Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 13:19
rosi3
rosi3 is offline
ik heb een vraagje, ik heb ooit 2 moedervlekken laten weg laseren maar dat werd plaatselijk verdoofd... (ik hou duz helemaal niet van prikken)
maar ik heb nu wel heel veel moedervlekken die ik moet laten weg halen.... (een stuk of 20 , en daarvan zijn er 8 die zo snel mogelijk weggehaald moeten worden....allemaal op verschillende plekken)
mijn vraag is dan ook kan ik me ook helemaal laten verdoven?? (duz dat je slaapt zou maar zegge????) weet iemand daar wat van...

thnxx alvast
Oud 18-06-2003, 13:24
Verwijderd
dan moet je onder narcose
weet niet of ze dat doen voor moedervlekken
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:42
rosi3
rosi3 is offline
hmm das wel balen!! (anders krijg ik duz vet veel prikke)
maar thnxx
Oud 18-06-2003, 14:23
ekki
ekki is offline
zou je aan de (plastisch) chirurg moeten vragen. die weet dat vast wel.
Oud 18-06-2003, 14:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet niet of dat mag, ik had er vier tegelijk op allemaal verschillende plaatsen en dat werd allemaal apart plaatselijk verdoofd. Je zou de plekken die verdoofd moeten worden in kunnen smeren met verdovende zalf die kan je zelf halen bij de apotheek. Je voelt dan nog wel wat, maar het doet niet meer zo heel veel pijn meer heb ik met laten vertellen door iemand hier, ff hopen dat die reageert.
Oud 18-06-2003, 14:29
bloemkool
bloemkool is offline
bij zo'n groot aantal ga je meestal onder narcose. vriendin van mij had er 5 of 6, verspreid over dr hele lijf, die hebben ze onder narcose verwijderd.

ikzelf heb ook 2 keer plek laten weghalen, dat ging met plaatselijk verdoving, maar met die grote hoeveelheid moedervlekken wordt je gewoon onder narcose gebracht. anders is je arts wel heel sadistisch bezig!
Oud 18-06-2003, 14:54
Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
ik heb er ook een keer 2 weg laten halen, en dat gebeurde onder plaatselijke verdoving, maar voor 1 moedervlek kreeg ik wel 4 verdovingsspuiten

Ik zou het gewoon vragen, als je gehele verdoving wil. Dan doen ze dat heus wel.

suc6 drmee
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 15:31
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Emla creme moet je voor vragen.. dat verdooft t ook....

dan hoef j geen prikken maar smeert t spulletje dr 10 mins van te voren op en dan kun j t daarna zonder pijn laten weghalen..

maaruh.. waarom laat je ze weghalen?!
Oud 18-06-2003, 15:51
Brown eye
Brown eye is offline
ik denk da als ze hemal verspreid zitten en er zijn er veel da je dan wel hemal onder narcose gaat...maar ik zou et als ik jou was idd ff navragen!!
Oud 18-06-2003, 16:11
rosi3
rosi3 is offline
bedankt voor t reageren!!!

Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 18-06-2003 @ 16:31:
Emla creme moet je voor vragen.. dat verdooft t ook....

dan hoef j geen prikken maar smeert t spulletje dr 10 mins van te voren op en dan kun j t daarna zonder pijn laten weghalen..

maaruh.. waarom laat je ze weghalen?!
omdat sommige groot zijn, en andere zit OP me huid (een bobbeltje duz) maar als ze groot zijn kunne ze gevaarlijk worden.... vandaar..
Oud 18-06-2003, 16:24
tjeu
tjeu is offline
Misschien een stomme vraag, maar moet je daarvoor naar je eigen huisarts gaan of naar een arts in het ziekenhuis?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
tjeu schreef op 18-06-2003 @ 17:24:
Misschien een stomme vraag, maar moet je daarvoor naar je eigen huisarts gaan of naar een arts in het ziekenhuis?
je moet eerst naar je eigen huisarts en soms doet die dat zelf maar anders moet je een verwijsbrief vragen voor de dermatoloog of voor de plastisch chirurg.
Oud 20-06-2003, 16:04
Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
Citaat:
tjeu schreef op 18-06-2003 @ 17:24:
ik moest naar de dermatoloog... echt een eikel btw
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 18:12
poesiefox
poesiefox is offline
Onder narcose voor een moedervlekje? Ben jij wel helemaal lekker? Bij de kaakchirurg ben je ook gewoon wakker!

Als je erg bang bent, kun je bij je huisarts om een valiumpje vragen. Twee uurtjes van te voren innemen, en dan ben je zo rielekst, dan hoef je niet eens meer een verdoving wat jou betreft. Och dokter, zet U dat been meteen helemaal maar af, dan heb ik ook nooit meer last van het stoten van mijn kleine teen.

Ik ben zo zingend naar de kaakchrirurg geweest, hij had nog nooit zo'n rustige patient gehad. Je moet alleen niet zelf in de auto rijden, en ook op de fiets is de oog hand coordinatie wat moeilijk.

Hell yeah, je kan ook met een fles wijn achter de kiezen daar naar toe gaan!
Oud 20-06-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 20-06-2003 @ 19:12:
Onder narcose voor een moedervlekje? Ben jij wel helemaal lekker? Bij de kaakchirurg ben je ook gewoon wakker!

Als je erg bang bent, kun je bij je huisarts om een valiumpje vragen. Twee uurtjes van te voren innemen, en dan ben je zo rielekst, dan hoef je niet eens meer een verdoving wat jou betreft. Och dokter, zet U dat been meteen helemaal maar af, dan heb ik ook nooit meer last van het stoten van mijn kleine teen.

Ik ben zo zingend naar de kaakchrirurg geweest, hij had nog nooit zo'n rustige patient gehad. Je moet alleen niet zelf in de auto rijden, en ook op de fiets is de oog hand coordinatie wat moeilijk.

Hell yeah, je kan ook met een fles wijn achter de kiezen daar naar toe gaan!
Bij de kaakchirurg mag je best onder narcose hoor

En alcohol maar niet doen, gaat je bloed sneller vloeien en tja, dat moet je niet hebben

Vraag het aan de dokter of een narcose mogelijk is, als hij zegt van niet, dan maar prikjes he? Gewoon níet kijken en iets meenemen waar je naar kan staren (een knuffeltje ofzo). Dat had ik toen ze m'n been gingen zetten nodig (zonder verdoving... en dat doet écht pijn). Dussuh, gewoon vragen en dan zie je wel
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten