Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil over een jaar, zit nu in 5V ook in Leuven gaan studeren, biomedische wetenschappen om precies te zijn. Idd studeert damaetas in Leuven en volgens mij is er nog iemand maar ik weet even niet wie.
||
Citaat:
![]() wat ga je studeren in Leuven? als je iets van wetenschappen gaat doen moet je er wel rekening mee houden dat de anderen waarschijnlijk wat voorsprong hebben. ik heb ook een nederlander in mijn groep zitten en die was er toch nbtje van verschoten. maar dat zal je al wel weten. (ik studeer geologie ![]() heb je al een kot? methuselah studeert ook aan de kul ![]()
Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 15:58. |
![]() |
|
![]() |
offtopic: wat is dat toch met al die nederlanders dat ze meteen gaan denken dat alle belgen eddy wally fans zijn ?
![]() voor eens en altijd : NEE ! (we zijn zelfs erg beschaamd ![]() on topic: gent is leuker en meer gericht op wetenschappen. Maar dat is mijn mening ![]()
|
Leuven... misschien dat ik daar na volgend jaar ook naartoe ga om geneeskunde te gaan studeren.
Ik probeer eerst in Nederland gewoon te loten (en toch ook nog voor de 8 gemiddeld te werken zodat die hele rotloting niet nodig is) en als dat niet lukt, ga ik het wel in België proberen Leuven lijkt me een ontzettend leuke stad, het enige nadeel is dat ik dan met een nog zuidelijker accent ga praten en dat is iets waar ik vreselijk graag vanaf wil
||
Citaat:
soms wordt hij gewoon TE belachelijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar mensen die liever een echt stad hebben moeten maar naar Gent, Leuven is meer een stad op dorpsformaat (een van de redenen waarom ik het hier zo fijn vind eigenlijk) Gent is fijn om uit te gaan, maar ik zou er ni op kot willen zitten ![]()
|
![]() |
nee nog niet echt aan 't leren, 't is pas voor volgend jaar he
![]() Heb al wel braaf al mijn cursussen samengelegd die ik nog moet leren tegen dan, kwam uit op zo'n stapel van minstens 20 cm en daar moet dan nog het zesde jaar bij. Wordt leuk! maar we zijn gemotiveerd he. Toch leuk van het duimen! dank je |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Universiteit Gent, Leuven of Groningen? Mytjes | 0 | 24-08-2011 13:20 | |
De Kantine |
Filmpjes van mijn hobby : u4eake | 1 | 30-07-2011 22:48 | |
Studeren |
Geneeskunde in België? Mriekk | 24 | 06-05-2007 20:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme na mp3-moord Brussel voer voor psychologen Foresight | 103 | 09-05-2006 19:21 | |
Algemene schoolzaken |
Studie in Nederland of in België?! Verwijderd | 156 | 26-02-2006 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 |