Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 15:49
Genela
Genela is offline
Stel dat je single bent en de "hots" hebt voor een goeie kennis van je. Je bent er al enige tijd verliefd op en de persoon in kwestie weet dit. Helaas komt het er maar niet van en het eindigt in een relatie tussen een vriend/vriendin van je en degene waar je verliefd op bent.

Hoe zou jij hier op reageren?
Oud 19-07-2003, 16:26
Verwijderd
Ik zou zwaar pissig zijn op allebei, maar ik zou niemand wat kwalijk nemen. Ik heb het zelf nl 2 x geflikt, zoenen of zelfs verkering nemen met iemand op wie m'n vriendin (nog) verliefd was, dus...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 16:43
poesiefox
poesiefox is offline
Het is toch geen recht dat je degene krijgt die je hebben wilt, en dat, als jij hem niet kunt krijgen, jouw vriendinnen hem ook niet mogen hebben? Beetje kinderachtig he?
That's life.
Oud 19-07-2003, 16:47
8m&m85
8m&m85 is offline
Tja het is niet leuk, maar mijn ervaring is dat het voor jezelf alleen maar beter is, kom je er makkelijker over heen. En als die 2 het nu leuk hebben samen, dan was het met diegene waar je verliefd op bent toch nooit wat geworden. Als diegene nu alleen maar iets met die vriend/vriendin van je heeft voor de lol en niet omdat hij/zij iets voor de ander voelt, dan is het een ander verhaal.
Oud 19-07-2003, 16:52
Verwijderd
Weet de vriend/vriendin ook dat je verliefd bent op 'de persoon in kwestie'? Zo ja, dan zou ik het idd lullig vinden. Zo nee, tja, moet 'de persoon in kwestie' zijn gevoelens dan negeren, omdat er toevallig nog iemand anders verliefd op hem is...? Geldt eigenlijk ook wel in het eerste geval (als die vriend/vriendin het weet du), maar goed...ik zou het dan denk ik toch wel lullig vinden van die vriend/vriendin, of dat nou terecht of onterecht is. M'n verstand is het dus eens met wat poesiefox zegt en met bovenstaande, m'n gevoel wat minder.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 19-07-2003 @ 17:43:
Het is toch geen recht dat je degene krijgt die je hebben wilt, en dat, als jij hem niet kunt krijgen, jouw vriendinnen hem ook niet mogen hebben? Beetje kinderachtig he?
That's life.
Maar zo is het wel. Natuurlijk. Als ik hem niet kan krijgen, mag de rest van de wereld hem niet. En helemáál mijn vriendinnen niet.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 22:57
hajo
hajo is offline
tegen mijn vrienden zou ik zeggen: laat het uit je hoofd.
(zelfs zou ik denken: in tijden van oorlog en liefde is alles geoorloofd) Als het trouwens alleen maar om een one night stand zou gaan, zou ik het wel uit mijn hoofd laten iets te doen met een meisje waar een vriend van mij verliefd op is. Dan is het namelijk gewoon verraad, maar als ik ook verliefd op haar zou zijn en zij op mij...
Oud 20-07-2003, 09:35
Genela
Genela is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-07-2003 @ 17:43:
That's life.
Dat heb ik ook nooit gezegd, ben gewoon benieuwd hoe andere mensen hierop zouden reageren.
That's all
Oud 20-07-2003, 10:29
Verwijderd
Gewoon accepteren. Zolang die goede vriend(in) van me zijn/haar best maar niet gaat doen om het op het oude te laten lijken terwijl dat het geval niet is. Dat maakt me juist kwaad, dat mensen dan niet meer nadenken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 11:16
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-07-2003 @ 19:01:
Maar zo is het wel. Natuurlijk. Als ik hem niet kan krijgen, mag de rest van de wereld hem niet. En helemáál mijn vriendinnen niet.
Precies!
Reageren

Regels voor berichten