Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is ook onmogelijk om een aura om een foto te zien, aangezien een foto bestaat uit een aantal pixels die op papier zijn gezet. Maar je kunt er natuurlijk wel een bepaald gevoel bij krijgen.
Een aura is in principe een energie uitstraling van iets wat je rechtstreeks voor je ziet gebeuren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jah, ik ken 3 mensen die auras kunnen zien, maar ik geloof niet dat ze dat van een foto kunnen. 1 van de 3 heeft het maar af en toe dattie een aura ziet, de andere 2 moeten zich er op concentreren en dan zien ze het. maar bij een foto of een stukje tekst kan het niet, je moet echt de energiebanen voelen/zien lopen. net als dat je van een foto niet kunt voelen hoe warm iets is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ow trouwens, je hebt wel speciale fototoestellen waarmee je auras kunt fotograferen. (om ff het voorbeeldje van de warmte te nemen, als je warmte wilt fotograferen gebruik je een infrarood-camera, zo heb je dus ook speciale fototechnieken waarmee je auras kunt fotograferen)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik en mijn moeder hebben allebei een xtje een auro foto laten maken voor de lol een man ging alles beschrijven maar het klopte gewoon echt met wat ik voelde en ook met wat er allemaal was gebeurd in mijn leven echt spooky... dingen die je bij mij echt neit kan aflezen van mijn gezicht want ik loop altijd met een masker op en hij kon ook dingen van mij zeggen die alleen ik weet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
op een gewone foto kun je ook niet zien hoe warm het buiten is, neem je zon infrarood-camera, worden de warmste plekken het witst. zo is dat ook met aura fotos. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Aan een foto kan ik niks zien, maar ik ken mensen die het wel kunnen.
Ik moet zelf absoluut live contact hebben, iemand echt zien, of ermee praten over de telefoon. Tegenwoordig soms zelfs via internet. Aanraken hoeft niet. En mooi dat ik dan niks 'zie'. Ben ook erg jaloers op mensen die dat wel kunnen. Ik 'weet' alleen, en ga dat maar eens uitleggen.... Ik krijg wel vaak te horen: precies, dat bedoelde ik, maar ik kon de woorden niet vinden, of: je kijkt dwars door me heen, maar dat is het niet. Meer een goed ontwikkelde vrouwelijke intuitie denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mwhuhahahaha! Ik had een vriendin die dat ook kon. 'Paranormaal begaafd' was ze, zei ze, dacht ze. Iedereen ziet er hetzelfde kleurig uit. Rood, blauw, groen, geel, paars, vlaagje zwart of donker paars. Mucho plezieros....
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
k zie ook kleuren, en ik weet dingen. kan ook genezen (nog wel beperkt) met myn handen. maar zie alleen kleuren als k me dr op concentreer, en met myn ogen dicht en als k iemand aanraak. dat staat vaak nogal belachelyk dus dat doek nooit.
![]() miffy
|
Ik zie ook kleuren als ik naar een foto kijk, maar dat zegt ook niet veel
Ik geloof niet in aura's lezen omdat je, als je onafgebroken naar een bepaalde kleur kijkt, vanzelf een rand eromheen ziet die gewoon te maken heeft met technieken in je oog Dus mensen die denken aura's te kunnen lezen: is niks bijzonders, iedereen kan kleuren zien
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Azaziel schreef:
Citaat:
--- Mutant schreef: Citaat:
http://www.kirlian.com/ Hier staan heel mooie aurafoto's op, en nog veel meer info hierover. peter. |
![]() |
|
![]() |
Ik zie al mijn hele leven randen om mensen en dingen heen... Het is wit, maar ook doorzichtig en het schijnt een klein beetje... Zijn dat ook aura's? De ene keer is het groot en de andere keer wat kleiner.... Mijn moeder ziet het soms ook en mijn zus kan soms aura's in kleur zien.... Maar de dingen die ik zie, zijn dat ook aura's?
||
Hallo Bootsman,
Ik wil helemaal geen reclame maken voor aurafotografie, ik wist alleen de goeie naam hiervoor uit mijn hoofd. Ik weet ook niet of die echt te vertrouwen is als weergave van de menselijke aura. Ik heb eerder het idee dat een bepaald deel van de buitenkant van de aura wordt gefotografeerd. Tenminste, bij aurafoto’s die worden genomen in paranormale beurzen. Door aan leuke of minder leuke dingen te denken, kun je de kleuren van zo’n aurafoto anders laten zijn, is de praktijkervaring. Zelf zie ik geen aura’s, dus ik kan niet uit eigen ervaring vergelijken. Maar over de techniek van kirlian fotografie: dit heb ik gekopieerd uit een paranormaal woordenboek: Citaat:
Op http://www.kirlian.com/currentkirlian.htm vind je een paar foto’s die het verschil laten zien tussen gekookt en vers voedsel. Ik vond deze technische beschrijving nog: http://www.sciencephoto.com/html_tec...ve/kirlia.html En als je echt wilt weten wat het is, kun je dit artikel lezen: http://www.eng.monash.edu.au/ieee/ieeebio1999/p160.htm groeten, peter. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Elektriciteit, daar vond ik het nou op lijken. Als een definitie van een aura niets anders is dan een energie-'veld' rondom bepaalde dingen dan ben ik het er mee eens dat het aura's zouden kunnen zijn. Maar wat ik in het artikel lees, is dat je verschillende soorten energie hebt die van een mens of een dier of ander organische 'wezens' (bijv. voedsel of planten) af kunnen komen. Maar toch heb ik het gevoel alsof aura's iets anders zijn dan mogelijkerwijs bioplasmatische energie.
|
![]() |
|
ik zal even geen namen noemen, want ik weet niet of diegene dat op prijs zal stellen (ze zit hier ook af en toe op het forum geloof ik). maar ik ken iemand die dat kan, ja. eerst geloofde ik er niet zo in, maar wat zij over mij had gezegd dmv mn aura te lezen klopte heel erg. en dat terwijl ze mij toen nog helemaal niet kende en alleen mn naam wist via iemand anders.
|
Ik kan geen aura lezen, maar ik vind dat je daar een blauw t-shirt aanhad.
![]() Een lichtblauwe kleur is trouwens (volgens mij) de kleur van idealisme, en dat zou ik geen probleem vinden. En een donkerblauwe kleur is (volgens mij) een kleur van: je niet zo goed voelen, "blue" ![]() Misschien meende die persoon dat maar, en had hij zélf wat aandacht nodig? Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 15:33. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #22 Pluis | 501 | 22-11-2012 14:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bestaan aura's? DBZ | 32 | 19-11-2009 21:51 | |
Lichaam & Gezondheid |