Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
als ze me aankijkt
klinkt raar maar ze houd niet van aankijken, dat doet ze bijna bij niemand, vooral in het begin niet, het viel mn vrienden ook al op het word de laatste tijd wel steeds meer.. ben ik echt blij om, want ze heeft echt supermooie lichtbluawe ogen met hele lange wimpers eromheen.. echt lief!
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijne ook ![]() maar alsie lacht, vooral zn HAHA-ze-is-van-mij-lachje, dan smelt ik echt weg, en idd alssie gitaar speelt dan vind ik echt mooi om naar m te kijken. Verder voelen we elkaar gewoon zo goed aan ( OOOK sexueel gebied ja ![]() *zucht* en nou moet ik m nog 6 dagen missen (en dat is lang) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hij kan heel koud doen, terwijl hij eigenlijk vréselijk onzeker is op dat moment. Als hij dat toegeeft, dàt vind ik lief.
Verder ook zijn beschermende houding tegenover mij, hij wil me echt voor alles en iedereen veilig stellen. Qua uiterlijk: de kuiltjes in zijn wangen en zijn mooie groene ogen met lange wimpers. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
echt alles gewoon.
zijn bezorgzaamheid als ik weer eens last heb van een kwaaltje het feit dat ie trots op me is.. dat zijn ogen stralen als ik hem weer zie of zoen.. dat is zo lekker ruikt..... en dat ik me zo beschermd voel als ik bij hem ben... en dat hij werkelijk alles voor me wil doen. zo kan ik nog wel even doorgaan.. aaaaaah zucht... ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? # 88 Verwijderd | 496 | 23-07-2008 16:51 | |
Liefde & Relatie |
uit elkaar om jong te zijn TisKicking | 48 | 14-08-2005 10:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik nou?? me_86 | 10 | 25-01-2003 19:26 |