Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jah dat zou je ook een btje als vreemdgaan kunnen zien....Ik vind dat zoenen al vreemdgaan is...Heb het zelf een keer gedaan en het niet aan mn vriend vertlet....pas toen het uit was.Toen hoorde ik ook dat hij ook was vreemdgegaan en dan voel je je best wel ff klote maar jah je hebt t zelluf ook gedaan duzz.....
Wat ik er verder van vind?Ik zou het nooit van me leven weerdoen en naja wat kan ik er nog meer van zeggen?!Gewoon niet doen! ![]()
|
Met 'vreemdgaan' impliceer je dat ik een bepaalde claim op haar heb, en daar doe ik niet aan.
Ze is volledig vrij om te doen en laten wat ze wil. Op het moment dat ze mij niet meer respecteert zal ze daar wel de gevolgen van moeten dragen (= verbreken van verkering).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Raar verhaal, ik bedoel het goed... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
vreemdgaan is vanaf kussen, maar naar mijn mening ookals je heel veel met een 'vreemd' iemand omgaan en sinjalen geeft aan diegene enzo, en dan je huidige partner daar niet in betrekken enzo.
![]() maar vreemdgaan... dat moe je nie doen joh, dan ken je het maar beter eerst uitmake. of je moet gewoon niet vreemdgaan he...ik ga niet vreemd, want ik hou van mijn partnur ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Intimiteit met een ander dan je vriendje/vriendinnetje...
Ik vind dat zoenen daar ook onder valt. Als ik zou zoenen met 'n ander terwijl ik al 'n vriendje had dan is er toch iets niet in orde; zoenen hoort bij liefde. En wij in monogaam Nederland behoren niet "liefde te bedrijven" met meer dan één iemand (em als je dus al iets hebt met iemand ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zoenen is voor mij toch ook wel al genoeg om te zeggen dat je bent vreemdgegaan!
En bij mij is er ook al niet veel nodig, om me jaloers te krijgen! Hoewel... ik ben nu niet direct een extreem geval zenne! Maar toch weet ik van mezelf dat ik vlug jaloers ben,hoewel ik het nooit zal 'zeggen of toegeven' tegen/aan iemand!!
|
hmmm dit klinkt misschien overdreven... maar ik vind zoenen vreemdgaan en ook als het in dronken bui is... en ik vind gewoon iets voor iemnad anders voelen al vreemdgaan, want dat geeft aan dat er geen goede relatie meer is... en als ik of hij vreemd zou gaan dan is het gewoon uit.... geen tweede kans...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind het echt zó'fout gewoon en ik kán het ook gewoon niet. Had ooit eens een vriend die ik absoluut niet meer kon uitstaan. Was een avond uit met een vriendin, kwam een onwijs leuke jongen tegen! Toen hij me wilde zoenen ging ik er evengoed niet op in. Ik doe gewoon zoiets niet! Ik heb genoeg vriendinnen die het wel goed en tsja ik vind het best wel erg. Ik vind zoenen al vreemdgaan ja! Ik ben echt zo trouw als een hondje
![]()
||
Citaat:
OMG ![]() ![]() ..maar ehm, zoenen met een ander beschouw ik al als vreemdgaan..
||
Citaat:
Dat vind ik een beetje krom. Ik denk zelf niet dat er per se iets heel erg fout in je relatie zit als een van beiden vreemd gaat. Het kan gewoon een grote misstap zijn en je er juist aan herinneren hoeveel je van je vriend of vriendin houdt. Natuurlijk zou ik het meer dan afschuwelijk vinden maar ik denk niet dat je het dan verder met die persoon wel kunt vergeten. Meer dan een, heel eventueel twee keer zou ik denk ik sowieso niet pikken, omdat ik gewoon meer zoek in een jongen. Ik wil mijn vriend kunnen vertrouwen en ik weet dat het dan niet zomaar meer terug zal komen. Ik vind het belangrijk dat je iets voor de ander over hebt als je van hem of haar houdt en dus moet je je ook kunnen inhouden bij andere mensen, hoe geil je die ook vindt.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jij talkt a bit raar you know man hey . Chicks jij fockt he ! cool dude .. ga nu maar slapen .. voordat je op je flikker krijgt van je moeder. ontopic: vreemdgaan = slecht . kan er lang of kort over praten alles , dus ook zoenen ,, is vreemdgaan. wat nare man zegt .. als je verkering hebt en je gaat allemaal uit met een specifieke jongen ect. uitjes maken en doen ,, dat is ook een vorm van vreemdgaan .. en wat iemand anders hier zij ,, iedereen is volkome vrij om te doen en laten wat ie zelf wil .. maar moet dan ook verantwoordelijk genoeg zijn om de gevolgen daarvan te kunnen aanvaarden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dnek nu gewoon dat ik soimmige dingen kan vergeven bij sommige omstandigheden omdat ik mijn vriend gewoon o goed ken, en weet wat ik aan hem heb, maar dat kan veranderen. |
![]() |
|
Naar mijn mening is zoenen al vreemdgaan.. En ik moet eerlijk toegeven, ben wel is meer dan 1x vreemdgegaan (in meerdere relaties dan ook..) en had daar dan naar afloop weer helemaal spijt van en blablabla.. da ken je wel.. Maar dat is geen excuus of wat dan ook! Ik heb nu een vriend die ik echt NEVER meer kwijt wil want ik hou gewoon zo onvoorstelbaar veel van 'm! En ik heb ook helemaal geen neigingen om vreemd te gaan. Tuurlijk kijk ik nog naar andere jongens. Wie niet? Kijken mag... Maar ik hoef egt NIETS meer! En als ik toch al neiging zou krijgen. IK DOE T NIET MEER! Wil 't nooit meer doen! Het is gewoon klote om andere mensen pijn te doen! Kuss
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb al veel keer de kans gekregen om te zoenen met een ander, en ben er nog nooit op in gegaan *fier* alhoewel, telt het mee als je met een vriendin vrijt die een losse relatie heeft met een jongen? ![]() |
![]() |
|
Zoenen en zelfs flink flirten met iemand is al vreemdgaan IMO. Het kán best, maar dan moet je partner er van op de hoogte zijn en het niet erg vinden of het zelf ook doen oid, dat jullie er beiden over een zijn gekomen dat dat gewoon doorgaat... Zoniet, dan is het gewoon vreemdgaan... En, dit is natuurlijk puur IMO, als je de impuls hebt om vreemd te gaan dan zit er blijkbaar iets fout in jullie relatie... misschien vind je d'r niet meer leuk of niet meer interresant oid.. of is de relatie te saai.. wat het ook is, als het niet opgelost kan worden, wees dan eerlijk tegenover je partner en maak het uit vóórdat je met een ander gaat zoenen/flirten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |