Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2003, 19:59
grmbl
grmbl is offline
Mensen, ik heb een vraagje, hoe denken jullie over vreemdgaan, en is zoenen al vreemdgaan of met iemand sex hebben dat pas?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2003, 20:01
MazeMouse
MazeMouse is offline
In mijn mening is zoenen al vreemdgaan. Maar goed, dat is gewoon mijn mening. Als ik iets met iemand heb dan blijf ik totaal van anderen af. En dat verwacht ik dan van mijn vriendin ook.
En aangezien mijn vertrouwen al zo geweldig is een slipper al genoeg om heel veel ruzie te krijgen met mij.
Oud 31-01-2003, 20:10
Verwijderd
ik denk dat als je vreemdgaat je niet genoeg van die gene houdt,en er iets heeeeeel erg fout zit in je relatie.

En vreemdgaan vind ik vanaf tongzoenen(alleen tongzoenen zou ik 1 misschien 2 keer kunnen vergeven de rest niet en vaker dan 2 keer ook niet)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:15
elledc
elledc is offline
Zoenen met een ander is ook vreemdgaan.

Stel je voor, je komt binnen in je kamer en je ziet daar plots je vriend met een ander in bed...
Ik zou 't niet slikken, het zou zeer moeilijk zijn mijn vriend nog te vertrouwen en hem te vergeven. Na zoiets zou 't kapot zijn tussen ons dat weet ik zeker..

Een ander meisje gekust hebben vind ik ook al te ver gaan, als je echt van iemand houdt en je meent 't met die persoon dan doe je zoiets niet.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 21:02
Judici0us
Judici0us is offline
zoenen of handtastelijk zijn is voor mijn gevoel al vreemdgaan, ook al zou ik dit zo veel mogelijk voorkomen in een relatie het kan altijd gebeuren.. de mens is van oorsprong geen monogaam wezen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 21:04
grmbl
grmbl is offline
Ik heb er zelf namelijk ook een behoorlijke hekel aan. Ik had 11 maanden met mijn voormalige vriend, ging altijd goed, nooit ruzie of wat dan ook, hij gaat 2 weken met zn vrienden op vakantie en belt mij na 3 dagen om te vertellen dat ie met n ander t bed is ingedoken en om het uit te maken.. terwijl hij er altijd zo'n hekel aan had omdat zn ouders daardoor gescheiden zijn en hij ook enkele keren is belazerd, het zij zo met zoenen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 22:20
Verwijderd
Vreemdgaan is elke gedraging waaruit meer dan vriendschappelijke affectie voor de ander blijkt.

Bijvoorbeeld zoenen in een ongelooflijk dronken bui zonder gevoel is het niet: hand in hand lopen met iemand, close naar de bios gaan, dat soort dingen kan het onder omstandigheden wél zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:07
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vreemdgaan is elke gedraging waaruit meer dan vriendschappelijke affectie voor de ander blijkt.

Bijvoorbeeld zoenen in een ongelooflijk dronken bui zonder gevoel is het niet: hand in hand lopen met iemand, close naar de bios gaan, dat soort dingen kan het onder omstandigheden wél zijn.
Opzich mooi omschreven, maar ik vind zoenen vreemdgaan, ook in een dronken bui. Een ongelofelijk dronken bui is vind ik alleen maar een excuus en wordt vaak gezien als minder erg.
Oud 31-01-2003, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef:
Opzich mooi omschreven, maar ik vind zoenen vreemdgaan, ook in een dronken bui. Een ongelofelijk dronken bui is vind ik alleen maar een excuus en wordt vaak gezien als minder erg.
Laat ik het zo zeggen: als mijn vriendin in een dronken bui een jongen zoent waar ze verder totaal niks mee wil, dan neem ik dat minder zwaar op dan wanneer ze hem niet zoent, maar wel met hem leuke dingen doet en hem echt leuk gaat vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 08:24
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah dat zou je ook een btje als vreemdgaan kunnen zien....Ik vind dat zoenen al vreemdgaan is...Heb het zelf een keer gedaan en het niet aan mn vriend vertlet....pas toen het uit was.Toen hoorde ik ook dat hij ook was vreemdgegaan en dan voel je je best wel ff klote maar jah je hebt t zelluf ook gedaan duzz.....

Wat ik er verder van vind?Ik zou het nooit van me leven weerdoen en naja wat kan ik er nog meer van zeggen?!Gewoon niet doen!
Oud 01-02-2003, 10:14
Unexplained
Unexplained is offline
Met 'vreemdgaan' impliceer je dat ik een bepaalde claim op haar heb, en daar doe ik niet aan.
Ze is volledig vrij om te doen en laten wat ze wil. Op het moment dat ze mij niet meer respecteert zal ze daar wel de gevolgen van moeten dragen (= verbreken van verkering).
Oud 01-02-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
grmbl schreef:
Mensen, ik heb een vraagje, hoe denken jullie over vreemdgaan, en is zoenen al vreemdgaan of met iemand sex hebben dat pas?
Vreemdgaan is pas vreemdgaan wanneer degene die vreemdgaat (sorry, rare zin) er ook zelf zo overdenkt. Dus als je een vrije relatie hebt met iemand, en de een zoent met iemand anders, zou dat in principe geen vreemdgaan zijn.

Raar verhaal, ik bedoel het goed...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Laat ik het zo zeggen: als mijn vriendin in een dronken bui een jongen zoent waar ze verder totaal niks mee wil, dan neem ik dat minder zwaar op dan wanneer ze hem niet zoent, maar wel met hem leuke dingen doet en hem echt leuk gaat vinden.
Dat bedoel ik dus.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 11:11
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
vreemdgaan is vanaf kussen, maar naar mijn mening ookals je heel veel met een 'vreemd' iemand omgaan en sinjalen geeft aan diegene enzo, en dan je huidige partner daar niet in betrekken enzo.
maar vreemdgaan... dat moe je nie doen joh, dan ken je het maar beter eerst uitmake. of je moet gewoon niet vreemdgaan he...ik ga niet vreemd, want ik hou van mijn partnur met heel mijn hart
Oud 01-02-2003, 11:23
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Met 'vreemdgaan' impliceer je dat ik een bepaalde claim op haar heb, en daar doe ik niet aan.
Ze is volledig vrij om te doen en laten wat ze wil. Op het moment dat ze mij niet meer respecteert zal ze daar wel de gevolgen van moeten dragen (= verbreken van verkering).
helemaaaaaaal mee eens!
Oud 01-02-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
vreemdgaan is vanaf kussen, maar naar mijn mening ookals je heel veel met een 'vreemd' iemand omgaan en sinjalen geeft aan diegene enzo, en dan je huidige partner daar niet in betrekken enzo.
maar vreemdgaan... dat moe je nie doen joh, dan ken je het maar beter eerst uitmake. of je moet gewoon niet vreemdgaan he...ik ga niet vreemd, want ik hou van mijn partnur met heel mijn hart
idem hierzo
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 10:20
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
tuurlijk is zoenen al vreemdgaan want je doet iets intiems met iemand anders ull moet er niet aan denken zeg
Oud 02-02-2003, 10:55
Ellesje
Ellesje is offline
Intimiteit met een ander dan je vriendje/vriendinnetje...
Ik vind dat zoenen daar ook onder valt. Als ik zou zoenen met 'n ander terwijl ik al 'n vriendje had dan is er toch iets niet in orde; zoenen hoort bij liefde. En wij in monogaam Nederland behoren niet "liefde te bedrijven" met meer dan één iemand (em als je dus al iets hebt met iemand ).
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 19:33
lieve
lieve is offline
Zoenen is voor mij toch ook wel al genoeg om te zeggen dat je bent vreemdgegaan!

En bij mij is er ook al niet veel nodig, om me jaloers te krijgen! Hoewel... ik ben nu niet direct een extreem geval zenne! Maar toch weet ik van mezelf dat ik vlug jaloers ben,hoewel ik het nooit zal 'zeggen of toegeven' tegen/aan iemand!!
Oud 02-02-2003, 20:56
igfy
igfy is offline
hmmm dit klinkt misschien overdreven... maar ik vind zoenen vreemdgaan en ook als het in dronken bui is... en ik vind gewoon iets voor iemnad anders voelen al vreemdgaan, want dat geeft aan dat er geen goede relatie meer is... en als ik of hij vreemd zou gaan dan is het gewoon uit.... geen tweede kans...
Oud 02-02-2003, 21:04
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
grmbl schreef:
Jij wilt goedkeuring voor je 'slechte'/verkeerde/foute gedrag in je relatie?
Oud 03-02-2003, 10:37
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik vind het echt zó'fout gewoon en ik kán het ook gewoon niet. Had ooit eens een vriend die ik absoluut niet meer kon uitstaan. Was een avond uit met een vriendin, kwam een onwijs leuke jongen tegen! Toen hij me wilde zoenen ging ik er evengoed niet op in. Ik doe gewoon zoiets niet! Ik heb genoeg vriendinnen die het wel goed en tsja ik vind het best wel erg. Ik vind zoenen al vreemdgaan ja! Ik ben echt zo trouw als een hondje
Oud 03-02-2003, 13:33
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Vreemdgaan == steniging.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:03
46and2
46and2 is offline
Citaat:
K-Master-K schreef:
Ik vind echt fucken pas cheaten,
anders echt NOT gewoon
mun chickie woont ergens anders dus ik xie haar niet echt vaak u know, anyways niet 's avonds enzo, dus dan kan ik gewoon met andere babes kissen of wat trekken en blowjobje,
geen probleem
ik heb wel 2 keer een andere chick gefuckt, maar verder benk nooit vreemdgegaan hoor!!

OMG

..maar ehm, zoenen met een ander beschouw ik al als vreemdgaan..
Oud 03-02-2003, 19:43
antispleen~*
antispleen~* is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik denk dat als je vreemdgaat je niet genoeg van die gene houdt,en er iets heeeeeel erg fout zit in je relatie.

En vreemdgaan vind ik vanaf tongzoenen(alleen tongzoenen zou ik 1 misschien 2 keer kunnen vergeven de rest niet en vaker dan 2 keer ook niet)
Das dan wel een beetje vaag niet? Als je denkt dat er iets heeeeeeeeeeel erg fout zit in je relatie, wat heeft het dan voor zin stug door te gaan nadat je vriend is vreemdgegaan?

Dat vind ik een beetje krom.

Ik denk zelf niet dat er per se iets heel erg fout in je relatie zit als een van beiden vreemd gaat. Het kan gewoon een grote misstap zijn en je er juist aan herinneren hoeveel je van je vriend of vriendin houdt. Natuurlijk zou ik het meer dan afschuwelijk vinden maar ik denk niet dat je het dan verder met die persoon wel kunt vergeten. Meer dan een, heel eventueel twee keer zou ik denk ik sowieso niet pikken, omdat ik gewoon meer zoek in een jongen. Ik wil mijn vriend kunnen vertrouwen en ik weet dat het dan niet zomaar meer terug zal komen. Ik vind het belangrijk dat je iets voor de ander over hebt als je van hem of haar houdt en dus moet je je ook kunnen inhouden bij andere mensen, hoe geil je die ook vindt.
Oud 03-02-2003, 19:56
grmbl
grmbl is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Jij wilt goedkeuring voor je 'slechte'/verkeerde/foute gedrag in je relatie?
nope:

Citaat:
grmbl schreef:
....hij gaat 2 weken met zn vrienden op vakantie en belt mij na 3 dagen om te vertellen dat ie met n ander t bed is ingedoken en om het uit te maken..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:37
Verwijderd
Voor mij is vreemdgaan seksuele intimiteit met iemand anders dan je vriend(in) als je een exclusieve relatie hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:40
SpiritX
SpiritX is offline
* sluit zich aan bij nare man *

Hoewel ik verwacht dat ik behoorlijk over de zeik zou raken als ze (al dan niet dronken) met een ander zou kussen....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:58
David
David is offline
Citaat:
K-Master-K schreef:
Ik vind echt fucken pas cheaten,
anders echt NOT gewoon
mun chickie woont ergens anders dus ik xie haar niet echt vaak u know, anyways niet 's avonds enzo, dus dan kan ik gewoon met andere babes kissen of wat trekken en blowjobje,
geen probleem
ik heb wel 2 keer een andere chick gefuckt, maar verder benk nooit vreemdgegaan hoor!!
YO dude man hey kerel vent joh hey ! man hey hoor je weet je me nou hey yo !

Jij talkt a bit raar you know man hey .
Chicks jij fockt he ! cool dude ..

ga nu maar slapen .. voordat je op je flikker krijgt van je moeder.

ontopic:
vreemdgaan = slecht .
kan er lang of kort over praten

alles , dus ook zoenen ,, is vreemdgaan.

wat nare man zegt .. als je verkering hebt en je gaat allemaal uit met een specifieke jongen ect. uitjes maken en doen ,, dat is ook een vorm van vreemdgaan ..

en wat iemand anders hier zij ,, iedereen is volkome vrij om te doen en laten wat ie zelf wil .. maar moet dan ook verantwoordelijk genoeg zijn om de gevolgen daarvan te kunnen aanvaarden.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
antispleen~* schreef:
Das dan wel een beetje vaag niet? Als je denkt dat er iets heeeeeeeeeeel erg fout zit in je relatie, wat heeft het dan voor zin stug door te gaan nadat je vriend is vreemdgegaan?

Dat vind ik een beetje krom.

Ik denk zelf niet dat er per se iets heel erg fout in je relatie zit als een van beiden vreemd gaat. Het kan gewoon een grote misstap zijn en je er juist aan herinneren hoeveel je van je vriend of vriendin houdt. Natuurlijk zou ik het meer dan afschuwelijk vinden maar ik denk niet dat je het dan verder met die persoon wel kunt vergeten. Meer dan een, heel eventueel twee keer zou ik denk ik sowieso niet pikken, omdat ik gewoon meer zoek in een jongen. Ik wil mijn vriend kunnen vertrouwen en ik weet dat het dan niet zomaar meer terug zal komen. Ik vind het belangrijk dat je iets voor de ander over hebt als je van hem of haar houdt en dus moet je je ook kunnen inhouden bij andere mensen, hoe geil je die ook vindt.
ik heb t bij vergeven ook bij een misstap, tenminste zo denk ik er nu over, maar t feit blijft dat er iets mis is anders gaat ie t niet bij een ander zoeken, t ligt aan de omstandigheden of ik door zou gaan met hem, hij is nooit vreemdgegaan en zal t ook niet doen.

Ik dnek nu gewoon dat ik soimmige dingen kan vergeven bij sommige omstandigheden omdat ik mijn vriend gewoon o goed ken, en weet wat ik aan hem heb, maar dat kan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:14
Ilja_
Ilja_ is offline
Naar mijn mening is zoenen al vreemdgaan.. En ik moet eerlijk toegeven, ben wel is meer dan 1x vreemdgegaan (in meerdere relaties dan ook..) en had daar dan naar afloop weer helemaal spijt van en blablabla.. da ken je wel.. Maar dat is geen excuus of wat dan ook! Ik heb nu een vriend die ik echt NEVER meer kwijt wil want ik hou gewoon zo onvoorstelbaar veel van 'm! En ik heb ook helemaal geen neigingen om vreemd te gaan. Tuurlijk kijk ik nog naar andere jongens. Wie niet? Kijken mag... Maar ik hoef egt NIETS meer! En als ik toch al neiging zou krijgen. IK DOE T NIET MEER! Wil 't nooit meer doen! Het is gewoon klote om andere mensen pijn te doen! Kuss
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:17
Ilja_
Ilja_ is offline
eYz K-Mastertje.. vraagje..
1. weet je vriendin da allemaal?
2. wat vind ze er dan van? en hebben jullie er regels over or something?
3. als ze t nie kewl zou vinde ensow denk je dan dat ze je nog vertrouwd?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 23:34
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Vreemdgaan, snappen zal ik het nooit. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Eigelijk vind ik flirten met iemand al vreemdgaan.
Oud 04-02-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt zó'fout gewoon en ik kán het ook gewoon niet. Had ooit eens een vriend die ik absoluut niet meer kon uitstaan. Was een avond uit met een vriendin, kwam een onwijs leuke jongen tegen! Toen hij me wilde zoenen ging ik er evengoed niet op in. Ik doe gewoon zoiets niet! Ik heb genoeg vriendinnen die het wel goed en tsja ik vind het best wel erg. Ik vind zoenen al vreemdgaan ja! Ik ben echt zo trouw als een hondje
idem, maar het ging niet zooo slecht in de relatie als bij jou.

ik heb al veel keer de kans gekregen om te zoenen met een ander, en ben er nog nooit op in gegaan *fier*

alhoewel, telt het mee als je met een vriendin vrijt die een losse relatie heeft met een jongen?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:36
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Zoenen en zelfs flink flirten met iemand is al vreemdgaan IMO. Het kán best, maar dan moet je partner er van op de hoogte zijn en het niet erg vinden of het zelf ook doen oid, dat jullie er beiden over een zijn gekomen dat dat gewoon doorgaat... Zoniet, dan is het gewoon vreemdgaan... En, dit is natuurlijk puur IMO, als je de impuls hebt om vreemd te gaan dan zit er blijkbaar iets fout in jullie relatie... misschien vind je d'r niet meer leuk of niet meer interresant oid.. of is de relatie te saai.. wat het ook is, als het niet opgelost kan worden, wees dan eerlijk tegenover je partner en maak het uit vóórdat je met een ander gaat zoenen/flirten.
Reageren

Regels voor berichten