![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik zeg dat ik geen soa's heb dan heeft ie dat maar te geloven. Ook vind ik je vergelijking met beflapje/doorslikken niet echt toepasselijk, maar ik zal wel een extreem geval zijn... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij moet maar iets geloven omdat jij zegt dat het gewoon zo is. Vetrouwen is goed, maar controleren is nog altijd beter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe ik weet dat ik geen soa's heb? Dat lijkt me niet zo moeilijk he, maar ook al had ik 1000 soa's dan was het nog veilig geweest. Ja ik heb goed de fancy gelezen... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En stel nou dat hij beffen gewoon niet lekker vind maar het wel wilt overwegen in gebruik met een beflapje? Kan hij dan ook opzouten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als hij het niet lekker vindt dan kan ik er toch verder niks mee? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel dat dat vriendje van jou het een must vind om in jou mond te mogen klaarkomen, anders vind hij het niks aan. Maar jij vind dat zo ontzettend smerig spul dat je het gewoon weigerd. Wat zou jij er dan van vinden dat je dan mag opzouten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar oke ik ben misschien niet helemaal eerlijk, ik heb nog nooit een jongen gehad die tegenstribbelde, alleen als het zo zijn zou ik in ieder geval op den duur verwachten dat hij de grote stap neemt... (wat een gezeik dit) ![]() Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 23:51. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Pijpen en beffen is als je het nog nooit hebt gedaan best een beetje eng. En als een beflapje of een cndoom je over de eerste drempel heen kan helpen, heb je het na een tijdje niet meer nodig. Dan durf je opeens wel, en dan blijkt het reuze mee te vallen.
Ik zou het overigens uitmaken met iemand die categorisch orale sex zou blijven weigeren. Ik hoef geen geïnhibieerde frustraten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat vind ik eigenlijk ook... ik zou zijn ding en de smaak, etc ook gewoon accepteren zoals het is, of juist lekker vinden omdat ik zo gek op 'm ben. Als dat andersom dan niet zo zou zijn dan zou het me heel erg raken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geven en krijgen? wat een muts. Ach, je hebt ook meisjes die anale sex categorisch weigeren...dat kan ik me weer wel levendig voorstellen!
||
Citaat:
Orale sex mag dan misschien ook niet 100% natuurlijk zijn, maar het is wel een stimulering van de geslachtsdelen, alleen dan op een alternatieve manier ![]() De laatste periode van m'n vorige relatie kwam het eigenlijk nooit meer tot orale sex, ze wou haast nooit dat ik d'r befte. IMHO een van de redenen dat het een stuk minder leuk werd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee hoor, het zat gewoon niet meer goed tussen ons. In het begin (1e jaar) was de sex geweldig, maar later werd 't steeds meer 'ff neuken', geen voorspel enzo, geen spannende dingen, en ik was altijd diegene die initiatief moest nemen. Dat gaat op den duur echt steken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vergelijk het beffen zonder beflapje niet met slikken. Maar vergelijk de situatie eromheen. Als je goed had gelezen, had je dat begrepen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
meisje in jongens kleding ann18 | 9 | 24-10-2016 15:07 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BI] jongens gezocht voor onderzoek mira_love | 3 | 22-10-2004 12:09 | |
Liefde & Relatie |
Alleen jongens als vrienden hebben meisje833 | 43 | 25-06-2004 19:53 | |