Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2003, 12:52
Twijg
Twijg is offline
Ik ga na de vakantie sociaal pedagogisch werker doen, en ik zit eigenlijk met heel veel onbeantwoorde vragen.
Zoals, gaat het net zoals op de middelbare school, met lesuren en de lessen zelf? Ik bedoel, hoe gaat dat allemaal?
En dat soort dingen allemaal, het zal vast wel vanzelf gaan, maar ik ben er gewoon erg benieuwd naar.

Zaten jullie er tegen op, toen jullie moesten voor de eerste keer?
En hoe ging dat, de kenningsmakingsdag enzo? Want eerlijk gezegd zie ik er wel heel erg tegen op, ik ken helemaal niemand. Niemand natuurlijk, maar toch!
Het is weer net als in de brugklas!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2003, 16:29
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Twijg schreef op 25-07-2003 @ 13:52:
Ik ga na de vakantie sociaal pedagogisch werker doen, en ik zit eigenlijk met heel veel onbeantwoorde vragen.
Zoals, gaat het net zoals op de middelbare school, met lesuren en de lessen zelf? Ik bedoel, hoe gaat dat allemaal?
En dat soort dingen allemaal, het zal vast wel vanzelf gaan, maar ik ben er gewoon erg benieuwd naar.

Zaten jullie er tegen op, toen jullie moesten voor de eerste keer?
En hoe ging dat, de kenningsmakingsdag enzo? Want eerlijk gezegd zie ik er wel heel erg tegen op, ik ken helemaal niemand. Niemand natuurlijk, maar toch!
Het is weer net als in de brugklas!
Ik ga na de zomer ook spw doen ( in 12 maanden ), maar ik heb daarvoor 2 jaar helpende welzijn gedaan... de bbl opleiding.
Ik neem aan dat je gewoon elke dag naar school gaat?
Bij de bol opleiding ging het het net zoals op de middelbare school, elk uur een andere leraar.
Zie er maar niet tegenop! zorg dat je weet waar je heen moet ( Toen ik helpende welzijn ging doen wist ik geen eens waar de ingang zat van de school, laat staan dat ik wist in welk lokaal ik moest zijn) dat bespaard een hoop zenuwen, en iedereen is nieuw dus het komt allemaal vast wel goed.
Meestal moet je wat over jezelf vertellen.. en een beetje de school leren verkennen.

Ik zie er niet tegen op om na de zomer te beginnen, heb er eigenlijk onwijs veel zin in, nieuwe school nieuwe stage.

Reageren

Regels voor berichten