Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2003, 22:41
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Der hebben hier al veel berchtjes van mij gestaan ,,, maar een korte herhaling...

het is uit me me vriend, hij kan niet kiezen tussen mij en een ander meisje...
Ik vandaag: wat denk je dan als je die keuze overweegt?
Hij :

Zei woont dichtbij, is wat spontaner en heeft iets buitenlands waar ik op kick....

Maar jou ken ik veel beter, met jou heb ik alles al eens meegemaakt, ik weet zeker dat je heel veel van me houd, je bent lief en je kunt veel beter praten over alles...

Wat moet ik hier nou van denken....
Als je vriend moet NADENKEN of hij jou of een ander meisje wil, zou je daar dan uberhaubt nog aan beginnen ?
ik weet het niet hoor, van mij hoeft het eigenlijk al niet meer omdat ik ook al kiest hij voor mij ik niet echt overtuigt raak van het feit dat hij ook daadwerkelijk voor me kiest. (vaag)
Oud 05-07-2003, 22:49
WolterB
WolterB is offline
hij twijfelt of hij voor je moet kiezen?
dat zit er imho al iets niet helemaal goed van zijn kant in de relatie
Oud 05-07-2003, 22:59
Verwijderd
als ie daar over twijfelt, tussen mij en een ander kan ie meteen opzodemieteren ik wil een vriend die 100% voor me gaat, en niet eentje die er over moet nadenken
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 23:08
GRRR
GRRR is offline
idd. wat een ruggengraat loze ventje. dat hij uberhaupt al twijfeld geeft al aan dat hij niet zoveel om jou geeft.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 23:18
Cartosa
Cartosa is offline
Pff..'t is geen supermarkt he, weg ermee.
Oud 05-07-2003, 23:31
Balance
Balance is offline
hij is verliefd op een ander, dat is al één ding wat duidelijk is.
ten tweede is hij niet meer verliefd op jou, anders twijfelde hij niet en gaf hij niet de omschrijving die jij hier hebt neergezet.

wel denk ik (maar goed, ik leid het ook slechts af van dat ene zinnetje) dat ie van je houd of dat hij je waardeert als vriendin, omdat ie zegt dat ie met alles over je kan praten, jullie veel mee hebben gemaakt, hij je lief vindt en hij je beter kent.

kortom: goed dat je het hebt uitgemaakt, want je moet alleen houden met iemand wanneer jullie beiden verliefd zijn. Misschien wel goed om (evt. na een korte periode van elkaar niet spreken) vrienden blijven, wanneer jij dat ook wilt.
Oud 06-07-2003, 07:46
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Ik zou utook niet doen je wil toch niet op de 2e plaats staan .
Hij houdt even veel van jouw als van dat andere meisje ik zou echt geen vriend willen hebben die evenveel van een ander houdt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:26
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 05-07-2003 @ 23:59:
als ie daar over twijfelt, tussen mij en een ander kan ie meteen opzodemieteren ik wil een vriend die 100% voor me gaat, en niet eentje die er over moet nadenken
Zo denk ik er ook over
Oud 06-07-2003, 14:36
Demiurge
Demiurge is offline
Zou het ook gelijk laten hangen, 100% voor mij en anders niet
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:37
Verwijderd
Natuurlijk wil je hem dan niet :\ Het is jou helemaal, of jou helemaal niet. Niet dom getwijfel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:51
Unexplained
Unexplained is offline
Als hij twijfelt, vindt hij geen van jullie beide leuk genoeg om er voor te gaan.
Oud 07-07-2003, 19:26
Piccola
Piccola is offline
Eens met de rest.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 19:53
Last Resort
Last Resort is offline
Wat een slap ventje, hij denkt over jullie alsof het om een soort van voorwerp gaan 'product A is goedkoper, maar product B is lekkerder', daar doet het me een beetje aan denken. Ik vraag me af wat je aan zo iemand hebt....
Oud 07-07-2003, 20:07
Verwijderd
Aan zo'n loser heb je natuurlijk niets.
"If you love two you don't love one enough"
Hij houdt van geen van jullie beiden, en als hij niet van jou houdt heb je simpelweg niets aan hem. Ga op zoek naar een lieve jongen die echt van je houdt zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 07-07-2003 @ 21:07:
Aan zo'n loser heb je natuurlijk niets.
"If you love two you don't love one enough"
Hij houdt van geen van jullie beiden, en als hij niet van jou houdt heb je simpelweg niets aan hem. Ga op zoek naar een lieve jongen die echt van je houdt zou ik zeggen.
idd
*verder ben ik het ook eens met de rest van de opmerkingen die hierboven staan*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:16
Dree
Dree is offline
Pff die jongen mag toch wel even twijfelen.
Ik weet niet hoe het er nu voor staat tussen jullie, maar ik denk dat het een goede stap was geweest om even uit elkaar te gaan om hem de ruimte te geven een beslissing te maken. Als hij liever verliefd is, zal hij voor haar kiezen. Als hij kwaliteit van een relatie prefereert zal hij voor jou kiezen. Ik snap best dat hij een btje twijfeld op die leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:57
the_conquer
the_conquer is offline
Jeetje je laat je toch niet zo in de keuzelijst zetten. Het is of jouw of the highway. Lang leve zelfrespect!
Oud 08-07-2003, 22:28
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Zoek een ander
Oud 08-07-2003, 23:55
Pletterprater
Pletterprater is offline
Bij de een voor het innerlijk, bij de ander voor het uiterlijk... zo lijkt het op me over te komen, bij jou vooral om innerlijk, kennis en overeenkomst (samen al veel gedaan), bij de ander lust, lichaam, gemak (dichtbij, lekker buitenlands tintje, spontaan op welke manier?)

Hij is op zoek naar de perfecte vrouw, wat betekend dat jij dit blijkbaar niet bent voor hem... en ook dat ander meisje voldoet hiet niet aan. Hij twijfelt dus tussen de ene mindere keus en de andere mindere keus... wat kiest hij, verstand of lust?

Geef hem geen kans om te kiezen, zou ik zeggen. Probeer dit verhaal door te sluizen naar die andere meid (die er wellicht niets aan kan doen dat hij iets voor haar voelt), zodat ze ziet wat een klootzak hij is of wellicht zo dom is dan toch voor hem te gaan... mocht dit laatste zo zijn, vrees niet, een vos verliest zijn haren, niet zijn streken... na een tijdje gaat hij weer twijfelen en zit zij dan met de gebakken peren.
Moest ze maar niet zo dom zijn voor hem te kiezen ondanks de informatie die ze al had ontvangen.

Mocht ze toch verstandig zijn en hem nog niet eens in de buurt laten komen... dan heb je hem waar je hem hebben wilt. Hij heeft geen keus meer, want geen van beide keuzes zijn meer beschikbaar. Zijn straf voor de twijfel en het niet daadwerkelijk verliefd zijn.

... in theorie zou dit kunnen kloppen
Oud 09-07-2003, 08:59
helysica
helysica is offline
Als ik zo'n 'vriendje' had die nog moest kiezen tussen mij en een ander, zou ik hem maar 1 ding te zeggen hebben: daar is de deur...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:38
*dreaming*
*dreaming* is offline
Ik ben het helemaal eens met Helysica!
Je moet jezelf niet op de tweede plaats laten zetten, daar ben je te goed voor. Als hij al na moet denken, is er al een twijfel.. en is er een twijfel, dan is hij toch niet 100% verliefd op jou! Bovendien, als je met hem verder zou gaan, zou ik tenminste altijd het gevoel hebben wanneer hij met een ander meisje praat of wat dan ook, hij haar ook leuk kan vinden...
Oud 09-07-2003, 10:41
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
helysica schreef op 09-07-2003 @ 09:59:
Als ik zo'n 'vriendje' had die nog moest kiezen tussen mij en een ander, zou ik hem maar 1 ding te zeggen hebben: daar is de deur...

idd!

ik vind ook dat als hij twijfelt, vind hij geen leuk/liev genoeg, waarom zou je iemand als vriendje houden, als in je achterhoofd blijft spelen, maar hij vind haar ongeveer net zo leuk?!
Oud 09-07-2003, 11:32
AtHell
AtHell is offline
Ik vind het heel zielig dat je jezelf laat gebruiken.
Oud 09-07-2003, 11:35
Optima
Optima is offline
meid ooit gehoord van ZELFRESPECT: laat hem liggen want twijfel is nooit goed. Als hij met jou verder wil, komt hij misschien weer een ander tegen waar hij ook iets vor voelt, dus bespaar je de ellende.

Kijk liever zelf naar een jongen die wel volledig voor jou gaat en niet zijn ene oog op een ander heeft gericht.
Oud 09-07-2003, 14:44
BelleRosé
BelleRosé is offline
Laat hem voor wat hij is (ook al is dat soms moeilijk)
Meid, als hij zit te twijfelen tussen jou en een ander... Hallo? Ben jij een speelgoedje uit zijn haremkring? Wij dachten van niet hé? Laat niet met je sollen... Laat hem desnoods merken dat je er niet om kan lachen... Als hij met zijn volle overtuiging achter jou stond, was er geen minuut (misschien wel een secondje) twijfel nodig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 15:24
Spydogez
Spydogez is offline
Dumpen.

Als hij KICKT op een buitenlands uiterlijk, en alle andere secundaire kenmerken, terwijl hij alle andere dingen die met genegenheid noemt bij jou vindt, en hij twijfelt?! Dan is hij niet goed bezig. Weg ermee.
Oud 09-07-2003, 15:33
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-07-2003 @ 15:37:
Natuurlijk wil je hem dan niet :\ Het is jou helemaal, of jou helemaal niet. Niet dom getwijfel.
Oud 09-07-2003, 18:27
Verwijderd
als hij twijfeld is het sowieso fout

laat je niet aan het lijntje houden

greetz
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:32
PardonMe
PardonMe is offline
eerlijke mening; geen tijd aan verspillen, laat hem maar lekker twijfelen, ik hoef hem niet meer..
Als hij niet voor de volle 100 % voor mij gaat, dan ook helemaal niet..
Reageren

Regels voor berichten