Advertentie | |
|
![]() |
|
Op de site van de betreffende Linux distributie kijken.
Als je Debian wilt ga je naar www.debian.org Als je Redhat wilt ga je naar www.redhat.com Als je Slackware wilt ga je naar www.slackware.org Wat is het leven toch simpel..
Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 09:37. |
![]() |
|
Nog veeeeeel simpeler:
http://www.linuxiso.org Da's echt de perfecte site ![]() En als je het over Linux zelf heb (de kernel dus) moet je maar even een kijkje nemen op www.kernel.org |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En instaleren van linux zul je toch moeten leren + zo moeilijk is het ook allang niet meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
sudo /usr/local/bin/knx-hdinstall Have fun with Linux.
||
![]() |
Citaat:
bijv. netwerk opstellen is moeilijker dan gewoon. As je instellingen doet met je weer op een ander medium de wijzigingen plaatsen. Alle dingen die geinstalleerd staan zijn leuk maar de dingen die je dan net nodig hebt staan niet geinstalleerd. Boottime is langer. Maar het is wel makkelijk als je even snel iets moet doen op een gecrashed systeem. Maar daar kun je ook oudje dos (met nc )gebruiken. Als is het dan niet grafisch. Ik vond het grappig om er mee te spelen maar als echt werkend systeem vind ik een gewone installatie toch echt beter. (is ook een gevoels kwestie denk ik zo.) |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik ga ook niet zeggen dat Gentoo zuigt omdat de beperkingen van de livecd niet cool zijn, huh ![]() Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Sinds dat het daarom juist zo bijzonder was/is. Citaat:
volgens knoppix zelf gaat het toch echt om een os dat vanaf een cdrom optestarten en te draaien is, waar ik uitleid dat het voor hun het hoofddoel betreft. En dat het idd ook als gewoon os gebruikt kan worden is een 2de maar daar om noemde ik ook LIve van Suse waarmee ik doelde op os op cdroms in het algemeen. Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 11:27. |
![]() |
|
![]() |
Het draait ook vanaf HDD en daarmee is dat snelheidsverlies geen argument. Dat is het kenmerk van een livecd. Het is op Debian gebaseerd. Dat is wel uniek aan de livecd.
Je kunt beargumenteren dat SuSE, RedHat, Mandrake allemaal niet uniek zijn omdat Slackware er al eerder was. Of dat Mandrake overbodig is omdat RedHat er al was...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Enlightenment: Dergelijke reakties worden niet gewaardeerd, check je privéberichten.
Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 20:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Het WhatPulse-topic WolterB | 141 | 19-02-2019 22:41 | |
Games |
[2D fight] M.U.G.E.N freyk | 18 | 19-08-2007 21:09 | |
Software & Hardware |
[Linux] Ubuntu telkens packages niet installeerbaar. JJzD | 2 | 04-03-2006 13:58 | |
Software & Hardware |
[OS] Lindows 4.5 (ervaringen) boehoe | 27 | 05-02-2004 08:07 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
[OS] Software voor alternatieve besturingssystemen Martin | 4 | 13-01-2003 23:18 |