Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan gebruik je MSN5... MSN6 is nog steeds een beta, ook die je van http://messenger.msn.com kunt downloaden.
||
![]() |
Mijn broer heeft dus 98.. Zal wel snel een iets uitkome om et op te losse as veel mense et hebbe..
Citaat:
Daar kun je de beta en de officele hale.. Tadaaa ![]() |
![]() |
|
zo te horen loopt hij vast bij het syncronosizen van je lijst
dit kan betekenen dat OF de lijst niet goed is opgeslagen bij de server dat Messengen 6.0 er problemen mee heeft. In dit geval moet je je complete lijst removen in een Messenger-clone (je kan nl in MSN Messenger NIET je lijst helemaal leeghalen daar hij de AL laat staan) of het betekend dat MSN Messenger 6.0 de lijst verkeerd syncronosized. Hier kun je dan nix aan doen, behalve proberen een andere OS te draaien of werkruimte te cre-eren je hebt er zie ik geen bal aan maar toch meld ik je het ff ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wij wordne gek van al die mensne die aankomen met hun breezertaal, geen interpuncite of kleurtjes. Ik, en veel anderen, hebben geen zin om posts te gaan ontcijferen. |
![]() |
||
Citaat:
Als dat niet het geval is, zoals hier, lijkt het mij terecht als mensen hierover klagen en de betreffende persoon vriendelijk verzoeken om zijn taalgebruik te verbeteren. Daarnaast lijkt het mij begrijpelijk dat iemand dat 'vriendelijk' achterwege laat als het al de zoveelste keer is dat de betreffende persoon zeer moeilijk leesbare tekst produceert. Het is zeker niet nodig om perfect te spellen maar het lijkt mij wel vanzelfsprekend dat het goed leesbaar blijft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar toch, normaal typ ik ook slecht, ik typ nu alleen ff goed omdat ik anders dadelijk gezeik krijg met jou haha oh en als je geen zin hebt om iemand's post te ontcijferen, doe dat dan toch lekker niet en ga naar een ander topic kijken in plaats van mensen af te zeiken, volgens mij ben jij gewoon een dikke NERD die alles goed wil doen
||
Citaat:
luister voer deze discussie even ergens anders uit, maar niet in dit topic aub Offtopic: ik vind ook dat mensen duidelijk moeten typen. Als ik een topic lees in breezah-taal dan vind ik dat op z'n zachts gezegt irritant. Toch wil ik die mensen wel helpen en vraag daarom of ze voortaan duidelijker willen typen. Als je duidelijk typt of iig probeerd kom je een stuk verder. Tuurlijk is het ook zo dat als iemand zo blijft typen dat ik afhaak en diegenen niet meer help.
||
Citaat:
Dus laten we ophouden met 't gezeik over wie wat goed schrijft, maar teruggaan naar 't onderwerp. Dank u. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Instant Messaging Enlightenment | 500 | 18-07-2005 14:22 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Software & Hardware |
[MSN6] Als ik tegen iemand praat op MSN loopt zijn/haar MSN vast. Orion16 | 16 | 24-09-2003 21:21 | |
Software & Hardware |
Msn 6 inlogproblemen Gilay | 7 | 16-06-2003 12:09 | |
Software & Hardware |
msn 6 bugs BestGamer | 22 | 10-06-2003 22:34 |