Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 15:45
Verwijderd
'every fan black that I got was probably his in exchange for every white fan that he's got'

ik kreeg The Eminem Show bij mn telefoon, en dit zegt hij in white America.
Maar ik vroeg me eigenlijk af hoe 'gekleurde' over Eminem als rapper denken. Ik bedoel, volgens mij is rap iets van de 'zwarten' en vinden ze het dan niet raar als ineens een blanke staat te rappen?
Dus wat vinden jullie hiervan? Vinden jullie het maar raar en vinden jullie dat hij ook mindere muziek maakt dan 'zwarte' rappers?
Of maakt het voor jullie niet uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2003, 15:50
dark_poetry
dark_poetry is offline
necro is toch ook blank en necro is wel ff wat heerschender dan eminem en niemand doet daar toch ook moeilijk over?
Oud 06-07-2003, 15:59
Overjoyed
Overjoyed is offline
Elvis waagde zich ook in de wereld van de zwarte muziek, en hij is geslaagd, en hoe.
Oud 06-07-2003, 17:57
ESCO
ESCO is offline
Andere zwarte rappers respecteren eminem jammer genoeg.
Hij is gevonden door de directeur van interscope die zwart is en hij stuurde een demo naar dr dre die zwart is.
Oud 06-07-2003, 18:15
Verwijderd
Iedereen moet gewoon eens fucking normaal doen en verder kijken dan een lullig huidskleurtje. Helemaal die opgefokte negers die Eminem lopen te dissen. Of je van Eminem houdt of niet; je zult grofweg moeten toegeven dat de man een fucking briljante tekstschrijver èn rapper is. Lullig voor de "sceneniggers" maar wel de harde waarheid. Momenteel kan niemand aan Eminem tippen tekstueel gezien. Dat is nogal moeilijk te verkroppen voor de so-called grondleggers van de rap, naar het schijnt. Bijzonder irritant.

Verder heb ik aan de "negers-die-anti-eminem-zijn-vanwege-zijn-huidskleur" de volgende vraag; is er ook zoveel gezanik geweest om Tiger Woods? De zusjes Williams?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:38
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 06-07-2003 @ 19:15:
Verder heb ik aan de "negers-die-anti-eminem-zijn-vanwege-zijn-huidskleur" de volgende vraag; is er ook zoveel gezanik geweest om Tiger Woods? De zusjes Williams?
Niet meer juichen voor zwarte voetballer!
Oud 06-07-2003, 18:44
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Rap
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 06-07-2003 @ 19:44:
Rap
ik hou ook niet heel erg van rap, maar dat kwam gewoon in me op door die tekst...
ik vind het inderdaad ook laag om iemand niet te accepteren omdat hij blank is. Ik vind dat Eminem idd wel teksten schrijft waar je iets mee kan en daarvoor kan ik hem wel respecteren. En idd je hoort blanken ook niet zeuren om Tiger Woods...

Je weet dat de wereld veranderd als de beste rapper blank is, de beste golver zwart is en als Duitsland niet mee wil doen aan een oorlog...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:53
Rundfunk
Rundfunk is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 06-07-2003 @ 16:45:
Ik bedoel, volgens mij is rap iets van de 'zwarten' en vinden ze het dan niet raar als ineens een blanke staat te rappen?

Wat een onzin, muziek is echt niet aan ras gebonden... Je zou dat tegen Lenny Kravitz moeten zeggen...
Oud 06-07-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Overjoyed schreef op 06-07-2003 @ 19:38:
Niet meer juichen voor zwarte voetballer!
Voetbal is mijns insziens nooit een echte white-men's sport geweest.

Ik zou trouwens ook graag negers in de Formule 1 willen zien, want ik weet zeker dat de beste coureur allertijden momenteel ergens in Afrika op zijn stukje land zit te ploeteren met zijn 2 ossen en een houten ploeg.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:59
Verwijderd
Haha kan niemand aan Eminem tippen qua tektst? Da's dan toch wel behoorlijk triest
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 06-07-2003 @ 19:59:
Haha kan niemand aan Eminem tippen qua tektst? Da's dan toch wel behoorlijk triest
Ik denk wel dat jij niets kunt verzinnen wat hij niet relevant kan rijmen, broer.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 19:07
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Iedereen moet gewoon eens fucking normaal doen en verder kijken dan een lullig huidskleurtje. Helemaal die opgefokte negers die Eminem lopen te dissen. Of je van Eminem houdt of niet; je zult grofweg moeten toegeven dat de man een fucking briljante tekstschrijver èn rapper is. Lullig voor de "sceneniggers" maar wel de harde waarheid. Momenteel kan niemand aan Eminem tippen tekstueel gezien. Dat is nogal moeilijk te verkroppen voor de so-called grondleggers van de rap, naar het schijnt. Bijzonder irritant.
O eminem is zeker goed veel beter dan 2pac, dmx, nelly ja,rule,50 cent.
Maar het is het verraad voor de hip hop fans dat hij haat krijgt.
De eerste cd van em was voor tekst geweldig,daarna is die erg snel naar beneden gegaan.

en te veel gangstergedoe
Oud 06-07-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef op 06-07-2003 @ 20:07:
O eminem is zeker goed veel beter dan 2pac, dmx, nelly ja,rule,50 cent.
Maar het is het verraad voor de hip hop fans dat hij haat krijgt.
De eerste cd van em was voor tekst geweldig,daarna is die erg snel naar beneden gegaan.

en te veel gangstergedoe
Pardon? "Verraad"? Kun je dat misschien even nader toelichten?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 06-07-2003 @ 20:00:
Ik denk wel dat jij niets kunt verzinnen wat hij niet relevant kan rijmen, broer.
Ik zou het altijd wel willen proberen. Toevallig heb ik vandaag een freestyle van 'm gehoord, die op een mixtape stond die je bij een platenwinkel kreeg. Op zich leuk maar na 2 seconden erger ik me kapot aan dat gezeur met die nasale stem van 'm.

Of ie textueel goed onderlegd is laat ik even in het midden, maar laat hem dan in godesnaam even wat betere onderwerpen uitkiezen om over te weppen want dat is tot nu toe behoorlijk in gebreke gebleven. Let wel ik oordeel alleen op de singles omdat ik niet veel meer ken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:10
R
R is offline
Zucht..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:17
thugz-angel
thugz-angel is offline
ach t is misshcien wel iets van de zwarten, maar hij mag t toch ook wel? kijk ik vind m zelf niet echt goed, maar dat komt niet omdat hij blank is
Oud 06-07-2003, 21:28
Kazanka
Kazanka is offline
Zoals iemand ooit eens zei:

"De beste rapper is wit en de beste golfer is zwart, tijden veranderen toch best snel als je er zo over nadenkt.."

Boeit mij echt niet veel wat de kleur is, als de kwaliteit maar goed is. Vind Eminem beste goeie lyrics hebben, maar Immortal Technique heeft die ook in nummer Dance With The Devil, vind die laatste zelfs een stuk beter, maar da's echt niet omdat de rapper daarvan zwart is.(L Y R I C S)
Oud 06-07-2003, 21:49
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 06-07-2003 @ 16:59:
Elvis waagde zich ook in de wereld van de zwarte muziek, en hij is geslaagd, en hoe.
De zwarten werden toen nog niet voluit geaccepteerd in de muziekwereld, logisch.

En kleur maakt niet uit bij hiphop.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:11
NoSfErAtU
NoSfErAtU is offline
euh, eminem beste songwriter voor de moment.. dacht et zo niet. Wat vond je van guru? Wat vond je van jurrasic 5? Wat vond je van atmosphere? ..
Vind ik veel zinnigere rhymes hebben dan eminem zijn telkens terugkerend gezeik over zijn ma, lief, 'being dope' en dergelijke.
Oud 06-07-2003, 22:18
Verwijderd
ik zeg a tribe called quest en the roots, fuck eminem. hallo.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
NoSfErAtU schreef op 06-07-2003 @ 23:11:
euh, eminem beste songwriter voor de moment.. dacht et zo niet. Wat vond je van guru? Wat vond je van jurrasic 5? Wat vond je van atmosphere? ..
Vind ik veel zinnigere rhymes hebben dan eminem zijn telkens terugkerend gezeik over zijn ma, lief, 'being dope' en dergelijke.
*grinnik*

Daar zijn de elitaire underground hiphoppers weer, hoor
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 23:39
NoSfErAtU
NoSfErAtU is offline
elite underground hiphopper..

ik luister enkel nog hiphop als ik relaxed ben, op mijn gemak wil zijn.. Wat heb je aan een eminem die in mijn ogen de spot drijft met hiphop. Ik meen wel dat hij deftige skillz in huis heeft maar die kan hij veel beter uiten dan hij voor het moment bezig is want nu heeft hij gewoon cash in ogen. Heb veel meer respect voor mensen die het simpel houden maar toch diep gaan met lekker chille of felle beats.
Wat is daar elite underground aan?
Reageren

Regels voor berichten