Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe krijg ik die Windows '95 bootbestanden nou weg die ik vanaf de floppy had gekopieerd? Dat moet ik weten.
En wat handig zou zijn is als iemand me dan ook meteen kan vertellen wat ik daarna moet doen. Want nu staat er alleen E:\> en niet een command werkt, omdat ik de WIN95 CD niet heb. Ik heb echt hulp nodig.
||
![]() |
Citaat:
(meestal f1/f2/del) daar bootsequence aanpassen en cd-rom boveninzetten win xp cdrom d'r in en opnieuw opstarten voila daar heb je je winxp setup waarmee je bestanden kan verwijderen
|
download de Win98 startup disk (www.bootdisk.com)
het maakt verder niet uit welke boot-diskette je gerbuikt ism met windows, maar de Win98 boot-disk vind ik de beste (download de diskette waarmee je ook CD-Rom ondersteuning krijgt) daarmee booten, en dan kun je als het goed is al je drives openen (LET OP: hij maakt als het goed is een nieuwe tijdelijke partitie aan, dit heeft geen enkele conseqwenties, maar het kan ervoor zorgen dat je normaale "c:" ineens "e:" heet
||
Citaat:
hij is nu aan het installeren. al die tijd heb ik lopen zoeken terwijl ik maar 1 klein dingetje hoefde aan te passen. echt zo erg bedankt. ik leer elke dag weer bij ![]() DANK JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
vermeld bij je beginpost dat je er windows xp mee wil installeren, dan kunnen wij verder kijken en andere snellere en betere oplossingen verzorgen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Virtual PC CptRake | 18 | 25-03-2007 10:41 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Formatteren Miles | 3 | 05-11-2004 17:37 | |
Software & Hardware |
[Data] Vernietigen van bedrijfsgevoelige informatie Martin | 24 | 15-05-2004 09:51 | |
Software & Hardware |
Kan ik dit zomaar doen in het register? marlies | 7 | 18-11-2002 11:28 |