Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmmz wat rot zo'n jaloers mensen,ik vind dat je je partner toch wel zou moeten kunnen vertrouwen,m'n zus heeft ook zo'n lief,ze mag niet alleen met vriendinnen naar het strand want hij kan er niet tegen dat er dan jongens zouden zijn die dr in bikini zien en ze mag geen korte shortjes of rokjes dragen van hem,dan is het 35°C loopt ze daar met lange broek want 'ze mag niet van dr vriend',en een jongen die we al jaaaaren kennen die praktisch een broer is mag van hem niet te veel met zus omgaan omdat hij 'een bedreiging zou vormen en als die int zwembad zit mag ze er niet in van hem,als iemand daar dan wat van zegt dat ie overdrijft word ze dan boos en zo...hmmz ik ga me niet moeien en zo,maar vind et toch maar stom
Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 00:53. |
![]() |
||
Citaat:
HIJ neemt zijn relatie toch wel serieus? En daar gaat het om, hij heeft een relatie met haar, daar heeft HIJ voor gekozen. Hij heeft niet voor een ander gekozen en dat zal hij dan ook niet doen. Daar zou ze op moeten vertrouwen.
|
Is dat bij alle meisjes ofzo dat ze jaloers zijn????
Mijn vriendin is ook zo jaleors zeg, pffff Ik was op vakantie met vrienden en belde haar elke dag. Toen hoorde ze maar net een meisjesstem en gelijk van "wie is dat" enz. En ook met andere dingen. Hans Teeuwen heeft daar een leuk stukje cabaret over.... over vrouwen en mannen. Maar dat terzijde. Ff over jou topic..... praat erover en verders kun je er misschien weinig aan doen. Zij moet zelf veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
jaloezie maakt veel kapot, dus ik laat me er zelden door meeslepen. Ik zou eens heel goed met je vriendinnetje praten en duidelijk maken dat je daar echt niet van gediend bent, dat zo'n gedrag eigenlijk een self-fulfilling prophecy is: hoe meer ze zo doet, hoe meer je uiteindelijk zal geneigd zijn haar daadwerkelijk te bedriegen. Zeg haar ook vaak dat je van haar houdt en dat ze knap is enzo, misschien wordt ze dan minder vlug jaloers ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoe zekerder zij zich voelt, hoe minder ze geneigd zal zijn tot jaloezie. Geef geen aanleiding, dus ook geen vriendelijk geflirt met anderen voor de grap, en maak haar veel complimentjes.
En vertel haar dat de wilde wijven zich desnoods slechts gekleed in een grote rooie strik op je schoot kunnen vlijen, dan nog ben jij niet geinteresseerd. Ze vertrouwt jou toch? Nou, jij zegt heus wel nee.
|
heeft het ook, maar na 2 jaar mag ik toch wel verwachten dat ze me vertrouwd, anders is zo´n relatie op niets gebasseerd!
Ik krijg dan te horen: "Ik vertrouw jou wel, alleen haar/hen niet..!" slaat natuurlijk niet echt ergens op. Ik ben nooit vreemd gegaan en ben het zeker niet van plan, ook niet in situaties te komen die daartoe konden leiden, ze komt zelf net terug van 2 weken Italie...
||
Citaat:
Het punt is vooral dat het de zoveelste uitspatting van haar is. Ik begin me spontaan schuldig te voelen als ik met vrouwen in gesprek ben! Jalouzie is vrees ik een karaktertrek. Dus het is tijd voor een heeeeel goed gesprek vanavond, want dit is dus de zoveelste keer. ![]()
||
Citaat:
Zelf studeert ze fysiotherapie, dus andere kerels in ondergoed zien en manueel bewerken en gezien en bewerkt worden is heel normaal. Dat hoort erbij en was heel even lastig, maar nooit een echt probleem. Ik weet echter 100% zeker dat wanneer ik haar opleiding zou doen, dat ik me elke dag kon verantwoorden, wat uiteraard belachelijk is. Nu al zo met elkaar omgaan is al naar, laat staan als we zouden samenwonen o.i.d, dan is het een ramp als ik moet overwerken oid en ik heb Uberhaupt vrouwelijke collega´s. Het volgende is NIET denigrerend bedoelt op wat voor manier dan ook, maar zelfs bij de meest lelijke vrouwen met het verrotste karakter wordt ZIJ jaloers, als het tieten heeft, naar me kijkt en ik lach terug krijg ik al bijzonder scheve blikken.
Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 17:37. |
![]() |
||
Alicia:
Citaat:
![]() Zomaar naar een wildvreemd meisje die naar je lacht teruglachen valt onder flirten en dan is het toch logisch dat ze jaloers wordt? En als je haar kent.. tsja.. dan zeg je toch gewoon hoi, dan hoeven er toch geen bepaalde blikken bij? Maar wat is nou het probleem? Wat doet/zegt ze dan? Verbiedt ze je dan echt om met andere meisjes om te gaan? Nee, natuurlijk hoef je het niet te pikken als ze je iets verbiedt. Maar dan moet je gewoon rustig blijven en haar geruststellen. Vertel haar desnoods hoe lelijk je dat meisje vindt (alleen als je dat echt vindt). Want is zoiets nou een reden om het uit te maken als je ECHT van haar houdt? Als je het om zoiets uitmaakt dan was je ook niet zo heel erg gek op haar.. dit zal wel onaardig klinken, maar dat is mijn bescheiden mening. ![]()
Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 21:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
Alicia:
Citaat:
Dus dan vraag ik me af wat z'n vriendin allemaal zegt en doet.. misschien doe ik die dingen ook wel zonder dat ik ze doorheb ofzo.. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
En dat durf zelf eens te leven kun je helemaal voor je laten. Ik heb een compleet ander leven dan jij, let maar op jezelf, dan ben je al druk genoeg.
||
Citaat:
Maar ff voor de duidelijkheid: De jalouzie is tot daaraantoe, alleen de manier waarop ze ermee omgaat, hoe ze het mij brengt was voor mij compleet onbegrijpelijk. Het feit dat ik ging skaten met een vriendin die voor haar gevoel een erge bedreiging was heb ik nooit geweten. Nu is het punt dat ze met die jalouzie niet geheel consequent is. Nu begrijp ik wel dat dat met zulke dingen niet kan maar dat neemt niet weg dat dat mij erg onzeker maakt. Ze zegt wel dat ze me volledig vertrouwt maar in hoeverre gaat dat dan?? Het is niet haar bedoeling me schuldgevoelens e.d. aan te praten maar het punt is dat ze daar niets aan kan doen, dat is een van haar karaktertrekjes en die omgangsvormen een van de mijne. Ik maakte enkele stellingen, zoals: stel dat de landmacht me aanneemt, stel dat ik bij een andere baan met meer vrouwen in contact kom. Ze flipte al bij het idee dat ze 2 weken bij me weg was. Dat bedoelt ze heel lief, was het ook, alleen voor mij te beklemmend. Zij is heel erg emotioneel, ik ben nagenoeg emotieloos. Dit botst, en niet zo´n beetje ook. Mijn conclusie was dan ook, als je na 2 jaar niet voldoende geruststelling hebt, wat doe je dan nog met elkaar? We houden allebei van elkaar maar in mijn opinie is dat juist datgene dat het gevaar oplevert. Dit soort akkefietjes zorgen voor onzekerheid binnen een relatie die ik niet kan accepteren. We hebben eerder een dip gehad, een half jaar terug, en daarna heb ik duidelijk gezegd dat dit niet nog eens mag gebeuren, hier zouden we allebei aan onderdoor gaan. De jalouzie was een aanleiding tot langer liggende problemen, frustraties. Nu heeft dit bij mij het effect gehad dat ik ook onzeker werd over de relatie. Charles
||
Citaat:
Toch raar dat je eerst vraagt wat ik bedoel en daarna kritiek geeft zonder dat je weet wat ik bedoel.... |
![]() |
||
Citaat:
C
||
Citaat:
Neem bijvoorbeeld werk, moet ik evt. een zakenreis maken voor een week of meer, is zij hoogstwaarschijnlijk overstuur. Ze bedoelt het zo ontzettend mooi en lief, maar maakt het ons er allebei heel moeilijk mee, meer dan me lief is. Daar komt bij dat we elkaar het afgelopen jaar nagenoeg alleen in het weekend zagen, dat is over het algemeen bij de landmacht ook zo, bij een gemiddelde uitzending van 3 maand op 4 jaar.
|
![]() |
Tja, als het leger jou helemaal het einde lijkt...die basistraining kom je ook wel weer door, toch?
Natuurlijk zullen jullie elkaar missen, maar het is maar een paar maanden, en jehebt regelmatig verlof, right? Ik weet niet wat voor werk je daar wilt doen, maar mag je, als je eenmaal klaar bent met de opleiding niet gewoon om zes uur naar huis? Uitzending...wil je bij de luchtmobiele brigade? Dat zou je van mij niet mogen. Ik zou ook geen werk kiezen waarbij ik de kans liep om neergeknald te worden. Dat doe ik de mensen die van mij houden niet aan.
||
Citaat:
maar ja, dat is wat ik wil, met evt doorstroming KCT (Korps Commando Troepen...) En dat niet mogen gaat bij mij helemaal niet op! Ik doe dat om mijn eigen redenen.
|
![]() |
Ben ik even blij dat mijn vriend niet zo is. Als je een relatie hebt, ben je er niet meer primair voor jezelf. Je hebt dan altijd iemand om rekening mee te houden. En las dat jou hindert in je persoonlijke ontplooiing, dan moet je geen relatie aangaan.
Ik denk dat we hier de kern van jullie probleem te pakken heben, en de oorzaak van haar onzekerheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Alicia:
Huh? Ik begrijp er echt niets van. Ik heb nou nog nergens bepaald gedrag of een bepaalde uitspraak van je vriendin zien staan waarvan ik denk: "dat kan niet!" Er staat alleen dat ze moeilijk reageerde toen je het met haar over het leger had. Dat vind ik logisch, zeker voor een heel emotioneel meisje. Ik ben zelf ook erg emotioneel. Mensen kunnen wel zeggen "ze wist dat hij bij de landmacht wilde, dat kan ze 'm nu niet verbieden." Maar hij wist ook dat zij nogal emotioneel en onzeker was, dan kan hij niet van haar eisen dat ze hartstikke koud reageert op zoiets. Ik zie het probleem niet.. dat kan ook door te weinig informatie komen. Vertel dan eens wat ze nou precies zei of wat ze gedaan heeft wat nou een groot probleem voor je is? Heeft ze het je verboden? Heeft ze gezegd dat je niet genoeg van haar hield als je ermee door zou gaan? Of wat dan...? Tis niet lullig bedoeld ofzo, maar anders begrijp ik het niet. ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Misschien een hele rare vraag.... Nederlander1999 | 18 | 21-11-2014 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Misschien. Fayelinde. | 11 | 27-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Misschien Avalon_Mae | 4 | 08-09-2004 19:36 | |
Verhalen & Gedichten |
misschien morgen FIEloSOOF | 8 | 21-06-2004 07:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jij mijn boek gezien misschien? Gleipnur | 9 | 21-09-2002 09:09 | |
Psychologie |
nie meer naar school kunnen door de depressie (misschien wel meer) dreamster1987 | 13 | 19-09-2002 13:28 |