Advertentie | |
|
![]() |
|
Dude goed stukje, maar noem dan niet Pennywise....Holy shit!! All they ever did was ripoff bad religion...
![]() Maargoed het kan me geen kut schelen. Er is nog genoeg goede muziek en genialiteit is natuurlijk maar subjectief.... En met the kutline up van lowlands valt t reuze mee. Ik noem een Mars Volta, Blood Brothers en waarschijnlijk The Locust. Als die bands niet perfect in dit verhaal passen dan weet ik t ook niet meer.....
|
Ik denk aan Spiritualized. Tori Amos kan inderdaad ook wel, en ik denk dat de kans dat er over dertig jaar nog mensen zijn die haar herinneren groter is. Alleen is ze nooit extreem vernieuwend geweest. Zeg dan Kate Bush.
Nog een paar die in me opkomen... Moby, Stone Roses, Nick Cave, Verve, Counting Crows, Jeff Buckley, Ryan Adams. Bands als U2 en R.E.M. hébben de tand des tijds al doorstaan (zijn niet meer echt 'van dit moment') maar zullen denk ik nog wel een tijdje van betekenis blijven.
||
Citaat:
en fuck je relatieve shit waarmee je altijd aan komt schijten. Antwoord hierop met enigzins zinnig of niet. zo kun je elk topic wel antwoorden: 'ja, eeh, vind ik het mooi, mooi is zo relatief' wat luister je nu? 'ja.... luisteren is zo relatief' Muziekspel deel 600: 'ja... spelen... vermaken... is zo relatief' Fototopic 'ja... schoonheid... is zo relatief' Fuck it.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alles is relatief behalve een slagroomtaart |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed. Een vliegreis is niet relatief. Kusje erop.
|
Ach ik ontdek nog steeds bands van jaren geleden die al gestopt zijn/overleden zijn etc voordat ik geboren was
![]()
|
![]() |
ach ja bijvoorbeeld
sonic youth anathema gybe! etc etc ik zeg al jaren: lowlands, pinkpop - allemaal op de automatische piloot. trek grote namen en er zijn genoeg idioten die een veel te duur kaartje aanschaffen (wat is het dit jaar? meer dan €100 hoorde ik?) ik skip dit jaar maar weer eens. |
![]() |
|
"I have a dream" (meestal snachts als ik slaap) dat alles wel goed komt. Zo af en toe komen er toch wel bands voorbij die wel degelijk iets leuks te melden hebben wat nog wel een aantal jaren herinnerd zal blijven.
Denk aan een Dredg, Isis, Coldplay, Zao, etc. Maar of daaruit zomaar een nieuwe Deftones, Faith No More o.i.d. komt is maar zwaar de vraag. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ze zijn juist van kopieerbandje gegroeit naar een band met een totaal eigen geluid
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kortom; veel generaliseren, en een stukje gebaseerd op je eigen (voor)oordelen. |
![]() |
|
tijd bezorgt muziek een kunstgebit
Bands als Violent Work of Art zouden een deal met een platenmaatschappij moeten krijgen, maar nee hoor, die deal gaat liever uit naar een We-Wanne-Be-Gay-And-Play-Punkshit-While-We're-Sitting-On-Cool-Skateboards-Cos-We-Can't-Stand-On-Skateboards-Ourselves-Cuz-Were-Dumb-And-Have-No-Money-To-Hire-A-Stunt-Crew-But-Look-Us-Being-Cool-On-Television-Now-Mom zoals Bust (Voor de Bust fans, (als die al bestaan...) haha)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Het bushokje Dingaantouwtje | 51 | 27-03-2010 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
De romantiek van de sterfelijkheid Not for Sale | 5 | 28-05-2007 22:31 | |
ARTistiek |
[picture]Image asilvermtzion | 14 | 20-02-2004 22:50 | |
Films, TV & Radio |
CLOACA (Willem van de Sande Bakhuyzen, 2003) legatus | 4 | 18-09-2003 09:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kaas Vlooienband | 4 | 14-11-2002 08:09 |