![]() |
|
![]() |
bah, ik heb dat ook, meestal alleen snachts, dan word ik zo rond een uur of 4 wakker en dan heb ik dus ongelooflijke kramp, maar vandaag ook gewoon toen ik net bij mijn vriend was
![]() maarja. bij mij doet het dan zoveel pijn dat ik me echt niet meer kan bewegen, ik ga dan altijd in mn deken bijten ![]() mijn moeder zei net dat ik met een stuk zeep in mijn bed moest gaan slapen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toevall;ig had ik gisteren op TV gezien dat vrowuen die aan de pil zijn pjin aan hun kuiten kunnen krijgen als ze lang stijl zitten of liggen...
Ikw eet niet meer hoe dat heet, maar schijnt wel irritant te zijn en er is d8 ik ook een oplossing voor... Ik geloof niet dat het ernstig was.. |
![]() |
|
Ja,dat is zoooo fucked up .
![]() Dan leeg je lekker te slapen en heb je even je ogen open ergens in de midden van de nacht en dan draai je even ofzoiets en dan voel je dat of je ligt te slapen en je raakt wakker door die pijn Zwaaaaar fucked up wat ik dan ga doen omdat ik boos ben sla ik me kuit met me vuist zo hard mogelijk Maar gelukkig daarna lukt het me weer op verder te snurken. Ik heb trouwens best wel kleine kuiten niet echt dikke kuiten dat vind ik wel jammer weten jullie misschien een goede oefening voor je kuiten te laten motiveren? Vriendlijke Mazzels |
![]() |
|
Het heeft iets te maken met de aansluiting van de spieren aan het bot. Als de spier te kort is en je maakt het nog korter, dan komt er een knoop in: kramp.
Althans dat is zo bij mijn voet: een spier die mijn tweede teen ook krom trekt als ik daarin een kramp krijg. Dit gaat soms door naar mijn kuit. Oefeningen hiertegen zijn: Ga met je tenen en voorste kussentjes van je voetzool op een drempel staan. Zet je hielen op de grond (je kuit wordt nu gestrekt). Trek je hielen weer omhoog (kuit in normale stand) en zet je hielen weer op de grond, etc.. En andere oefening: rol met je voet over een balletje heen. Weer een andere oefening: laat iemand anders je voet krom buigen (tenen krom) en omhoog duwen (staande positie, maar iets overdrevener). Gatara |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dat een paar keer gehad. Als ik wakker word en mn been in 1x strek voel ik soms wel kramp opkomen, maar meestal kan ik het voorkomen door te "strekken".
Doet heel veel pijn als het doorzet! ![]() Ik heb het tijdens sporten wel eens in mn voet, maar de laatste tijd gelukkig ook zelden... |
![]() |
|
jah ik wordt snachts ook vaak wakker van kramp in de kuit. doet egt zoooo veel pijn!
![]() maar uhh alsk dat heb dan gil ik egt ook al ist snachts en meestal trekt t na 30 sec weg ofzo en daarna loop ik 2 dagen mank ( net ofk hele erge spierpijn heb) me ma zei dat op een koude vloer gaan staan met je blote voeten kon helpen, keb t 1 x gedaan ( ben nog nooit zo snel me bed uit gekomen ![]() toenk laatst toch bij de dokter was hak ook gelijk gevraagt waar die kramp vandaan kwam etc etc, het had een moeilijke naam en je kon er verder nix aan doen, behalve roken en veel koffie is er slecht voor. soms als je daar mee stopt dan kan die kramp ook weg gaan maar goed ik rook nie en drink nooit koffie. kortom tis gewoon irri en dr valt nix aan te doen een groei speurt is het niet want ik ben al 4 jaar nie meer gegroeid.
|
Verwijderd
|
het schijnt dat je een grote vijl onder je matras moet leggen en dat dan de magnetische velden weg worden getrokken ofzo en dat je daardoor geen kramp meer krijgt.... dat is ooit tegen een vriendin van me gezegd en het heeft bij haar geholpen... maybe hebben jullie er iets aan
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kramp in mn teen Stefanie | 6 | 09-03-2004 22:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kramp in je kuiten... Deliveran©e | 29 | 21-04-2003 17:34 |