Advertentie | |
|
![]() |
|
Selfmade sleutelbos, gemaakt uit allemaal koordjes waarvan ik iets zéér origineel gemaakt heb (effe te moeilijk om te beschrijven) En daaraan een sleutel van de achterdeur van het huis en een sleuteltje van mijn boekenkastje op school (moet het dit jaar afstaan *snifsnif*)
|
![]() |
heb twee sleutelbossen. de een hangt kluissleutel en fietssleutel aan. en een bonuskaartachtig ding die inmiddels nog maar heel klein is omdat er al te veel stukjes zijn afgevallen. en sindskort een heel koele sleutelhanger van een klein poppetje.
andere zitten twee huissleutels aan en een eiffeltoren en een ameland sleutelhanger en een kikker. alledrie van mn zusje gekregen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de mensen die het niet weten: das dus een kunstachtig dingetje dat op een vogel lijkt en een metalen rand heeft en zeg maar geel is ingekleurd ![]()
|
twee van die plastic visjes een felgroen de ander feloranje.
huissleutels (1 bovenslot een gewoon slot) kleine hangslotsleuteltjes 3. extrafietsslot bert en ernie sleutelhanger. Jip en Janneke hingen er ook nog aan maar die zijn kwijt. ohja en loesje met 'ik ben niet aardig''.
|
fietssleutel
huisslautel huissleutel van mn vaders huis tweety-sleutelhanger sleutelhanger van school eentje uit denemarken en nog 1 waar een één of ander logo op staat
|
- voordeursleutel
- schuurdeursleutel - sleutel van het nachtslot op de voordeur - sleutel van mijn locker op school (maar die moet ik binnenkort inleveren) - Bonuskaart (ik werk bij de AH) - sleutelhanger van de gemeente Leiden (daar woon ik) Dan heb ik nog los in dezelfde jaszak: - fietssleuteltje (die heb ik los, anders heb je zo'n rammelende sleutelbos tijdens het fietsen, en dat vind ik irritant) - sleutel van mijn locker op mijn werk (die moet los, anders kan ik de overige sleutels tijdens het werk niet in mijn locker opbergen)
|
Mijn sleutelbos bestaat uit:
- Fietssleutel fiets 1. - Fietssleutel extra slot fiets 1. - Fietssleutel fiets 2. - Fietssleutel extra slot fiets 2. - Huissleutel huis 1. - Huissleutel huis 2. - Sleutelhanger: Rood leren (ofzo) plaatje die al aan m'n één van m'n fietssleutels zat, zodat ik ze uit elkaar kan houden. - Sleutelhanger: Glazen buisje met een vloeistof erin waar schelpjes en kleine blauwe bolletjes in zweven. |
![]() |
|
bert en ernie sleutelhanger (lief he
![]() 2 huissleutels 1 garagesleutel 1 fietssleutel 1 kluisje sleutel (die ik gelukkig binnenkort mag weg doen ![]() diut alles aan een ringetje wat aan een half key-cord hangt ofzo ![]()
|
huissleutel
sleutel van schuurdeur sleutel van halletje naar de schuurdeur sleutel van portiekafsluiting sleutel van portiekafsluiting van mn vader sleutel van mn vader zn schuurdeur sleutel van mn vader zn huis sleutelhanger met mn oude (nu dode) hondjes kuikentje fietssleutel heb ik apart
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Sleutels kwijt Bubbeldoosje | 10 | 05-10-2010 18:14 | |
Werk, Geld & Recht |
Conflict met verhuurder over sleutel(s) Daantje_0705 | 30 | 12-03-2006 19:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Sleutels van een ander materiaal dan het normale materiaal Verwijderd | 21 | 09-09-2005 12:57 | |
De Kantine |
Oei, je bent laat thuis en je hebt geen sleutel. Rodion | 119 | 10-08-2005 10:25 | |
Verhalen & Gedichten |
de nieuwe sleutel Verwijderd | 6 | 12-05-2005 13:08 | |
De Kantine |
wat voor sleutels sleur jij altijd met je mee? damaetas | 59 | 24-09-2003 10:54 |