Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En tot nu toe is er maar een iemand voor wie ik vast zal willen, maar die is onbereikbaar.
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat ik dat zou doen. Het is zoiets persoonlijks en ik denk dat ik me heel erg gebruikt zou voelen daarna. Mnee, lijkt me geen goed idee als ik dat ga doen.
Zoenen en al helemaal tongzoenen blijft iets voor mij en mijn vriend, niet voor iedereen die er maar gebruik van wil maken. |
![]() |
||
Citaat:
Milou *keelonsteking(ok ok eigen schuld,ik eiste het ![]() still.zoenen vind ik iets tussen 2 mensen die iets speciaals hebben
|
Zoenen is toch een soort van verbintenis.. In ieder geval heb ik het idee dat je elkaar wel speciaal moet vinden voor je aan zo iets begint.. Ik zou niet zomaar met het 1e het beste meisje zoenen wat met me zou willen zoenen.. Alleen als diegene heel speciaal is..
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
toen k 15/16 was ben k wel met jongens gegaan voor 1 keertje, niet elke week ofzo, maar af en toe. Nu moet ik er niet meer aan denken, omdat k een vriend heb en omdat k t niet boeiend meer vind. volgens mij hebben meer(/veel) mensen zo'n periode dat ze nog niet toe zijn aan een 'relatie' maar toch al veel bezig zijn met jongens danwel meisjes. Dan krijg dus van die tafarelen die je in discotheken ziet...
|
![]() |
|
![]() |
Soms is dat juist leuk! Op de big night zag ik een errug mooie jongen, we keken elkaar aan, dansten wat en hebben een tijd zitten zoenen... zonder ook maar iets tegen elkaar te zeggen! toen we uitgezoend waren gingen we allebei de andere kant op
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Helemaal niet, ten eerste vind ik het de slet te boven.. En ten tweede vind ik zoenen iets heel speciaals... Dat zou ik niet zo maar met de eerste de beste delen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn ervaring wat betreft zoenen is: slecht zoenen, good-looking uiterlijk is dus ook mooi bedrog!
|
Ik hou er eigenlijk niet zo van... Maar als het gebeurd dan kan ik het ook niet helpen, het gebeurde afgelopen zaterdag... Met een hele onbekende (jonge)man en we danste wat en hij zoende me... Het was ontzettend spannend want nu weet ik nog niet hoe ie heet...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach, als ze slecht zoenen dan scheld je ze gewoon uit, en spuug je ze in hun gezicht... trouwens, ik ben het levende bewijs dat goed zoenen en knap zijn samen kan ![]() [/grap modus] Ja, ik heb het wel een paar x gehad dat de zoensters tegenviellen tov het uiterlijk, maarja, je hebt wel weer een knap meisje op je 'kerfstok' en je hoeft niet meer met haar te zoenen daarna. |
![]() |
||
Citaat:
Oke ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand is niet zo snel speciaal voor mij.... |
![]() |
||
Citaat:
en wat vlinders zijn!
||
Citaat:
en wat vlinders zijn! (botervliegjes ![]()
|
1x gedaan ik vond er nix aan
zij later op de avond met spijt weg en ik met mijn zatte kop op tafel in slaap gevallen (in de bar dus) dus das 1x en nooit meer
||
![]() |
Citaat:
Maar dat bedoelde ik ook niet, naja, boeie ook!
|
![]() |
hm gister met de kermis, een figuur uit den helder sprak me aan, we praten wat, ik liep weer weg. Kwam hem later nog een keer tegen, praten nog wat en hij vroeg ofdat hij nog een kus kreeg(voor alle duidelijk: hij bedoelt daar mee dat hij wil tongzoenen, zo gaat dat hier tussen de boeren). Ik zei nee en liep weer weg... er liepen veeeeeeel leukere mensen op de kermis rond
![]() maar op de kermis zoent iedereen met iedereen, en ik met niemand. Ik zoen alleen met mensen die ik leuk vind, maar ook wel eens met mensen die ik tegenkom met uitgaan en wel leuk vind.. ![]() |
![]() |
|
Ik heb al te vaak zomaar gezoend...gewoon omdat ik daar zin in had. En een leuke jongen in de buurt was.
Soms heb je gewoon zin in ontzettend ordinair zoenen, zonder verdere gevolgen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er soms te ver in ga. Afgelopen zaterdag nog, heb ik gezoend met huisgenoot van een jongen die ik erg leuk vind (terwijl die jongen er zelf bij was!) was niet echt slimme actie...maar wel lekker geozend ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Eerste Kwartet Gunvald | 68 | 17-03-2021 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |