![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral eerste en laatste alinea |
![]() |
|
Ik denk niet dat het qua zelf-ethiek verantwoord is jouw lichaamsbeeld door het lichaam van anderen te bepalen en jouw zelfbeeld door je lichaam te bepalen. Wat heb je nou aan die blokjes? Accepteren mensen jou sneller als je buikspieren te zien zijn? En zo ja, wil je echt acceptatie van hen die jou enkel accepteren ómdat je buikspieren te zien zijn? Wil je niet liever acceptatie van hen die jou accepteren om wie je bent?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
mag ik mezelf niet mooi vinden?
Ik lopp al jaren lang met het idee dat ik lelijk ben en misschien ben ik dat wel maar als ik me iets beter en mooier kan vinden door blokjes en ik vraag of er een andere manier is om die te krijgen is dat weer stom enzo en moet ik mezelf accepteren maar ik leer mezelf te accepteren maar blokjes is daar een deel van, ik voel me nu ontsettend kut, ik had gewoon nooit dit opic moeten maken |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ajaccio komt en meteen hele topic off topic ![]() Citaat:
jij wil zegguh als ik heel lief en aardig ben enz.. (ben oerlelijk)... en dan een meisje/dame met mij neemt ![]() hehe.. zal wel.. ik gebruik ze allebei wel.. innerlijk en uitterlijk ![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 10:43. |
![]() |
|
natuurlijk is innerlijke schoonheid heel belangrijk maar je gaat wel eerst op het uiterlijk af je ziet op straat niet dat iemand zo'n mooie innerlijkheid heeft.
en ik ben helemaal niet zoiemand die de mode volgtik volg het helemaal neit als er iets is wat mij niet boeit is het de mode. |
![]() |
||
Citaat:
Als je voor jezelf realiseert dat innerlijk belangrijk is, trek je ook de mensen aan die dat vinden en dan vind je vanzelf wel iemand. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() lalala ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 10:50. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als hij blokjes wil, laat em, ik vind zelf m'n blubberbuik ook lelijk. |
![]() |
|
![]() |
Even een vermanend woord van een oudere dame: helaas! Schoonheid is vergankelijk, en de schoonheid van de jeugd het meest. Jullie zitten fysiek op je top. Later zie je de foto's yterug en denk je:"jemig, en ik vond mezelf spuuglelijk. Hoe is het mogelijk!"'
Ja, ook ik was chronisch ontevreden met mijn uiterlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een meisje kan nog zo intelligent, leuk, grappig en gezellig zijn, als 't een koe van 120 kilo is zal ik er nooit mee naar bed gaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ga op een stoel kruk nog beter zitten handdoek om je nek stok in je nek ong. even lang als gestrekte armen (spreidwijdte) en draaien voeten op de grond van links naar rechts
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] snelheid van een blokje .OneMoreTime | 7 | 05-12-2011 13:13 | |
Software & Hardware |
Visual Basic C# blokjes tekenen Stuiterbal20 | 3 | 03-07-2009 14:23 | |
Films, TV & Radio |
Het Blok Rachel | 91 | 28-11-2005 23:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme Mr.Hypert€xt | 76 | 19-11-2004 18:43 | |
Vlaams Blok =/= Vlaams Belang? Quincy | 33 | 17-11-2004 11:42 | |
Vlaams Blok heeft plannen klaar voor nieuwe partij Gatara | 19 | 19-05-2004 20:33 |