Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb 3 baantjes dus.... het geld dat overblijft moet ik helaas aan andere onzinnige dingen uitgeven (boetes e.d.)
maja in de zomervakantie ga ik ook veel werken en dan hoop ik (net als voorgaande jaren) dat ik zoveel werk dat ik geen tijd heb om t uit te geven en dan kan ik later in de vakantie (wanneer ik echt gen ruk doe) weer uitgeven ![]() achja... opzich heb ik best een ruim budget, maar daarintegen geef ik inmens veel uit....
|
Je laten gebruiken als proefkonijn.
![]() Ennuh, werken als pizzabezorger.. Elke avond minstens 5 euro fooi, oftewel een gram wiet.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik besteed per maand zo'n 80 euro aan drank, soms iets minder, soms iets minder en zo'n 30 euro aan wiet, ik zou wel meer willen, maar dat is dan meestal al op aan drank.
Ik betaal het van mijn zak en kleedgeld, meestal heb ik de laatste week van de maand dan geen geld, dat leen ik en betaal ik dan de week later in de nieuwe maand weer terug...enz. Ook werk ik af en toe in de bollen ofzo. |
![]() |
|
Ik kon mijn gebruik niet bekostigen van mijn eigen geld.
Als ik erbij nadenk was al het geld van me moeder. Het kleedgeld + zakgeld en daarnaast nog ander geld. De werkjes die ik voor me moeder deed kwamen erbij. Daarvan kocht ik lekker wat hollandia's en af en toe naar de kroeg. Nu moet ik minderen en moet je zeggen dat ik nog geen geld heb.. ![]() van het ene naar het andere ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maareh ik verdien te veel zonder dat ik veel werk, dus tjah kan uitgeven wat ik wil. Ik moet zelfs belasting betalen ieder jaar omdat ik boven mn budget zit hehe. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Op wie ga je stemmen? #3 Mark Almighty | 500 | 09-11-2006 22:22 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
VVD: Geen geld meer voor bijzonder onderwijs op religieuze grondslag AsianDF | 163 | 05-11-2005 15:06 | |
Software & Hardware |
Tech info over tapestreamers? On$tR3@M | 34 | 24-05-2003 10:52 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |