Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 16:22
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
best digt tege elkaar, wrom doe je dat dan? vind je diegene dan leuk?
als je iemand leuk vind, zou je dan toch nog met een ander dansen?
Oud 15-06-2003, 16:28
Gwinnie
Gwinnie is offline
dan vind ik diegene denk ik wel leuk ja... of ik verveel me gewoon.

en als ik iemand anders leuk vind, ga ik best wel met een ander dansen, maaar dan niet te klef/overdreven.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:31
italianboy
italianboy is offline
geilheid
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:32
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik hoef echt niet iemand super leuk te vinden om er mee te gaan dansen. Vaak komt er ineens iemand voor of achter je staan... als het een enge of vervelende jongen is ga ik weg, als hij gewoon leuk is blijf ik gewoon dansen en lachen en ouwehoeren. En als hij écht écht leuk is dan wordt het dansen ook intiemer enzo...

Dus even to the point

Ik hoef iemand echt niet super leuk te vinden om er mee te dansen.

En ik dans ook gewoon met jongens als ik iemand anders leuk vind.

xxx Kronkel
Oud 15-06-2003, 16:32
vixen
vixen is offline
wel es gedaan, gewoon voor de lol, die jongen had een vriendin en ik een vriendje.
Oud 15-06-2003, 17:20
Quiana
Quiana is offline
In principe dans ik alleen maar heel dichtbij iemand
op wie ik verliefd ed ben, of waar ik iig meer voor voel.
Met slowen ed krijg je anders alleen maar
vervelende misverstanden..

Dans met iedereen die met me wil dansen,
alleen niet met allemaal op dezelfde manier.
Oud 15-06-2003, 17:23
Smartie
Smartie is offline
Ik kan niet dansen, word alleen maar uitgelachen dus ik ga zo wie zo niet dicht tegen iemand aan dansen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:27
Soezen
Soezen is offline
Ik dans wel met verschillene jongens. Gewoon voor de lol en gezelligheid. Diegene vind ik dan ook niet per definitie echt leuk..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
dan ben ik verschrikkelijk zat.
Oud 15-06-2003, 17:55
Verwijderd
Ik geloof dat ik met poesiefox meega hierin. Ik kan echt niet zo dicht tegen elkaar aandansen, dan móet ik bezopen zijn. Behalve als we het over schuifelen hebben, want dat kan elke idioot. Dat doe ik omdat ik er zin in heb en waarschijnlijk de jongen in kwestie wel leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:58
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-06-2003 @ 18:55:
Ik geloof dat ik met poesiefox meega hierin.
Moet je me toch even zeggen waar poesiefox in dit topic heeft gereageerd??

En ik dans liever niet zo dicht tegen iemand aan die ik niet leuk vind of waar ik niet meer voor voel.. Met kennissen boeit het me niet, als je dan toch tegen iemand moet staan omdat het te druk is, dan liever tegen bekenden
Oud 15-06-2003, 18:12
El Kim
El Kim is offline
dan doe ik dat omdat ik dat leuk vind.
En omdat ik diegene graag mag. (en misschien inderdaad wel leuk vind )
Oud 15-06-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 15-06-2003 @ 18:58:

En ik dans liever niet zo dicht tegen iemand aan die ik niet leuk vind of waar ik niet meer voor voel.. Met kennissen boeit het me niet, als je dan toch tegen iemand moet staan omdat het te druk is, dan liever tegen bekenden
Ik wilde het net zeggen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:24
Tox
Tox is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 15-06-2003 @ 19:12:
dan doe ik dat omdat ik dat leuk vind.
En omdat ik diegene graag mag. (en misschien inderdaad wel leuk vind )
precies kan natuurlijk ook gewoon met een goede vriendin of bekende dansen
Oud 15-06-2003, 19:28
SeXieJ-MenDieJ
SeXieJ-MenDieJ is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 15-06-2003 @ 17:22:
best digt tege elkaar, wrom doe je dat dan? vind je diegene dan leuk?
als je iemand leuk vind, zou je dan toch nog met een ander dansen?
Ja dan vind ik diegene wel leuk maar niet altijd op een liefde-manier ofsow... gewoon als vrienden meestal. Natuurlijk dans ik ook wel is met mn boy maar dasz dan wel op n liefdemanier *heheh* Lijkt me duidelijik.... En je danst met n ander voor de gezelligheid... isz toch altijd leuk?
Oud 15-06-2003, 19:31
damaetas
damaetas is offline
ik dans met iemand omdat ik graag dans, niet persee omdat ik hem/haar superleuk vind ofzo. dus tja, als ik een vriend heb dans ik alsnog met iem anders.
Oud 15-06-2003, 20:22
Verwijderd
Dan moeten ze wel iets in me drinken hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:03
Thomas
Thomas is offline
Dat doe je omdat je het leuk vind om met iemand te dansen, maar verder geen verplichtingen wilt hebben. Daarna kan je natuurlijk gewoon weer met een ander persoon dansen als jij dat wil.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 15-06-2003 @ 18:58:

Ik meende toch echt dat ik haar naam ergens zag staan... (verkeerde schermpje? Ik weet écht niet hoe ik daarbij kom). Nja, kwam erop neer dat er alcohol in het spel was
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:32
Verwijderd
ik dans ook wel zonder betekenis, dansen is een soort van secundaire levensbehoefte(voor mij), net als praten, lachen etc. dat doe je toch ook met iedereen?
btw. het maakt me niet zoveel uit als ik close met iemand dans of niet, heeft weinig betekenis (meestal dan...)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als ik verliefd op iemand was en als ik zou durven, zou ik zeker lekker close gaan dansen met iemand ja Ik hou vooral van trance en apres ski muziek, dat is gewoon muziek om lekker uit je dak te gaan maar af en toe mag van mij in tenten waar ik kom ook eens een ballad of een R&B nummer gespeeld worden om dan lekker tegen een meisje aan te dansen (als je verliefd was of een relatie had dan he ). Vind R&B kut-muziek maar voor lekker tegen elkaar aan te dansen is het een goede optie.
Als ik een vriendin zou hebben, zou ik alleen maar zo close met haar dansen. Met andere meisjes gewoon los, lekker lollig. Meestal dans ik ook gewoon los, bij wie ik ook sta. Maar als ik een vriendin zou hebben, af en toe lekker close dansen, lijkt me echt leuk
Oud 16-06-2003, 17:01
Verwijderd
Ik dans niet mét mensen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:26
miro
miro is offline
Ach ja ik ga wel ns tegen mn vriend aandansen om m te plagen zeg maar

Maar normaal dans ik niet tegen andere mensen aan.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 07:17
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Oja dat weet ik nog wel, op de basisschool hield je elkaar nog vrij op een afstand vast bij het 'schuifelen', en op de middelbare hing je ineens tegen elkaar aan. Nou, dat vond ik dus maar niks, en nog steeds doe ik dit niet met iemand waar ik verder niet verliefd op ben, want daar voel ik me veel te ongemakkelijk bij, en doe t uit een soort principe niet. Nou ja, ik ga toch vrijwel nooit naar feestjes, maar als ik er heen ga en mensen gaan schuifelen dan ga ik naar de wc of in ieder geval weg.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 07:33
Verwijderd
ik dans niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 12:13
Verwijderd
In discotheken of danscafe's dans ik helaas altijd dicht bij andere mensen, omdat het daar altijd zo verschrikkelijk vol is... mjah, of ik beklim een podium. Maar mét mensen dansen, dat doe ik eigenlijk nooit, behalve soms even met m'n vriend om hem over te halen te gaan dansen, maar dan laat ik hem altijd gauw los want het is levensgevaarlijk om té dicht bij mij in de buurt te komen als ik dans.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 12:16
Optima
Optima is offline
om 'm gek te maken

dansen is mijn manier om mannen in mijn macht te hebben. Als ik met een man dans, slowdans, dirty dans, of zelf van een afstand, zal het bloed zijn hersenen verlaten en zijn ze hoogst manipuleerbaar

simpel toch
Oud 17-06-2003, 12:23
Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik dans eigenlijk nooit, maar als ik het wel doe dan is het met mijn vriendin en dan we het gewoon omdat we het allebei leuk vinden en omdat we van elkaar houden.
Oud 18-06-2003, 18:42
Verwijderd
ik dans met mensen waar ik toch wel min of meer en band mee heb , vriendschappelijk of meer . , maar ik hb ook al voorgehad dat een heeeeele groten me plots heel dicht vast pakte en begon te dansen , en kheb dus wel met hem moeten dansen (twsa juist zo'n lang liedje , mar dan heb ik hem toch onmiddelijk proberen af te troggelen , hij was helemaal niets voor mij . ik zou wel dansen met onbekenden , maar toch niet op die manier , ik denk dat ik het toch wel zou vragen (voorzover dat ik et al zou vragen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten