Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Als ik verliefd op iemand was en als ik zou durven, zou ik zeker lekker close gaan dansen met iemand ja
![]() ![]() ![]() ![]() Als ik een vriendin zou hebben, zou ik alleen maar zo close met haar dansen. Met andere meisjes gewoon los, lekker lollig. Meestal dans ik ook gewoon los, bij wie ik ook sta. Maar als ik een vriendin zou hebben, af en toe lekker close dansen, lijkt me echt leuk ![]()
|
Oja dat weet ik nog wel, op de basisschool hield je elkaar nog vrij op een afstand vast bij het 'schuifelen', en op de middelbare hing je ineens tegen elkaar aan. Nou, dat vond ik dus maar niks, en nog steeds doe ik dit niet met iemand waar ik verder niet verliefd op ben, want daar voel ik me veel te ongemakkelijk bij, en doe t uit een soort principe niet. Nou ja, ik ga toch vrijwel nooit naar feestjes, maar als ik er heen ga en mensen gaan schuifelen dan ga ik naar de wc of in ieder geval weg.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In discotheken of danscafe's dans ik helaas altijd dicht bij andere mensen, omdat het daar altijd zo verschrikkelijk vol is... mjah, of ik beklim een podium. Maar mét mensen dansen, dat doe ik eigenlijk nooit, behalve soms even met m'n vriend om hem over te halen te gaan dansen, maar dan laat ik hem altijd gauw los want het is levensgevaarlijk om té dicht bij mij in de buurt te komen als ik dans.
|
![]() |
|
om 'm gek te maken
dansen is mijn manier om mannen in mijn macht te hebben. Als ik met een man dans, slowdans, dirty dans, of zelf van een afstand, zal het bloed zijn hersenen verlaten en zijn ze hoogst manipuleerbaar ![]() simpel toch
|
Verwijderd
|
ik dans met mensen waar ik toch wel min of meer en band mee heb , vriendschappelijk of meer . , maar ik hb ook al voorgehad dat een heeeeele groten me plots heel dicht vast pakte en begon te dansen , en kheb dus wel met hem moeten dansen (twsa juist zo'n lang liedje
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sprookjes Verwijderd | 17 | 07-04-2011 14:00 | |
Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 19-02-2006 23:23 | |
Liefde & Relatie |
Versierd worden - Bloopers Pletterprater | 113 | 01-05-2005 20:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
ARTistiek |
[verhaal] nooit meer dansen oeski | 18 | 09-07-2002 21:39 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |