust dat pedofilie werkelijk heel wat anders is?
vriendelijke studentenvriend een pedofiel is iemand van boven de achtien die het met iemand van onder de achttien doet dus technisch gezien --------> PEDOFIEL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2003, 20:34
blackfairy
blackfairy is offline
In principe vind ik dat leeftijd er vrij weinig mee te maken heeft, hoewel het wel een punt heeft, dat als jij nog op school zit, en hij al volop op zn werk zit, dan is het milieu geheel anders. dan zal het dus minder snel werken als dat hij ook nog op school zit.

jullie werelden liggen dan zo uit elkaar dat het niet te doen is. naar mijn mening dan.
heb toen ik 15 was een relatie, voor zover je dat zo kan noemen, gehad met een jongen van 26 geloof ik. nou dat werkte dus echt nul komma nul. opzich een hele leuk jongen, maar hij werkte fulltime en ik zat fulltime op school..midden in de puber hehe.

dusja, ik heb nu bijna een relatie met een jongen van 23, hij werkt ook fulltime, zit zelf nog wel op school, maar ook niet zo veel. nou is dat leeftijdsverschil ook wel minder. heb ook meer het idee dat er tussen een 17 en 23 jarige minder verstandelijk verschil zit dan bij een 15 en 26 jarige..

nouja tot zover mijn vrij nutteloze post...
Oud 14-06-2003, 20:42
Verwijderd
Jullie vinden het leeftijdsverschil belangrijk
Jij kijkt erg tegen hem op
Je bent zo kinderachtig dat je niet begrijpt wat-ie in je ziet
Jij vindt hem erg volwassen

...klinkt niet erg goed
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:43
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
toen ik 15 was, had ik ook een liefje van 21. Het heeft bijna anderhalf jaar geduurd, dus zo slecht werkte het niet .

Wat een gelul over 'pedofilie' enzo: ik zag er ouder uit dan ik was, kon best wel meepraten met hem en z'n vrienden over vanalles en nog wat.
Ik viel altijd al op oudere jongens, en zeker geen sullige pedofielen. Nu heb ik opnieuw een ouder iemand, ook al anderhalf jaar intussen. Niets van aantrekken, gewoon doen, en iedereen met z'n bekrompen meningen het nakijken geven...

(Ik heb hierover trouwens nooit ofte nooit negatieve commentaar gekregen van wie dan ook (behalve op dit forum ); het leek blijkbaar logisch dat ik vroeg of laat met een ouder vriendje naar huis zou komen.)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:05
Mindfields
Mindfields is offline
pedofilie houdt in dat iemand op kleine kinderen valt. houdt dus in; geen of nauwelijks borsten, geen lichaamshaar, etc, en een meisje van 15 heeft al wel vrouwelijke trekken of is al volgroeid.

dus.
Oud 14-06-2003, 21:21
kastdeur
kastdeur is offline
het kan goed gaan, maar het kan ook niet goed gaan.

maar als jullie elkaar leuk vinden, ga er dan voor. je ziet vanzelf hoe het gaat en je moet toch je eigen fouten maken in je eigen leven, tenslotte.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:31
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik ben 13 en hij is 19, bijna hetzelfde prob.
Hier bij scholieren had ik ook gevraagd, en iedereen zei: nee werkt niet blablabla..
Nu heb ik ondertussen al weer 10 dagen verkering met hem..
Rara hoe kan dat..
Veel succes meid.
Als je hem eecht leuk vind, dan werkt het echt wel...
Oud 14-06-2003, 21:34
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 14-06-2003 @ 22:31:
Nu heb ik ondertussen al weer 10 dagen verkering met hem..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:58
Verwijderd
toen ik 13 was..had ik een vriend van 20..dat ging opzich wel maar duurde niet zo heel lang, maar dat was niet om het leeftijds verschil, meer omdat ik hem niet meer echt leuk vond ofzo..
het kan iig wel..:\
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:03
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik had ook een vriend van 21.... Het werkte wel alleen heeft hij het uitgemaakt omdat zen vriende vonde dak te jong was nogal dom en nu vind die me nog steeds leuk...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:21
R-J-N
R-J-N is offline
had zelf tijdje terug met meisje van 15...wij vonden ut geen probleem, niemand uit de omgeving écht een probleem (werd wel grappig over gedaan )

Maar na een maandje maakte zij ut toch uit, omdat we volgens haar allebei toch teveel verschilden en allebei naar iets anders op zoek waren ( grotendeels door leeftijdverschil) was het hier zelf eerlijk gezegd wel mee eens, alleen hoefde ik het 'slechte' nieuws neit te brengen

Maar als je het nooit geprobeert hebt, weet je ut ook niet. Alleen, als je ervoor gaat, meot je het ook gewoon vertellen aan bv. je ouders, want geheim houden lukt toch niet...

dus go for it zou ik zeggen!!!
Oud 15-06-2003, 10:36
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
sopsgloss schreef op 14-06-2003 @ 21:06:
vriendelijke studentenvriend een pedofiel is iemand van boven de achtien die het met iemand van onder de achttien doet dus technisch gezien --------> PEDOFIEL
Zeg vriendelijk naief meisje, zoals wel meer mensen in dit topic hebben gezegd, heeft pedofilie betrekking op mensen die opgewonden raken van kinderlichamen. Dus zonder beharing, zonder borsten enz. En die grens kun je eerder bij een jaar of elf leggen, dan bij een jaar of achttien.

Wat jij nu doet is mijn eerste seksuele contact uitmaken voor pedofiel. Zij was namelijk ouder dan achttien, terwijl ik jonger was. En nou kan ik best een heleboel hebben, maar mijn vriendin uitmaken voor pedofiel vind ik een beleding voor zowel haar als voor mij.

Dus, denk in het vervolg eerst eens na voor je wat zegt. En met nadenken bedoel ik dus niet nadenken over of het achttien of achtien is, maar over het feit of je wel of geen gelijk hebt. Fouten maken is niet erg, maar ze als feiten brengen en dan stug vol blijven houden, is dat wèl.
Oud 15-06-2003, 11:32
lieve
lieve is offline
Heb vorig jaar ook een relatie gehad met iemand van zo'n 8jaar ouder. En ik heb er met hem over gepraat en hij wou dat ik er met m'n moeder over praatte. Omdat hij goed wou beginnen en niet met de problemen van ouders enzo.
Nu ik had wel het geluk dat m'n zus(die 5 jaar ouder is) voor mij dat weggetje al had geruimd. Dus heb er met m'n moeder over gepraat en ze zei dat ik het moest weten, maar dat zij er het hare over dacht.
Dus heb ik er nog eens met hem over gepraat en we zijn een relatie begonnen.

Maar na 3 weken hebben we de relatie beëindigt,
niet ik maar hij deed ECHT heel kinderachtig. Precies een puber van 13. Mor kom,...
Ik hoop dat het bij jou anders uitdraait.
Maar er over praten met je moeder of al beginnen bij je zus ofzo. Kan al veel doen zenne!

XxX-jes Lieve
Oud 15-06-2003, 16:07
loona
loona is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-06-2003 @ 21:42:
Jullie vinden het leeftijdsverschil belangrijk
Jij kijkt erg tegen hem op
Je bent zo kinderachtig dat je niet begrijpt wat-ie in je ziet
Jij vindt hem erg volwassen

...klinkt niet erg goed
Oh my!
Kinderachtig in de goede zin, mijn zus van 23 is dat ook!
Ik kijk in een heel posieve zin tegen hem op! Dus ik vind hem super leuk, te leuk om waar te zijn, en dat hij mij leuk vindt wow!
By the way, hij doet een hbo opleiding, we zitten samen in de bus, dus gaan als het ware samen naar school!
Het gaat nog steeds super goed!

LIEFDE IS IETS MOOIS, NIET IETS SERIEUS ALS JE JONG BENT!
GEWOON PLEZIER MET ELKAAR HEBBEN, EN DAT KAN TOCH HEEL LANG DUREN!

In Afrika en zo is dat btw ook iets heel gewoons, (jah perverts enzo, maar daar bestaat ook liefde!)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:16
guess what
guess what is offline
ik heb zelf 'iets' met een jongen van 22. Ik denk dat het best kan, maar het verschilt ook per persoon. Sommige mensen zijn sneller volwassen dan anderen en hier over kan een buitenstaander niet beslissen of dit wel of niet kan.
Oud 15-06-2003, 17:42
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
loona schreef op 15-06-2003 @ 17:07:

In Afrika en zo is dat btw ook iets heel gewoons, (jah perverts enzo, maar daar bestaat ook liefde!)
In in de arabische landen was/is het normaal om een harem te hebben. Daar heb je toch ook bezwaar tegen? Acht jaar is gewoon heel veel. Maar ik denk dat je daar vanzelf wel een keer achterkomt. Niet dat ik dat hoop ofzo, maar ik ben bang dat het zo is.
Oud 15-06-2003, 18:03
SpiT
SpiT is offline
t valt toch te proberen. bij de één zal t niet goed gaan, maar bij de ander misschien wel. dat weet je nooit vantevoren.
Oud 15-06-2003, 18:35
Cheops
Cheops is offline
een vriendin van 13 als je 20 bent?? hmm dat klinkt best eng...
Oud 16-06-2003, 17:01
sopsgloss
sopsgloss is offline
Citaat:
Studentje schreef op 15-06-2003 @ 11:36:
Zeg vriendelijk naief meisje, zoals wel meer mensen in dit topic hebben gezegd, heeft pedofilie betrekking op mensen die opgewonden raken van kinderlichamen. Dus zonder beharing, zonder borsten enz. En die grens kun je eerder bij een jaar of elf leggen, dan bij een jaar of achttien.

Wat jij nu doet is mijn eerste seksuele contact uitmaken voor pedofiel. Zij was namelijk ouder dan achttien, terwijl ik jonger was. En nou kan ik best een heleboel hebben, maar mijn vriendin uitmaken voor pedofiel vind ik een beleding voor zowel haar als voor mij.

Dus, denk in het vervolg eerst eens na voor je wat zegt. En met nadenken bedoel ik dus niet nadenken over of het achttien of achtien is, maar over het feit of je wel of geen gelijk hebt. Fouten maken is niet erg, maar ze als feiten brengen en dan stug vol blijven houden, is dat wèl.
lieve studentje nu snap ik jouw nogal "heftige" reactie
het is natuurlijk niet leuk als je ontdekt dat je voor het eerst seksueel contact heb gehad met iemand die technisch gezien pedofiel is
ik vind het ook heel vervelend voor je maar dan moet je niet zo tegen mij reageren omdat je ontzettend baalt van het feit dat jouw vriendin gepedofielt heeft
en ik moet nadenken ofzo???? niet of 18 18 is ofzo maar of ik wel of geen gelijk heb ????
sorry maar boven de 18 met onder de 18 is pedofiel technisch gezien als het dan gaat om iemand van 19 met iemand van 17 is het niet erg maar technisch gezien wel pedofiel .... raar maar waar
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
sopsgloss schreef op 16-06-2003 @ 18:01:
sorry maar boven de 18 met onder de 18 is pedofiel technisch gezien als het dan gaat om iemand van 19 met iemand van 17 is het niet erg maar technisch gezien wel pedofiel .... raar maar waar
Nee, niet waar. Ik moet je er toch even op wijzen dat er niet zoiets bestaat als 'officiëel pedofiel' of 'technisch pedofiel'. Het woord pedofiel in de gangbare zin van het woord betekent niets meer dan een volwassene die van geslachtsonrijpe kinderen seksueel opgewonden raakt.

Als ik als 21-jarige met een meisje van 16 zou neuken, ben ik dan een pedofiel? Nee, natuurlijk niet. Ik ben niet eens strafbaar. Het criterium bij pedofiele is de opwinding van de één over de geslachtsonrijpheid van de ander.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:19
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
sopsgloss schreef op 16-06-2003 @ 18:01:
lieve studentje nu snap ik jouw nogal "heftige" reactie
het is natuurlijk niet leuk als je ontdekt dat je voor het eerst seksueel contact heb gehad met iemand die technisch gezien pedofiel is
ik vind het ook heel vervelend voor je maar dan moet je niet zo tegen mij reageren omdat je ontzettend baalt van het feit dat jouw vriendin gepedofielt heeft
en ik moet nadenken ofzo???? niet of 18 18 is ofzo maar of ik wel of geen gelijk heb ????
Wat een onzinverhaal. Mijn post is niet zo 'heftig' omdat ik er opeens achter ben gekomen dat mijn vriendin pedofiel zou zijn, maar omdat jouw post gewoon fout is, terwijl jij vol blijft houden dat je gelijk hebt. Dat noem ik domheid, wat zich in jouw geval ook nog uit in het niet begrijpen van mijn post.

En het is niet waar, maar mocht je na de bovenstaande post nog steeds niet overtuigd zijn, ga dan eens wat research plegen. Op www.google.nl ofzo. Succes daarmee.

Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:41
loona
loona is offline
Citaat:
Studentje schreef op 15-06-2003 @ 18:42:
In in de arabische landen was/is het normaal om een harem te hebben. Daar heb je toch ook bezwaar tegen? Acht jaar is gewoon heel veel. Maar ik denk dat je daar vanzelf wel een keer achterkomt. Niet dat ik dat hoop ofzo, maar ik ben bang dat het zo is.
8 jaar, 6 hoor...........
das te veel als wij met perverts om ons heen lopen, ik woon nog in een dorp zonder moslimmannen......jah ik ben rascist. ik vind wat ik zeg een feit.........
Mijn vriend is geen vieze jongen....en sex vindt hij absoluut niet belangrijk! zullen we nooit hebben, behalve zoenen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten