![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Onder narcose voor een moedervlekje? Ben jij wel helemaal lekker? Bij de kaakchirurg ben je ook gewoon wakker!
Als je erg bang bent, kun je bij je huisarts om een valiumpje vragen. Twee uurtjes van te voren innemen, en dan ben je zo rielekst, dan hoef je niet eens meer een verdoving wat jou betreft. Och dokter, zet U dat been meteen helemaal maar af, dan heb ik ook nooit meer last van het stoten van mijn kleine teen. Ik ben zo zingend naar de kaakchrirurg geweest, hij had nog nooit zo'n rustige patient gehad. Je moet alleen niet zelf in de auto rijden, en ook op de fiets is de oog hand coordinatie wat moeilijk. Hell yeah, je kan ook met een fles wijn achter de kiezen daar naar toe gaan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En alcohol maar niet doen, gaat je bloed sneller vloeien en tja, dat moet je niet hebben ![]() Vraag het aan de dokter of een narcose mogelijk is, als hij zegt van niet, dan maar prikjes he? Gewoon níet kijken en iets meenemen waar je naar kan staren (een knuffeltje ofzo). Dat had ik toen ze m'n been gingen zetten nodig (zonder verdoving... en dat doet écht pijn). Dussuh, gewoon vragen en dan zie je wel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlek laten weghalen darkfairy | 22 | 27-02-2014 14:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Als je moedervlekken laat verwijderen, eerst verwijzing halen bij huisarts?? meisje833 | 40 | 28-10-2006 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlek verwijderen... evanescence | 25 | 28-10-2004 06:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe lang duurt het voor een litteken een beetje vervaagt? Mara | 23 | 19-04-2004 17:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlek pudding met vel | 16 | 19-01-2004 01:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlekken laten weghalen worldgirl | 2 | 18-08-2002 20:55 |