Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 10:19
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Bij paddo's /lsd andere psychedelica.... Heeft er iemand voorbeelden uit zijn eigen omgeving, en is het ook mogelijk om "positief" te blijven hangen? Dus kun je ook in euforie blijven hangen?
Oud 22-06-2003, 11:31
Verwijderd
nee is zowiezo bs... in een trip hangen... gebeurt alleen bij mensen die al geestelijkje aandoeningen hadden. Van LSD kan je flashbacks krijgen omdat de LSD crystallen die niet opgenomen worden in je vet opgeslagen worden, en bij verbranding weer actief in je bloedstroom komen maar van paddos is het niet echt mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:07
Verwijderd
Paddo's ken ik geen mensen die écht bad zijn gegaan.
Wel hoor ik veel verhalen via-via van mense die zijn blijven hangen in een lsd trip. maar ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 23:04
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 22-06-2003 @ 11:19:
Bij paddo's /lsd andere psychedelica.... Heeft er iemand voorbeelden uit zijn eigen omgeving, en is het ook mogelijk om "positief" te blijven hangen? Dus kun je ook in euforie blijven hangen?
Ik vind wel dat je meestal na een trip positiever in het leven staat en dat je onder een trip soms dingen kunt leren. Dus eigenlijk houd je er wel iets positiefs aan over en die manier van denken blijft dan ook hangen. Maar echt blijven hangen in een trip is denk ik toch wel anders. (en zo vaak zal dat echt niet voorkomen)
Oud 23-06-2003, 10:27
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Collega van mij is in een paddo trip blijven hangen.
Ongeveer een half jaar lang, hij zat regelmatig in een lachkick, en kon alleen maar grof praten, lopen was meer waggelen/huppelen.
Hij kreeg er medicijnen voor, maar die leken niet echt te helpen..
Ik weet niet of hij er nu echt helemaal uit is.
Maar het kan dus wel met paddo's
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:16
zoetehiphop
zoetehiphop is offline
met paddo's KAN je blijven hangen, maar kans is zeer klein, ik ben een x foutgegaan op paddo's en ken veel lui die daar ook op fout zijn gegaan, foutgaan ligt aan jezelf, je eigen onderbewuste manier van denken, et is heel kut, maar achteraf tochwel weer een ervaring erbij, weetje ook weer hoe dat is...
Oud 24-06-2003, 18:49
mind
mind is offline
wat heeft blijven hangen en fout gaan met elkaar te maken?
Oud 25-06-2003, 17:41
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 24-06-2003 @ 19:49:
wat heeft blijven hangen en fout gaan met elkaar te maken?
Dat was ik dus aan het uitzoeken... Ik veronderstelde dat je bleef hangen als je heel erg bad ging....
Oud 26-06-2003, 01:49
mind
mind is offline
fout veronderondersteld.
Oud 03-07-2003, 11:40
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 22-06-2003 @ 12:31:
nee is zowiezo bs... in een trip hangen... gebeurt alleen bij mensen die al geestelijkje aandoeningen hadden. Van LSD kan je flashbacks krijgen omdat de LSD crystallen die niet opgenomen worden in je vet opgeslagen worden, en bij verbranding weer actief in je bloedstroom komen maar van paddos is het niet echt mogelijk.
Op erowid stond nog een artikel waar in ze zeiden dat dat niet waar is. Flashbacks worden veroorzaak door post traumatic stress.. Je kan flashbacks krijgen van allemaal zwaar emotioneele gebeurtenissen (waaronder lsd).

ze gebruiken lastig engels maar voor als dat geen probleem is: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_health2.shtml
Reageren

Regels voor berichten