Advertentie | |
|
![]() |
|
bij het opstarten staat meestal to enter setup press en dan een toets.
maar als je niet de bios in kan zou ik ook niet in de bios gaan want dan heb je te weinig kennis om daar goede veranderingen te maken. je kunt je computer daar heel erg over hoop halen
|
Nou nou valt wel mee.
Ik kon ook op een oude laptop niet in het BIOS komen. Bleek dat je control L of zoiets vaags moet intoetsen. Jij hebt een shit OEM plankje, altijd gezeik met die troep. ![]() Als je het toch werkend wilt krijgen zul je toch exact merk + type moeten hebben, en dan op website kijken naar manual of mailtje schrijven oid.
|
een pc wil bijna nooit opstarten als je er geen toetsenbord in hebt geplugd
dan krijg je een melding met druk die en die toets om door te gaan of die om in de bios te gaan mss kan je dit proberen dan wel eerst weer je toetsenbord weer terugpluggen ![]()
||
Citaat:
Werkt alleen niet als error reporting op All except keyboard staat, wat nog al eens voorkomt. :/
||
Citaat:
probeer een BIOS-detector.exe te downloaden op http://members.lycos.nl/Wolter84 en post alle gegevens die je krijgt als je het programma runt
|
Oke:
BIOS ID: unknown BIOS Date: 09/08/99 BIOS Signon: unknown BIOS Type:COMPAY BASIC Super I/O: SMC LPC47U33x rev 4 found at port 4Eh Chipset: Intel Whitney 82810-DC100 rev 2 OEM Signon:-
||
Citaat:
![]()
|
Bel compaq eens?
Hopelijk trek je hieruit wel een les en blijf je voortaan weg bij OEM moederborden. Zelf altijd je systeem samenstellen met goede componenten. Niet de ultra-budget plankjes die OEMs gebruiken, dan krijg je dit soort geintjes.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Help! Hoe kom ik weer in mijn bios? gimmezombeer | 6 | 10-08-2011 21:12 | |
Software & Hardware |
[Installatie]probleem met installatie windows xp Maradinus | 20 | 24-04-2006 16:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verslag/verhaal] Het complot in werking Vlooienband | 14 | 28-07-2003 12:09 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Externe harddisk op WinXP TIGEK | 9 | 06-04-2003 22:32 | |
Software & Hardware |
Bios resetten hoe doe je dat? [w8woord probleem] Orion16 | 12 | 22-12-2001 15:09 |