![]() |
|
Verwijderd
|
Wanneer: 12 Juli
Waar: Rotterdam Voor de Bruna: als je richting uitgang (bij spoor 1, niet de andere) loopt op een gegeven moment aan je rechterhand. Hoe laat: 13:00 Meetingmanager: http://forum.scholieren.com/meeting/...ing.php?id=101 Wie: (tot nu toe, zet jezelf op het lijstje als je ook wil komen) ******** - Hester (14) Quiana - Kim (16) Leonoor - Leonie (21) Daantje_0705 - Dana (17) ...; ) - Wendy (16) diane - diane - (18) Anneee - Anne - (19) Wat we gaan doen is waarschijnlijk in een cafeetje iets drinken, komt allen! Het wordt vast gezellig! Anneee: ik heb even gebruik gemaakt van mijn als fb om mijn naam er ook bij te zetten. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 13:10. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar de meeste mensen willen wel naar Rotterdam (wonen in de buurt e.d.) ik vind het wel heel jammer! misschien een andere keer.... (of misschien veranderd het nog hoor, maar denk het niet...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
je loopt richting de metro's vanaf je perron (de bordjes volgen ja) en dan kom je in een hal uit waare aan de ene kant dat bord hangt.. aan een andere kant de bruna is enne daar 2 trappen zijn naar beneden naar de metro;s ken je dat> |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij moet ik mijn topografie es bijwerken ![]() En ik las net dus dat dys al gezegt had dat ik niet kom/kan
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik was op de vorige meet ookal een fotomens en ik bied me graag aan voor nog een keer *heeft nog rolletje vol van die meet* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tja deze dan maar he |
![]() |
||
Citaat:
uh?! of we zien je in de trein (wie stapt er dan eigenlijk later in, jij of wij) dus, is centraal eerder of Amsterdam sloterdijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan komen ducrib en ik jullie daar opzoeken |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Enneh.. hoe weet je nou dat je tegen de goede mensen gedag zegt? ![]() En er is zeker niet iemand uit Den Haag..? *is bang om te verdwalen* ![]() ![]() [edit]Lama. ![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 19:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou kijk.. ik heb een fotoboek.. en ik ga posten wat ik aanheb enne ik neem mijn tas mee die overal te herkennen is (ik bedoel, hoe vaak zie je iemand met mijn kop met een knalroze tas, die helemaal ondergeklad is met een groen kikkertje draan) |
![]() |
|
hihi... ja, moeten ff een paar dagen van te voren schrijven wat we aantrekken ofzo, anders is het idd niet echt te herkennen
![]() alhoewel, ik denk dat ik Diane (van een foto), Leonoor (ook van een paar foto's) en ******** (van een aantal foto's) wel herken! -xxx-
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik neem mijn bekende tas mee ![]() |
![]() |
|
misschien hele stomme vraag hoor, maar nogmaals, ik ben onervaren. hoe gaat dat normaal. Je komt aan (en met sommige heb je al een stuk gereist, met anderen niet) je wacht op de anderen (of zij op jou) en stelt je aan iedereen voor ofzo?
*ik vind het best een beetje spannend, maar heb wel zin in!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je vraagt aan sommige mensen wie ze zijn als je dat wilt wteen en anders merk je dat achteraf pas ![]() en het is geen sotmme vraag hoor.. voor mijn eerste meeting heb ik ook al die vragen gesteld |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Meeting ter ere van LJH-topic # 100 in Utrecht Verwijderd | 459 | 17-07-2007 20:23 | |
Psychologie |
Het Grote Fototopic MazeMouse | 187 | 08-09-2003 17:00 | |
Eten & Drinken |
wat eet jij op een dag:? MiSsSs | 71 | 01-08-2003 19:47 | |
Psychologie |
Welke eigenschappen vind je prettig/niet prettig van jezelf? Dreamerfly | 57 | 02-07-2003 22:18 | |
De Kantine |
Naar hoeveel meetings ben jij geweest? Secreet | 77 | 07-06-2003 20:30 | |
Psychologie |
Psychmeeting? Quiana | 248 | 05-06-2003 18:52 |