Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 20:38
Dreamwave
Dreamwave is offline
Je ziet in veel uitgaanclubs en ook op een bepaalde zoenstand op de megafestatie dat mensen vaak met elkaar gaan zitten tongzoenen zonder dat ze diegen kennen.

Als je iemand zou zien die redelijk knap is en hij zou met jou willen zoenen, zou je dat dan ook doen, ondanks dat je hem niet kent?
Oud 28-07-2003, 20:41
Sorcha-Solar
Sorcha-Solar is offline
nee ik vind zoenen, en dan vooral tongzoenen
iets heel persoonlijks
wat je doet met iemand die je ECHT leuk vind, waar je van houdt..of om elkaar te verkennen
zomaar met iemand vinnik echt nix
zelfs niet als ik dronken ben of uitga ofzo...

Milou
*mist nu heel erg vriendinnetjes tong *
Oud 28-07-2003, 20:45
nojol
nojol is offline
ja, heb ik al gedaan vroeger een paar keer, mensen die ik ken, gewone mensen die ik zie op fuiven ook, niet zo uitzonderlijk dacht ik
ben er nu wel van afgestapt, moet er mischien wel nog eens voor gaan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:56
Verwijderd
Ik heb het weleens gedaan, maar ik vond er niet zoveel aan. Het was meestal als ik dronken was en als ik liefdesverdriet wou verdringen ofzo. Dus nooit uit lust zeg maar,

Het is 1x voorgekomen dat ik op zo'n moment met een jongen zoende die echt ongelooflijk lekker kon zoenen, echt lekkerder dan wie dan ook, dat was wel ff vreemd. Meestal vond ik het nl echt goor, dan was het echt mixen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:02
Jobber
Jobber is offline
Sure...
je kunt toch niet altijd serieus zijn?
Oud 28-07-2003, 21:02
Boef
Boef is offline
jah misschien wel, maar ik zoen liever met iemand die ik goed ken, en waar ik echt iets mee wil ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:06
Jobber
Jobber is offline
Maar als je iemand nog niet kent, kun je toch niet oordelen of ie leuk is of niet?
Maar goed, daar kom je later dan achter.

Drank, de kater komt later!
Oud 28-07-2003, 21:35
Soezen
Soezen is offline
Ik heb dat wel eens gedaan. Het was niet vies, maar juist spannend. Het hoeft dan voor mij ook niet meteen serieus te zijn.
Het voelt natuurlijk wel beter als je echt verliefd bent, maar dat hoeft niet perse..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:52
Verwijderd
Als 't een lekker ding is wel, ja. Maar dan kondig ik vantevoren wel aan dat ze weggeduwd wordt als ze niet lekker kan zoenen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:54
Verwijderd
Nee, en daar komt bij dat ik genoeg heb aan mn vriend en tongzoenen is op zn tijd wel leuk, maar hoeft echt niet all the time!!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:58
Megadeth
Megadeth is offline
Ja waarom niet? Als je gewoon een leuk iemand ziet daar komt van't 1 het ander.. boeiend..
Oud 28-07-2003, 21:59
Verwijderd
Als ik iemand niet ken dan heb ik niet de behoefte diegene te zoenen.
Als ik iemand net leer kennen ben ik doodsverlegen en durf ik aldus niet te zoenen.
Als ik iemand beter leer kennen en diegene blijkt aardig te zijn, probeer ik eerst diegene beter te leren kennen. Bovendien ben ik dan nog altijd verlegen.
Als ik iemand beter leer kennen en diegene blijkt niet aardig te zijn, dan wil ik niet zoenen.
Als ik iemand vrij goed ken en goed met diegene overweg kan, dan probeer ik vrienden te worden, en zoenen vind ik niet de manier daar voor.
Als ik bevriend ben met iemand en niet verliefd dan wil ik niet die vriendschap 'raar' maken door diegene te zoenen; bovendien is zoenen erg intiem, zeker als je vrienden bent, en het zou lastig zijn als een vriend(in) van me verliefd op me zou zijn.
Als ik bevriend ben met iemand en ook verliefd, dan wil ik wel zoenen, maar alleen als het wederzijds is, om niet teleurgesteld te worden, dus wacht ik tot ik dat zeker weet met zoenen.
Als ik verliefd op iemand ben en het is wederzijds en we mogen dat best van elkaar weten, dan zoen ik diegene.

En zo blijft er niet veel over om zomaar te zoenen... maar ik zoen heus wel eens zomaar met m'n vriend. Uit geilheid, om wat te doen te hebben, whatever. Ik vind niet per se dat elke zoen als enige reden jullie Eeuwige Liefde moet hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:13
Verwijderd
Hm... *denkt even na* Eerder wel, zonder twijfel. De laatste tijd echter doe ik heel moeilijk. Ik wil speciaal gevonden, en speciaal ben je zelden voor een avondje in een discotheek. Hij moet wel echt uitzonderlijk lekker zijn, wil ik dat niet belangrijk vinden en meteen met hem zoenen (of ik moet gewoon erg veel zin hebben in fysiek contact, dan breek ik m'n eigen regels nog wel eens ).
Als ik hem echter ken en al besloten heb dat hij leuk is, zoen ik zo voor een avondje met hem. Ook als ik hem ken en op dat moment besluit dat hij leuk is, overigens
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:23
Verwijderd
nu klink ik stom:

Elke week wel eigenlijk, ik hou wel van het idee dat je zomaar kan zoenen met iemand, zonder dat er wat aan verbonden is. Zoenen vind ik een erg leuke bezigheid, en ik heb (na mijn vorige) even geen behoefte meer aan een relatie.

Bovendien kan dit ook uitgebreid worden tot seks, waar ik ook niet voor terugdeins.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:26
Verwijderd
Maar er zijn nog aardig wat ziektes die je door kunt geven via zoenen :]
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:36
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-07-2003 @ 23:26:
Ach.. je leeft maar 1 keer!

edit :

Mm, nu ik erover nadenk.. je wilt gewoon geen ziekte oplopen door zoeits.. maar in principe heb ik er niks op tegen hoor voor een avondje lol.. zolang het niet iedere week is..

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:24
Verwijderd
ik vind het niet lekker om met iemand te zoenen waar ik verder niets voor voel.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:36
Omen
Omen is offline
Citaat:
Als je iemand zou zien die redelijk knap is en hij zou met jou willen zoenen, zou je dat dan ook doen, ondanks dat je hem niet kent?
Tuurlijk, als je vrijgezel bent moet je gewoon alles rond neuken wat er te neuken valt, als je vast bent moet je pas gaan nadenken.
En tot nu toe is er maar een iemand voor wie ik vast zal willen, maar die is onbereikbaar.
Oud 29-07-2003, 06:54
Verwijderd
Ik denk niet dat ik dat zou doen. Het is zoiets persoonlijks en ik denk dat ik me heel erg gebruikt zou voelen daarna. Mnee, lijkt me geen goed idee als ik dat ga doen.
Zoenen en al helemaal tongzoenen blijft iets voor mij en mijn vriend, niet voor iedereen die er maar gebruik van wil maken.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 08:33
Sorcha-Solar
Sorcha-Solar is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-07-2003 @ 23:26:
ja maar die kan je ook gewoon van je vriend/in krijgen hoor

Milou
*keelonsteking(ok ok eigen schuld,ik eiste het )*

still.zoenen vind ik iets tussen 2 mensen die iets speciaals hebben
Oud 29-07-2003, 08:42
wilco984
wilco984 is offline
Zoenen is toch een soort van verbintenis.. In ieder geval heb ik het idee dat je elkaar wel speciaal moet vinden voor je aan zo iets begint.. Ik zou niet zomaar met het 1e het beste meisje zoenen wat met me zou willen zoenen.. Alleen als diegene heel speciaal is..
Oud 29-07-2003, 08:43
Sorcha-Solar
Sorcha-Solar is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 29-07-2003 @ 09:42:
Zoenen is toch een soort van verbintenis.. In ieder geval heb ik het idee dat je elkaar wel speciaal moet vinden voor je aan zo iets begint.. Ik zou niet zomaar met het 1e het beste meisje zoenen wat met me zou willen zoenen.. Alleen als diegene heel speciaal is..
heb ik toch nog medestanders
Oud 29-07-2003, 08:45
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Sorcha-Solar schreef op 29-07-2003 @ 09:43:
heb ik toch nog medestanders
Oud 29-07-2003, 08:55
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Dreamwave schreef op 28-07-2003 @ 21:38:
Je ziet in veel uitgaanclubs en ook op een bepaalde zoenstand op de megafestatie dat mensen vaak met elkaar gaan zitten tongzoenen zonder dat ze diegen kennen.

jha..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 10:14
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2003 @ 22:52:
Als 't een lekker ding is wel, ja. Maar dan kondig ik vantevoren wel aan dat ze weggeduwd wordt als ze niet lekker kan zoenen.
Oud 29-07-2003, 10:16
Luna
Luna is offline
toen k 15/16 was ben k wel met jongens gegaan voor 1 keertje, niet elke week ofzo, maar af en toe. Nu moet ik er niet meer aan denken, omdat k een vriend heb en omdat k t niet boeiend meer vind. volgens mij hebben meer(/veel) mensen zo'n periode dat ze nog niet toe zijn aan een 'relatie' maar toch al veel bezig zijn met jongens danwel meisjes. Dan krijg dus van die tafarelen die je in discotheken ziet...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 10:19
Fuzzly
Fuzzly is offline
nee,ik zoen alleen maar met meiden die ik ken en die ik leuk vind....ik hoef geen one night stand
Oud 29-07-2003, 10:41
Kippekoetje
Kippekoetje is offline
Soms is dat juist leuk! Op de big night zag ik een errug mooie jongen, we keken elkaar aan, dansten wat en hebben een tijd zitten zoenen... zonder ook maar iets tegen elkaar te zeggen! toen we uitgezoend waren gingen we allebei de andere kant op Moet je natuurlijk niet elk weekend doen, maar wat boeit dat nou! Je kan beter met een onbekend iemand zoenen dan er iets anders mee te doen, hier haal je geen ziektes mee binnen (behalve pfeiffer dan ofzo)... Tis wel een aanradertje
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 10:43
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Dreamwave schreef op 28-07-2003 @ 21:38:
Neen!
Helemaal niet, ten eerste vind ik het de slet te boven..
En ten tweede vind ik zoenen iets heel speciaals... Dat zou ik niet zo maar met de eerste de beste delen!
Oud 29-07-2003, 10:57
Verwijderd
Citaat:
wilco984 schreef op 29-07-2003 @ 09:42:
daarom zoen ik ook alleen met 'speciaal' knappe meisjes, als je tenslotte een x met iemand zoent is uiterlijk belangrijker dan innerlijk, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 11:07
Dominique24!
Dominique24! is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 29-07-2003 @ 11:57:
daarom zoen ik ook alleen met 'speciaal' knappe meisjes, als je tenslotte een x met iemand zoent is uiterlijk belangrijker dan innerlijk, vind ik.

Mijn ervaring wat betreft zoenen is:

slecht zoenen, good-looking

uiterlijk is dus ook mooi bedrog!
Oud 29-07-2003, 11:11
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik hou er eigenlijk niet zo van... Maar als het gebeurd dan kan ik het ook niet helpen, het gebeurde afgelopen zaterdag... Met een hele onbekende (jonge)man en we danste wat en hij zoende me... Het was ontzettend spannend want nu weet ik nog niet hoe ie heet... Heerlijk hoef ik me ook nergens druk over te maken!
Oud 29-07-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Dominique24! schreef op 29-07-2003 @ 12:07:
Mijn ervaring wat betreft zoenen is:

slecht zoenen, good-looking

uiterlijk is dus ook mooi bedrog!
[grap modus]
ach, als ze slecht zoenen dan scheld je ze gewoon uit, en spuug je ze in hun gezicht...

trouwens, ik ben het levende bewijs dat goed zoenen en knap zijn samen kan

[/grap modus]

Ja, ik heb het wel een paar x gehad dat de zoensters tegenviellen tov het uiterlijk, maarja, je hebt wel weer een knap meisje op je 'kerfstok' en je hoeft niet meer met haar te zoenen daarna.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 11:52
Dominique24!
Dominique24! is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 29-07-2003 @ 12:35:
[grap modus]
ach, als ze slecht zoenen dan scheld je ze gewoon uit, en spuug je ze in hun gezicht...

trouwens, ik ben het levende bewijs dat goed zoenen en knap zijn samen kan

[/grap modus]

Ja, ik heb het wel een paar x gehad dat de zoensters tegenviellen tov het uiterlijk, maarja, je hebt wel weer een knap meisje op je 'kerfstok' en je hoeft niet meer met haar te zoenen daarna.

Oke
Oud 29-07-2003, 11:54
AtHell
AtHell is offline
O fuck nee toch, gaan we even de Grrristenhond uithangen en simpele lust veroordelen, damn.

Ja, dat zou ik zeker doen, niets mis mee volgens mij.
Oud 29-07-2003, 12:01
Omen
Omen is offline
Citaat:
AtHell schreef op 29-07-2003 @ 12:54:
O fuck nee toch, gaan we even de Grrristenhond uithangen en simpele lust veroordelen, damn.

Ja, dat zou ik zeker doen, niets mis mee volgens mij.
Het heeft toch alleen maar voordelen!
Oud 29-07-2003, 15:41
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 29-07-2003 @ 11:57:
maar als iemand speciaal voor je word.. Zeg maar er groeit wat.. dan ga je zo iemand vanzelf wel mooi vinden hoor... ("als je der nog niet mooi vond") en dan heeft zoenen echt wel een meerwaarde..
Oud 29-07-2003, 15:52
psychobunny
psychobunny is offline
blijkbaar gans anders bij jullie,maar bij ons gebeurt dat eigenlijk best heel wat. daarom niet noodzakelijk elk weekend,al is dat voor sommigen geen uitzondering. zelf heb ik dr geen problemen mee,maar ook niet té veel
Oud 29-07-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
wilco984 schreef op 29-07-2003 @ 16:41:
maar als iemand speciaal voor je word.. Zeg maar er groeit wat.. dan ga je zo iemand vanzelf wel mooi vinden hoor... ("als je der nog niet mooi vond") en dan heeft zoenen echt wel een meerwaarde..
ware het niet, dat ik in heel mijn klotenleven nog maar een keer verliefd ben geweest, en na een maand gedumpt ben.

Iemand is niet zo snel speciaal voor mij....
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 16:31
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 29-07-2003 @ 16:53:
ware het niet, dat ik in heel mijn klotenleven nog maar een keer verliefd ben geweest, en na een maand gedumpt ben.

Ik heb er 18 jaar op gewacht tot ik wist wat ECHT verliefd was..
en wat vlinders zijn!
Oud 29-07-2003, 16:31
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 29-07-2003 @ 16:53:

Ik heb er 18 jaar op gewacht tot ik wist wat ECHT verliefd was..
en wat vlinders zijn! (botervliegjes , bepaalde personen snappen wat ik bedoel)
Oud 29-07-2003, 16:39
Boas
Boas is offline
vrij regelmatig.. zij blij ik blij... geen gezeur verder.
Oud 29-07-2003, 16:59
Warsocket
Warsocket is offline
1x gedaan ik vond er nix aan

zij later op de avond met spijt weg en ik met mijn zatte kop op tafel in slaap gevallen (in de bar dus)

dus das 1x en nooit meer
Oud 29-07-2003, 18:02
Basia
Basia is offline
mwah zie daar verder geen probleem in ofzo.
maar verder dan zoenen vind ik een ander verhaal.
Oud 29-07-2003, 18:07
Jobber
Jobber is offline
Eerst de lusten, en daarna de lasten (spijt)*
Oud 29-07-2003, 19:12
Laïs
Laïs is offline
Ik heb nog nooit met iemand gezoend die ik maar voor het eerst zag of niet kende.
Of ik het zomaar op een fuif zou doen,weet ik niet.
Oud 29-07-2003, 19:20
Boas
Boas is offline
Citaat:
Jobber schreef op 29-07-2003 @ 19:07:
Eerst de lusten, en daarna de lasten (spijt)*
je moet natuurlijk wel vrijgezel zijn..
Oud 29-07-2003, 19:22
Jobber
Jobber is offline
Citaat:
Boas schreef op 29-07-2003 @ 20:20:
je moet natuurlijk wel vrijgezel zijn..
Jaja, daarom zou ik het dus niet doen he, omdat ik geen vrijgezel ben.
Maar dat bedoelde ik ook niet, naja, boeie ook!
Oud 29-07-2003, 19:23
emi
emi is offline
hm gister met de kermis, een figuur uit den helder sprak me aan, we praten wat, ik liep weer weg. Kwam hem later nog een keer tegen, praten nog wat en hij vroeg ofdat hij nog een kus kreeg(voor alle duidelijk: hij bedoelt daar mee dat hij wil tongzoenen, zo gaat dat hier tussen de boeren). Ik zei nee en liep weer weg... er liepen veeeeeeel leukere mensen op de kermis rond

maar op de kermis zoent iedereen met iedereen, en ik met niemand. Ik zoen alleen met mensen die ik leuk vind, maar ook wel eens met mensen die ik tegenkom met uitgaan en wel leuk vind..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:31
Loesje
Loesje is offline
Ik heb al te vaak zomaar gezoend...gewoon omdat ik daar zin in had. En een leuke jongen in de buurt was.

Soms heb je gewoon zin in ontzettend ordinair zoenen, zonder verdere gevolgen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er soms te ver in ga. Afgelopen zaterdag nog, heb ik gezoend met huisgenoot van een jongen die ik erg leuk vind (terwijl die jongen er zelf bij was!) was niet echt slimme actie...maar wel lekker geozend
Reageren

Regels voor berichten