Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga nu deze kopen:
http://www.raffaello-network.com/raffties/sunglass.php?itemid=18353&rangeid=36&prodrange=Gucci%20sunglasses echt vet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
zonnebrillen zijn echt naar :\
vind t gewoon niet chill om alles anders te zien dan dat t is ofzo (dus donkerder, of nog erger: roze bijvoorbeeld ![]() enige reden waarom k dr een zou gebruiken zou zijn dat k enorme hoofdpijn krijg wanneer de zon te fel is. maar gebruik liever petje :\ |
![]() |
||
Citaat:
gucci heeft veel mooiere klassiekere modellen dan deze zo modern... ieww maargoed voor een jongen is dat misschien wel beter
||
Citaat:
![]() Maar deze gaat nog wel 3-4 jaar mee hoop ik ![]() ![]() Elk jaar 'n nieuwe kopen, nee, daar heb ik 't geld niet voor ![]() ![]() Dit is 'm btw:
|
Als ik een zonnebril op heb gehad voor een kwartiertje moeten mijn ogen zeker een uur aclematiseren..Kweenie, misschien zit er toch wat "sterkte" in mijn (goedkope
![]() En op de brommer moet je wel, anders zie je geen snars..
|
Zonnebrillen zijn handig om vliegjes en modder uit je oog te houden, en zon natuurlijk.
Ik heb een Nike geval, maar die was gratis omdat ik voor nike heb gewerkt dus nu vind ik dat ik het wel goed geluld heb dat ik een merk heb Eigenlijk zou ik nog wel eens een Oakley Plate ![]()
|
ik vind het niet nutteloos. wel fijn als het erg fel is en de zon laag staat. maar liever zet ik er geen op omdat het moment dat je ergens binnenloopt of in een schaduw komt dat ik dan eignelijk amper wat zie en hem toch weer af moet doen.
ik ben mooie zonnebril kwijt ![]()
|
Ik had eerst een zonnebrillen tic waardoor ik nu allemaal walgelijke heb. Ik heb nog een goedkope bril van vorig jaar die ik ga gebruiken. Ik raak die dingen vaak kwijt en zo zuinig ben ik er niet mee, dus ik heb liever een goedkope.
||
Verwijderd
|
Citaat:
btw... dit is mijn zonnebril... en zoals coecie zei je kunt beter een klassiek model van bijvoorbeeld gucci kopen, want zo'n bril is tijdloos en heb je voor de rest van je leven ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebril: 'gewone' of op sterkte? Daantje_0705 | 21 | 20-05-2008 11:33 | |
Lifestyle |
Stelling: Zonnebrillen zijn voor de bescherming, niet voor het mooi. Cherry Springs | 37 | 15-05-2006 06:07 | |
De Kantine |
Ftoow van zonnebrillen:P Aelin | 27 | 17-08-2005 18:02 | |
Lifestyle |
Zonnebrillen! 100%hallal | 262 | 05-04-2005 15:34 | |
Lifestyle |
zonnebril charly not | 50 | 01-05-2004 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De Zonnebril Just Johan | 2 | 09-06-2003 21:32 |