![]() |
|
![]() |
auch klinkt pijnlijk
onze theorie was dat als je het te veel na elkaar doet er niet genoeg zaad meer is en dat het dan pijn doet maar nu is het ook al pijnlijk na 1 keer en het blijft duren dus dat lijkt me zo raar maar als er iets ontsteekt zou de dokter of uroloog dat toch moeten gevonden hebben? nee? |
![]() |
|
Het kan misschien toch aan t tekort aan sperma liggen. Als jullie het elke dag doen heeft zijn lichaam moeite met het snel aanmaken van sperma. Helemaal wanneer hij (voordat jullie sex hadden) niet vaak masturbeerde. Doen jullie het allang of pas een paar weken?
|
![]() |
we doen het toch al een paar maand
vind het alleen raar dat een tekort aan sperma blijvende pijn geeft en niet gewoon bij het klaarkomen ja ik weet alleen niet of ik hem nog ernaartoe krijg hij vindt het al helemaal niet leuk en nu is hij al gegaan en hielp het nog niks (heb het een tijdje geleden nog is voorgesteld maar zonder resultaat) |
![]() |
|
![]() |
hij heeft denk ik blauwe ballen
Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. bron: sexwoordenboek.nl
|
Verwijderd
|
Tekort aan sperma is volgens mij onzin, dan zou de pijn ook minder moeten worden aangezien je het over maanden hebt. Zijn lichaam zou er nu al aan gewend moeten zijn dan. Maar ik heb verder ook geen idee, ik kan wel het antwoord geven wat mijn vader bij alle ziektes en pijntjes van mij klaar had liggen:
Stel je niet aan! In Cambodja hadden we het pas moeilijk! Hij is trouwens nooit in Cambodja geweest, maar dat terzijde |
![]() |
|
Als ik meerdere keren per dag masturbeer heb ik er ook wel eens last van. Het lijkt erop dat je ballen dan leeg zijn. Het voelt ook als een vacuum zegmaar.
![]() Mark ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
pijn in rechter bovenbuik bij sporten Outlaw | 11 | 28-05-2008 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen! Williams | 46 | 03-09-2003 20:42 | |
Seksualiteit |
kheb al een jaar sex maar het doet nog steeds heel erg pijn als hij in me komt help!! **~yvie~** | 13 | 02-12-2002 00:21 | |
Seksualiteit |
HELP! Seks doet echt pijn?!?! Missy_shy | 13 | 07-08-2002 21:07 | |
Psychologie |
het kijken naar andermans pijn om je eigen pijn te vergeten/negeren Internationalist | 8 | 22-12-2001 20:39 | |
Verhalen & Gedichten |
opgespaarde pijn Soullar | 1 | 29-09-2001 11:54 |