Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 13:58
*Rupsje*
Ik ben nu vrijgezel, maar het grootste deel van mijn vrienden is dat niet. Daardoor wordt zeg maar extra duidelijk dat ik niemand heb en dat is best wel rot. Het is niet zo dat ze nu geen tijd meer voor me hebben ofzo, maar ik zie gewoon wat ik mis en wat zij wel allemaal hebben. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of is dit raar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2003, 14:12
Unexplained
Unexplained is offline
Snel aan de vent dan...

Misschien gun je jezelf wel iets beters dan het eerste de beste mannelijke personage dat je tegenkomt. Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit.
Oud 03-07-2003, 14:52
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Ik zit zelf ook wel een beetje in de zelfde situatie en ik weet dat het niet leuk is.. Ik denk altijd maar van dat het over een tijdje misschien wel iemand anders is aangezien iedereen nog jong is en het vast nog wel uitgaat (ook lijkt het nu van niet).. Er zit nog een voordeel aan je kan lekker je gang gaan en bovendien heb je niet de problemen die bij een relatie hoort..

Het zit bij mij dus wel iets anders want ik hoef niet per se een vriend vindt het zoals het nu is wel best, alleen als je met een paar stelletjes op stapgaat is het niet altijd leuk maar weet ook nu ik er iets van heb gezegd dat ze met me rekening houden... met rekening houden bedoel ik dan we ook avondjes gewoon allemaal als vrienden op stap gaan dus dan valt het wel mee..

Herken het dus wel maar goed als jij echt het hebben van een vriend mist dan moet je een beetje op zoek gaan, alhoewel dat ook niet zo makkelijk is.. (want idd het gaat om de kwaliteit en absoluut niet om de kwantiteit)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:52
vixen
vixen is offline
Ja, bij mij is dat ook zo. ik word er soieso elke dag mee geconfronteerd omdta mn zus dr vriend hier elke dag is, ik kan soms zwaar chagerijnig worden als k ze zo samen gelukkig zie wezen. Maarja, t komt wel allemaal goed ofzo.
Oud 03-07-2003, 14:56
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Als je het forceert dan krijg je zoiezo geen relatie, geduld is gewoon belangrijk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 15:06
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Haiiii dat heb ik nu ook wel.
Maar ik kan er totaal niet mee zitten...
Ik had 11 maanden een vriend toen die andere allemaal vrijgezel waren.. en naar HEEEL VEEL gezeik is het dan nu eindelijk uit met me vriend en dan hoor ik me vriendinnen wellis praten over dat ze zich zo'n zorgen maken en irritatietjes..
en het enige wat ik kan is heel diep zuchten en denken..
he ik heb eindelijk ff rust
Oud 03-07-2003, 15:58
Studentje
Studentje is offline
Natuurlijk is dat niet raar. Jij voelt je het kneusje van je groepje. Want zij hebben wel een relatie en jij niet. 't Is niet vreemd dat je dat niet leuk vindt, maar het wordt wel vreemd als je daarom opeens met de eerste de beste een relatie gaat beginnen.
Oud 03-07-2003, 17:29
Verwijderd
Ik had dat ook wel een tijdje, maari k zag juist altijd de positieve dingen; ik had tenminste geen last van vriendje die weer eens moeilijk deden en mij aan het huilen maakte
Het heeft ook voordelen om geen vriendje te hebben.
Maar goed, ik zou er dus neit teveel van wakker liggen als ik jou was!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:28
Piccola
Piccola is offline
Jah dat heb ik ook.. Al m'n vriendinnen enzo hebben wel iemand en ze willen dus veel bij hem/haar zijn nu het vakantie is enzo. Ik verveel me nu dus hele dagen dood, omdat zij allemaal bij hun lover willen zijn. Maar ik neem ze nix kwalijk ofzo hoor, ik zou hetzelfde doen.. Maar ik ga nou echt niet op zoek naar iemand zodat ik ook iemand heb of zodat ik me wat minder verveel ofzo..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:50
*Rupsje*
Bedankt voor alle reacties!
Het is niet zo dat ik nu hard op zoek ben omdat ik ook zo nodig moet . Maar dat ik het soms mis, omdat ik zie dat het zo leuk kan zijn zeg maar. Maar als ze met hun probleempjes komen, dan ben ik ook wel blij dat ik me daar igg niet druk over hoef te maken .
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 21:10
barbara.inc
barbara.inc is offline
Heb ik ook vaak, gewoon genieten van het vrijgezel zijn! (en als je vrienden geen tijd meer voor je hebben, moet je dat echt zeggen, want dat heb ik ook een tijdje gehad, en nu gaat het echt veeeeeel beter )
Zie het van de goeie kant: Als jullie uitgaan en jullie komen een lekkere jongen tegen, dan issie zeker weten voor jou
Oud 04-07-2003, 00:38
X-SlaYeR
X-SlaYeR is offline
hey allemaal, ik heb dus juist hetzelfde probleem en vind da dus ook wel best erg. al mijn kameraden vrijen (en al lang) en ik dus al bijna een jaar niet meer. Het is niet dat ik het erg vind dat zij iemand hebben, maar ik mis gewoon heel fel dat gevoel iemand te hebben die echt om je geeft. Ik ga wel nog vaak opstap met enkel mijn kameraden maar toch ben ik het beu om "alleen" te zijn. Dus ik kan me heel goed inleven in je situatie Ze zeggen mij wel dat ik heel kieskeurig ben enzo maar dat vind ik dus zelf eigenlijk niet. Ik heb wel paar meisjes die gek op me zijn maar die zijn allemaal 13-14 jaar terwijl ik er 18 ben en ik wil geen relatie met iemand die nog niet es opstap mag gaan enzow terwijl ik dit heel veel doe
greetz
Davy
Oud 04-07-2003, 18:41
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik heb hetzelfde als jij, bijna al mn vrienden hebben een vriendin...
maar het kan me niet zoveel schelen aangezien ik in mijn verleden een paar vriendinnen heb gehad en daardoor heb ik een 'er komt wel iemand nieuw I am sure'-gevoel
Oud 04-07-2003, 19:18
PardonMe
PardonMe is offline
Ik kan me voorstellen dat je het een beetje vervelend vindt ja.
Zij hebben allemaal verhalen over hun vriendje/vriendinnetje, gaan daar samen mee filmpje kijken, knuffelen, zoenen, vrijen.. en jij hebt dat allemaal niet, maar je ziet dat wel bij hen..
Je hebt het gevoel dat je iets mist, jij wilt ook een vriendje!

Maar goed, geniet van je vrijgezelle leventje, je kunt nog zo lang saai met een jongen op de bank zitten later
Ga er niet te veel naar op zoek en probeer niet te letten op die dingen die je er steeds weer aan herinneren dat zij een vriendje/vriendinnetje hebben en jij niet.
Reageren

Regels voor berichten