![]() |
|
Het is bij vrouwen vaker voorgekomen dan bij mannen, schijnt. Het komt omdat je je emoties kwijt moet na het vrijen. Sommigen lachen, sommigen huilen. Is niet erg.
En VanilleVla, als jij vindt dat jongens niet mogen huilen ben je kortzichtig. Ook jongens hebben gevoelens, en huilende jongens zijn juist kei schattig...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook soms en m'n vriend ook... Komt volgens ons door de inspanning... mensen die heel hard hebben gelopen op het randje van hun inspanning huilen naderhand ook vaak, en zijn dan ook een beetje trillerig.. zo zit dat bij ons ook... we zijn dan gewoon meer dan uitgeput... Als we opstaan en gaan douchen oid gaat dat wel weg
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En euhm.. wie zei dat huilende mannen 'kei schattig' zijn? ![]() ![]() ![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
En huilende jongens zijn wel schattig als ze om jou huilen. Mijn vriend huilt redelijk vaak om me wanneer ie aan me denkt en denkt "ik hou zoveel van haar". Laatst vertelde hij me dat ie de avond ervoor in bed had liggen huilen omdat ie zo van me hield. Dat vind ik superschattig!!
|
Verwijderd
|
Omdat mannen vaak niet "mogen" huilen omdat het niet stoer is enzo vind ik altijd heel goed als jongens huilen, die het eigenlijk ook wel nodig hebben. Zelf ben ik meer een jongentje, ik huil echt nooit!
maar ontopic : huilen naar sex heb ik nog nooit meegemaakt [ ik ben pas 14 ![]() |
![]() |
|
huilen omdat je sex gehad hebt. ik zou eerder huilen als ik geen sex gehad hebt.
maarja ik zal wel weer ongevoelig zijn. ik huil nooit nog niet eens tijdens een film of als mijn hond dood is. of dergelijke dingen
||
![]() |
Citaat:
Ik herken het bij mezelf. Als we heel heftige seks gehad hebben moet ik huilen als hij komt/net gekomen is. Ik kan er niks aan doen, denk dat het momenteel vooral komt door de sterke gevoelens voor hem die tijdens het neuken naar boven komen of zo. Soms schaam ik me er wel een beetje voor, maar ik kan er gewoon niks aan doen. Mijn vriend doet er gelukkig ook totaal niet moeilijk over. Na mijn eigen orgasme heb ik trouwens af en toe wel last van een lachkick, ook vreemd. Het heeft in ieder geval allemaal te maken met sterk gevoel en/of hormonen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar moet je met hem over praten, anders wordt het alleen maar erger... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik huil nooit echt na de sex, maar m'n ogen tranen altijd, ik heb ze dan heel ver open en een klein glimlachje erbij, waardoor ik er uit zie alsof ik eindelijk berust in een verschrikkelijk, afschuwelijk lot na lange tijd intens verdrietig geweest te zijn. Net zoiets, lijkt me
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom zeg ik ook de hele tijd dat sex uit liefde veel fijner is.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nou willen we wel dat verhaal weten hoor...( het lukte mijn vriend ook pas na een maand of wat hoor)
|
Jaaaa.. huilen na de sex.. heb ik ook.. ben gewoon beetje gevoelig persoontje.. en sex maakt ook zo blij en gelukkig en happy en het is zooow lekker en het maakt me altijd zo ongelooflijk extra verliefd.. *zucht*
*dansje* heerlijk.. en het lucht soms zo op om even te huilen.. en vriendlief vindt het best lief.. zegt dat ik mooi ben als ik huil ( ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Knuffelen daarentegen doe ik alleen met een man van wie ik echt hou, voor wie mijn gevoelens oprecht zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dat is ook wel een beetje lullig!
|
Huilen na de sex... ik denk dat dat idd gewoon een uiting van gevoelens is die er gewoon ff uit moesten.
![]() Wat ik altijd heb als ik net ben klaargekomen is een enorm schuldgevoel ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jezus.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
mijn vriendin huilt 9 van de 10 keer na de seks.. jawel | 51 | 09-01-2006 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Seksualiteit |
een "raar" gevoel na sex? 4774 | 18 | 22-05-2004 19:16 | |
Seksualiteit |
het huilmoment juno | 52 | 11-12-2003 12:19 | |
Seksualiteit |
Oeeeehaaaaaarghh ~Sjeherazade~ | 73 | 04-06-2003 08:45 | |
Seksualiteit |
huilen na sex Verwijderd | 21 | 10-05-2002 17:03 |