Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou trouwens ook graag negers in de Formule 1 willen zien, want ik weet zeker dat de beste coureur allertijden momenteel ergens in Afrika op zijn stukje land zit te ploeteren met zijn 2 ossen en een houten ploeg. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het is het verraad voor de hip hop fans dat hij haat krijgt. De eerste cd van em was voor tekst geweldig,daarna is die erg snel naar beneden gegaan. en te veel gangstergedoe
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ie textueel goed onderlegd is laat ik even in het midden, maar laat hem dan in godesnaam even wat betere onderwerpen uitkiezen om over te weppen want dat is tot nu toe behoorlijk in gebreke gebleven. Let wel ik oordeel alleen op de singles omdat ik niet veel meer ken. |
![]() |
|
Zoals iemand ooit eens zei:
"De beste rapper is wit en de beste golfer is zwart, tijden veranderen toch best snel als je er zo over nadenkt.." Boeit mij echt niet veel wat de kleur is, als de kwaliteit maar goed is. Vind Eminem beste goeie lyrics hebben, maar Immortal Technique heeft die ook in nummer Dance With The Devil, vind die laatste zelfs een stuk beter, maar da's echt niet omdat de rapper daarvan zwart is.(L Y R I C S)
|
![]() |
euh, eminem beste songwriter voor de moment.. dacht et zo niet. Wat vond je van guru? Wat vond je van jurrasic 5? Wat vond je van atmosphere? ..
Vind ik veel zinnigere rhymes hebben dan eminem zijn telkens terugkerend gezeik over zijn ma, lief, 'being dope' en dergelijke.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar zijn de elitaire underground hiphoppers weer, hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
elite underground hiphopper..
ik luister enkel nog hiphop als ik relaxed ben, op mijn gemak wil zijn.. Wat heb je aan een eminem die in mijn ogen de spot drijft met hiphop. Ik meen wel dat hij deftige skillz in huis heeft maar die kan hij veel beter uiten dan hij voor het moment bezig is want nu heeft hij gewoon cash in ogen. Heb veel meer respect voor mensen die het simpel houden maar toch diep gaan met lekker chille of felle beats. Wat is daar elite underground aan?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waaraan erger jij je gruwelijk in iemands styl? big star | 108 | 22-06-2003 16:54 | |
Muziek |
>> Tupac - betterdayz << Het nieuwe album komt eraan!!!! styles J | 257 | 13-12-2002 18:37 |