Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 02:13
Bil-worst
Bil-worst is offline
altijd als ik sex heb gehad, moet ik een beetje huilen

als ik net ben gekomen begind ut, en het stopt pas als ik op sta en niet meer aan de sex denk....

hebben jullie dat ook? of ben ik raar?

doei
Oud 02-07-2003, 06:18
de goeie fee
de goeie fee is offline
hmm... misschien tranen van opperst geluk ofzo?
ik vind het wel schattig eig

(maar dat wilde je vast niet horen )

het is volkomen normaal hoor
Oud 02-07-2003, 08:15
the_man32
the_man32 is offline
T gaat vast wel over als je volwassen bent....
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 08:57
Verwijderd
Citaat:
de goeie fee schreef op 02-07-2003 @ 07:18:
hmm... misschien tranen van opperst geluk ofzo?
ik vind het wel schattig eig

(maar dat wilde je vast niet horen )

het is volkomen normaal hoor
Tis volkomen normaal wat zeg je nou . Jezus een beetje gevoeligheid wordt wel gewaardeerd denk ik zo. Maar je bent nog altijd Man. En bij vrouwen waar gevoeligheid toch ook een rol speelt bij de aantrekkingskracht, gaat het al te ver als ze elke keer huilen na de seks.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:07
Verwijderd
nou'pasgeleden toen was ik met mijn vriend aan het vrijen en nadat ik klaar was gekome moest ik huile, 'k heb geen flauw idee waarom.. zal wel geweest zijn omdat het heel lekker was ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:32
KiMZz
KiMZz is offline
Het is bij vrouwen vaker voorgekomen dan bij mannen, schijnt. Het komt omdat je je emoties kwijt moet na het vrijen. Sommigen lachen, sommigen huilen. Is niet erg.
En VanilleVla, als jij vindt dat jongens niet mogen huilen ben je kortzichtig. Ook jongens hebben gevoelens, en huilende jongens zijn juist kei schattig...
Oud 02-07-2003, 10:47
Inanimation
Inanimation is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-07-2003 @ 11:32:
Het is bij vrouwen vaker voorgekomen dan bij mannen, schijnt. Het komt omdat je je emoties kwijt moet na het vrijen. Sommigen lachen, sommigen huilen. Is niet erg.
En VanilleVla, als jij vindt dat jongens niet mogen huilen ben je kortzichtig. Ook jongens hebben gevoelens, en huilende jongens zijn juist kei schattig...
Volgens mij bedoelt VanilleVla enkel dat dat niet normaal is bij de gemiddelde man, aangezien een gemiddelde man grotendeels aan het stereotype Man voldoet.
Oud 02-07-2003, 10:48
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Inanimation schreef op 02-07-2003 @ 11:47:
Volgens mij bedoelt VanilleVla enkel dat dat niet normaal is bij de gemiddelde man, aangezien een gemiddelde man grotendeels aan het stereotype Man voldoet.
Hmz jah daar dacht ik ook al aan, magoed, dit was even ter verduidelijking ook. En dan nog, dan is ie maar niet "normaal" wat maakt dat uit?
Oud 02-07-2003, 10:49
Inanimation
Inanimation is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-07-2003 @ 11:48:
Hmz jah daar dacht ik ook al aan, magoed, dit was even ter verduidelijking ook. En dan nog, dan is ie maar niet "normaal" wat maakt dat uit?
Dat maakt niets uit, maar dat was wel wat de topicstarter wou weten .
Oud 02-07-2003, 10:53
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
the_man32 schreef op 02-07-2003 @ 09:15:
T gaat vast wel over als je volwassen bent....
wat een kutreply
je bent amper een jaartje ouder
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Mannen kunnen en mogen ook best huilen. Het moet alleen niet te vaak voorkomen. Ik hoorde laatst dat mannen gemiddeld 1 keer per maand huilden. Persoonlijk huil ik misschien 1 keer per jaar, maar ik vind mannen die 1 keer per maand huilen ook gewoon normaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:55
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 02-07-2003 @ 11:54:
Mannen kunnen en mogen ook best huilen. Het moet alleen niet te vaak voorkomen. Ik hoorde laatst dat mannen gemiddeld 1 keer per maand huilden. Persoonlijk huil ik misschien 1 keer per jaar, maar ik vind mannen die 1 keer per maand huilen ook gewoon normaal hoor.
Dan ist goed
Oud 02-07-2003, 10:56
Verwijderd
Ik heb het ook soms en m'n vriend ook... Komt volgens ons door de inspanning... mensen die heel hard hebben gelopen op het randje van hun inspanning huilen naderhand ook vaak, en zijn dan ook een beetje trillerig.. zo zit dat bij ons ook... we zijn dan gewoon meer dan uitgeput... Als we opstaan en gaan douchen oid gaat dat wel weg
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:58
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Jah, en omdat 1x per maand het gemiddelde is, is 5x per maand ook nog wel normaal lijkt me zo.. Dat red ik blij langena niet, maar wilde het toch even kwijt

En euhm.. wie zei dat huilende mannen 'kei schattig' zijn? Dat zei mn ex ook altijd.. heel flauw.. moest je huilen, keek ze je aan met zo'n blik van; goh wat ben je NOU lief..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 11:12
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Genesis schreef op 02-07-2003 @ 11:58:
En euhm.. wie zei dat huilende mannen 'kei schattig' zijn? Dat zei mn ex ook altijd.. heel flauw.. moest je huilen, keek ze je aan met zo'n blik van; goh wat ben je NOU lief..

Genesis
Ik zei dat... En schattig is misschien niet het juiste woord. Wel lief. Ze laten zien dat ook zij gevoelens hebben en niet altijd de "stoere man" zijn. En natuurlijk ga ik niet ZEGGEN dat ze lief zijn als ze huilen, maar ik DENK het wel.
En huilende jongens zijn wel schattig als ze om jou huilen. Mijn vriend huilt redelijk vaak om me wanneer ie aan me denkt en denkt "ik hou zoveel van haar". Laatst vertelde hij me dat ie de avond ervoor in bed had liggen huilen omdat ie zo van me hield. Dat vind ik superschattig!!
Oud 02-07-2003, 11:24
Verwijderd
Omdat mannen vaak niet "mogen" huilen omdat het niet stoer is enzo vind ik altijd heel goed als jongens huilen, die het eigenlijk ook wel nodig hebben. Zelf ben ik meer een jongentje, ik huil echt nooit!

maar ontopic :
huilen naar sex heb ik nog nooit meegemaakt [ ik ben pas 14 ]
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:44
very drunk driver
very drunk driver is offline
huilen omdat je sex gehad hebt. ik zou eerder huilen als ik geen sex gehad hebt.

maarja ik zal wel weer ongevoelig zijn. ik huil nooit nog niet eens tijdens een film of als mijn hond dood is. of dergelijke dingen
Oud 02-07-2003, 14:07
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Dan ben je pas echt een wussy
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vaal schreef op 02-07-2003 @ 15:07:
Dan ben je pas echt een wussy
Ja, mannen die alleen maar grof praten en bot doen zijn een stuk stoerder inderdaad.

Ik herken het bij mezelf. Als we heel heftige seks gehad hebben moet ik huilen als hij komt/net gekomen is. Ik kan er niks aan doen, denk dat het momenteel vooral komt door de sterke gevoelens voor hem die tijdens het neuken naar boven komen of zo. Soms schaam ik me er wel een beetje voor, maar ik kan er gewoon niks aan doen. Mijn vriend doet er gelukkig ook totaal niet moeilijk over.

Na mijn eigen orgasme heb ik trouwens af en toe wel last van een lachkick, ook vreemd. Het heeft in ieder geval allemaal te maken met sterk gevoel en/of hormonen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:25
Ireentje
Ireentje is offline
Ik heb wel eens het gevoel, na het neuken dat ik moet huilen. Maar dat komt denk ik omdat ik dan soms het gevoel heb (als hij meteen wat anders gaat doen) dat hij eigenlijk niet echt van me houd ofzow? Dit is wel zo, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:30
Verwijderd
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 02-07-2003 @ 16:25:
Ik heb wel eens het gevoel, na het neuken dat ik moet huilen. Maar dat komt denk ik omdat ik dan soms het gevoel heb (als hij meteen wat anders gaat doen) dat hij eigenlijk niet echt van me houd ofzow? Dit is wel zo, maar toch.
Dat heb ik ook lang gehad ja... ik kreeg het gevoel alsof het hem niets kon schelen.
Daar moet je met hem over praten, anders wordt het alleen maar erger...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:37
Verwijderd
Ik huil nooit echt na de sex, maar m'n ogen tranen altijd, ik heb ze dan heel ver open en een klein glimlachje erbij, waardoor ik er uit zie alsof ik eindelijk berust in een verschrikkelijk, afschuwelijk lot na lange tijd intens verdrietig geweest te zijn. Net zoiets, lijkt me
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 16:42
Optima
Optima is offline
ja, vooral als ik er heel erg van genoten heb....
misschien was het wel een orgasme, maar meestal is het een soort blijdschap van het genot/ verdriet dat het over is
Oud 04-07-2003, 17:47
Meisje1
Meisje1 is offline
Ik heb moeten huilen toen we nog aan het vrijen waren. Ik vond het ook vreemd. En nee, het deed geen pijn en ik was niet ongelukkig. 'k Blijf het wat vreemd vinden. Maar het zal waarschijnlijk inderdaad met al die emoties te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:09
poesiefox
poesiefox is offline
Alleen van echt fijne, lekkere sex moet je huilen, dus wees blij.
Oud 04-07-2003, 18:46
Mark
Mark is offline
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar waarschijnlijk zou ik alleen houden om het feit dat ik zoveel van haar houd en moet huilen van geluk.

Mark (die zelf nog nooit heeft gehuild na sex)
Oud 04-07-2003, 18:48
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 04-07-2003 @ 19:46:
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar waarschijnlijk zou ik alleen houden om het feit dat ik zoveel van haar houd en moet huilen van geluk.

Mark (die zelf nog nooit heeft gehuild na sex)

Daarom zeg ik ook de hele tijd dat sex uit liefde veel fijner is.
Oud 04-07-2003, 18:51
Mark
Mark is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 04-07-2003 @ 19:48:
Daarom zeg ik ook de hele tijd dat sex uit liefde veel fijner is.
Helemaal voor jullie vrouwen, jullie zijn wat dat betreft toch al veel gevoeliger.
Oud 04-07-2003, 19:14
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Citaat:
Bil-worst schreef op 02-07-2003 @ 03:13:
altijd als ik sex heb gehad, moet ik een beetje huilen

als ik net ben gekomen begind ut, en het stopt pas als ik op sta en niet meer aan de sex denk....

hebben jullie dat ook? of ben ik raar?

doei

WHAHAHAHAHAHA

sorry
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 19:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ook jongens hebben gevoelens, en huilende jongens zijn juist kei schattig...
Altijd leuk, een schattig jongetje dan huilt, omdat zijn been gebroken is :+
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 19:30
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Dat mn ogen n beetje tranen, ja.. echt huilen, nee.. Maar lijkt me nix mis mee..
Oud 04-07-2003, 19:46
Verwijderd
Le petit mort heet dat.
Sommige mensen hebben een ontzettende ontlading van emoties na de seks en gaan dan huilen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 22:50
Marshall84
Marshall84 is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 02-07-2003 @ 10:07:
nou'pasgeleden toen was ik met mijn vriend aan het vrijen en nadat ik klaar was gekome moest ik huile, 'k heb geen flauw idee waarom.. zal wel geweest zijn omdat het heel lekker was ofzo
juist ik heb dus bijna 8 maanden met me vriendin en een week geleden is het me pas gelukt om haar klaar laten te komen doormiddel van mijn tong en toen moest ze ook huilen en ik vind het eigenlijk niet zo gek dat iemand moet huilen na de sex ook al ben je man of vrouw of zie ik dat verkeerd? en ga nou niet zeggen jemig pas na 8 maanden gelukt maar er zit een naar verhaal achter dusssssssss
Oud 04-07-2003, 23:40
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marshall84 schreef op 04-07-2003 @ 23:50:
juist ik heb dus bijna 8 maanden met me vriendin en een week geleden is het me pas gelukt om haar klaar laten te komen doormiddel van mijn tong en toen moest ze ook huilen en ik vind het eigenlijk niet zo gek dat iemand moet huilen na de sex ook al ben je man of vrouw of zie ik dat verkeerd? en ga nou niet zeggen jemig pas na 8 maanden gelukt maar er zit een naar verhaal achter dusssssssss

Nou willen we wel dat verhaal weten hoor...( het lukte mijn vriend ook pas na een maand of wat hoor)
Oud 05-07-2003, 09:11
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Jadie schreef op 04-07-2003 @ 20:46:
Le petit mort heet dat.
Sommige mensen hebben een ontzettende ontlading van emoties na de seks en gaan dan huilen.
ja zoiets denk ik ja

ik heb dat zelf ook wel ns, geeft ook wel een lekker gevoel, dat huilen.
Oud 05-07-2003, 10:42
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Jaaaa.. huilen na de sex.. heb ik ook.. ben gewoon beetje gevoelig persoontje.. en sex maakt ook zo blij en gelukkig en happy en het is zooow lekker en het maakt me altijd zo ongelooflijk extra verliefd.. *zucht*

*dansje*

heerlijk.. en het lucht soms zo op om even te huilen.. en vriendlief vindt het best lief.. zegt dat ik mooi ben als ik huil ( ).. maar goed.. dat neem ik dan wel op de koop toe
Oud 05-07-2003, 13:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 04-07-2003 @ 19:51:
Helemaal voor jullie vrouwen, jullie zijn wat dat betreft toch al veel gevoeliger.
Hmm, over het algemeen wel, maar voor mij is seks ook weinig bijzonders. Ik zie het gewoon als iets lekkers, als genot, als bevrediging van mijn behoeftes. Daarvoor hoef ik niet van iemand te houden. Kom op: je krijgt een lul naar binnen geduwd, even raggen en dan volspuiten. Weinig liefdevol als je het mij vraagt!
Knuffelen daarentegen doe ik alleen met een man van wie ik echt hou, voor wie mijn gevoelens oprecht zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:06
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef op 05-07-2003 @ 11:42:
Jaaaa.. huilen na de sex.. heb ik ook.. ben gewoon beetje gevoelig persoontje.. en sex maakt ook zo blij en gelukkig en happy en het is zooow lekker en het maakt me altijd zo ongelooflijk extra verliefd.. *zucht*

*dansje*

heerlijk.. en het lucht soms zo op om even te huilen.. en vriendlief vindt het best lief.. zegt dat ik mooi ben als ik huil ( ).. maar goed.. dat neem ik dan wel op de koop toe
Oh sweet!! *Heeft ook zin om te vrijen*
Oud 05-07-2003, 13:07
II_Duce
II_Duce is offline
buck dich
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:08
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 05-07-2003 @ 14:07:
buck dich
Wat?
Oud 05-07-2003, 13:44
Elister
Elister is offline
Citaat:
Genesis schreef op 02-07-2003 @ 11:58:

Genesis

Dat is ook wel een beetje lullig!
Oud 05-07-2003, 13:47
Elister
Elister is offline
Neuken is trouwens een lomp kutwoord.
Oud 05-07-2003, 13:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sinnerella schreef op 05-07-2003 @ 14:47:
Neuken is trouwens een lomp kutwoord.
tis maar waar je je druk om maakt
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:52
Elister
Elister is offline
Ik maak me er niet druk om maar het viel me op.
Oud 05-07-2003, 14:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sinnerella schreef op 05-07-2003 @ 14:52:
Ik maak me er niet druk om maar het viel me op.
maarja, hoe banaal het ook uitgedrukt wordt, het gaat toch over hetzelfde...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 14:20
bette4ever
bette4ever is offline
Huilen na de sex... ik denk dat dat idd gewoon een uiting van gevoelens is die er gewoon ff uit moesten.

Wat ik altijd heb als ik net ben klaargekomen is een enorm schuldgevoel het is niet over een persoon of iets dergelijks maar... pff... ik kan gewoon niet uitleggen wrom... hebben jullie mss iedeen?... tnx
Oud 05-07-2003, 14:22
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 05-07-2003 @ 15:20:
Huilen na de sex... ik denk dat dat idd gewoon een uiting van gevoelens is die er gewoon ff uit moesten.

Wat ik altijd heb als ik net ben klaargekomen is een enorm schuldgevoel het is niet over een persoon of iets dergelijks maar... pff... ik kan gewoon niet uitleggen wrom... hebben jullie mss iedeen?... tnx
Misschien omdat jij wel klaar kan komen tijdens de sex en veel andere meisjes niet? ik kan overigens wel makkelijk klaarkomen tijdens sex en heb geen schuldgevoel, alleen een ik-wil-meer gevoel
Oud 05-07-2003, 19:19
Maddan
Maddan is offline
misschien huilen van het lachen?

we hebben altijd enorm veel lol tijdens het voorspel en naspel hehe
Oud 05-07-2003, 21:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 05-07-2003 @ 15:22:
ik-wil-meer
oh ben jij er zo een, egoist!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 22:21
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mannen kunnen en mogen ook best huilen. Het moet alleen niet te vaak voorkomen. .
Het moet niet te vaak voorkomen? Wie bepaalt dat in godsnaam. Laat moedertje natuur toch gewoon haar werk doen en die jongens huilen als ze dat zo voelen.

Jezus.

Regels voor berichten