Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat een slap ventje, hij denkt over jullie alsof het om een soort van voorwerp gaan 'product A is goedkoper, maar product B is lekkerder', daar doet het me een beetje aan denken. Ik vraag me af wat je aan zo iemand hebt....
||
Verwijderd
|
Citaat:
*verder ben ik het ook eens met de rest van de opmerkingen die hierboven staan* |
![]() |
|
Pff die jongen mag toch wel even twijfelen.
Ik weet niet hoe het er nu voor staat tussen jullie, maar ik denk dat het een goede stap was geweest om even uit elkaar te gaan om hem de ruimte te geven een beslissing te maken. Als hij liever verliefd is, zal hij voor haar kiezen. Als hij kwaliteit van een relatie prefereert zal hij voor jou kiezen. Ik snap best dat hij een btje twijfeld op die leeftijd. |
![]() |
|
![]() |
Bij de een voor het innerlijk, bij de ander voor het uiterlijk... zo lijkt het op me over te komen, bij jou vooral om innerlijk, kennis en overeenkomst (samen al veel gedaan), bij de ander lust, lichaam, gemak (dichtbij, lekker buitenlands tintje, spontaan op welke manier?)
Hij is op zoek naar de perfecte vrouw, wat betekend dat jij dit blijkbaar niet bent voor hem... en ook dat ander meisje voldoet hiet niet aan. Hij twijfelt dus tussen de ene mindere keus en de andere mindere keus... wat kiest hij, verstand of lust? Geef hem geen kans om te kiezen, zou ik zeggen. Probeer dit verhaal door te sluizen naar die andere meid (die er wellicht niets aan kan doen dat hij iets voor haar voelt), zodat ze ziet wat een klootzak hij is of wellicht zo dom is dan toch voor hem te gaan... mocht dit laatste zo zijn, vrees niet, een vos verliest zijn haren, niet zijn streken... na een tijdje gaat hij weer twijfelen en zit zij dan met de gebakken peren. Moest ze maar niet zo dom zijn voor hem te kiezen ondanks de informatie die ze al had ontvangen. Mocht ze toch verstandig zijn en hem nog niet eens in de buurt laten komen... dan heb je hem waar je hem hebben wilt. Hij heeft geen keus meer, want geen van beide keuzes zijn meer beschikbaar. Zijn straf voor de twijfel en het niet daadwerkelijk verliefd zijn. ... in theorie zou dit kunnen kloppen ![]()
|
![]() |
Ik ben het helemaal eens met Helysica!
Je moet jezelf niet op de tweede plaats laten zetten, daar ben je te goed voor. Als hij al na moet denken, is er al een twijfel.. en is er een twijfel, dan is hij toch niet 100% verliefd op jou! Bovendien, als je met hem verder zou gaan, zou ik tenminste altijd het gevoel hebben wanneer hij met een ander meisje praat of wat dan ook, hij haar ook leuk kan vinden...
||
Citaat:
![]() idd! ik vind ook dat als hij twijfelt, vind hij geen leuk/liev genoeg, waarom zou je iemand als vriendje houden, als in je achterhoofd blijft spelen, maar hij vind haar ongeveer net zo leuk?!
|
meid ooit gehoord van ZELFRESPECT: laat hem liggen want twijfel is nooit goed. Als hij met jou verder wil, komt hij misschien weer een ander tegen waar hij ook iets vor voelt, dus bespaar je de ellende.
Kijk liever zelf naar een jongen die wel volledig voor jou gaat en niet zijn ene oog op een ander heeft gericht.
|
Laat hem voor wat hij is (ook al is dat soms moeilijk)
Meid, als hij zit te twijfelen tussen jou en een ander... Hallo? Ben jij een speelgoedje uit zijn haremkring? Wij dachten van niet hé? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
eerlijke mening; geen tijd aan verspillen, laat hem maar lekker twijfelen, ik hoef hem niet meer..
Als hij niet voor de volle 100 % voor mij gaat, dan ook helemaal niet..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ik vind het eng, maar wil graag jullie mening bloempje222 | 18 | 18-11-2012 21:13 | |
Drugs & Alcohol |
Mening: Ben ik Verslaafd of Niet?? gbaspke | 26 | 06-07-2011 12:45 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal.. geef je mening -=M=-01 | 0 | 17-12-2005 10:54 | |
Muziek |
Even eerlijk... darkpsycho_666 | 61 | 18-05-2005 13:40 | |
Liefde & Relatie |
Als jullie een probleem hebben ..... help ik jullie graag snoopygirl | 0 | 03-01-2004 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Forum prima voor vinden van partner? Soullar | 14 | 02-04-2002 18:51 |