Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dan heb je ak, gs2, ec12, wia12/wib1 en kan je bio in je vrije deel doen als je dat wilt. (cultuur en maatschappij is namelijk een profiel met vooral talen en ckv2/3)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ckv 2/3, wat houdt dat in? Is dat tekenen, handvaardigheid, muziek enz.? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kunstgeschiedenis heb je ook, volgens mij hebben de nu eerste jaars daar heel veel voor moeten doen, maar precies weet ik dat niet, want bij ons was het vak nog niet klaar, dus hebben we een beetje een 'invul-opzet' gehad...wat van de oude opleiding en wat van de nieuwe...maar niemand wist nou eigenlijk precies wat ze moesten doen ed...dus ja. ![]() |
![]() |
|
Ik vraag me enigzins af of je wel naar de havo mag. Ik heb zelf ook eerst mavo gedaan en daarna havo, maar zover ik nog weet heb je 7 vakken nodig. Dus je moet in 7 vakken examen doen, waarvan 2 moderne vreemde talen zijn. Dus engels frans of duits [ twee van die 3]. En je heb er maar 1. Alleen engels. Nederlands telt niet mee. Dus ja, volgens mijn mag je niet eens overstappen. Mocht het wel, neem dan geen wiskunde b1,2. Dat sluit niet aan op de mavo. Scheikunde natuurkunde wel. geschiedenis ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
haai
ik heb vorig jaar mavo examen gedaan en doe dit jaar havo examen. dit kan op een particuliere school, zelf zit ik dus op Luzac. het is wel redelijk duur maar als je het graag wil halen zou ik het doen! je kan hier ook heen met een paar vakken op C. Er is dan natuurlijk wel de mogelijkheid dat je het heel moeilijk gaat krijgen maar ik kan je zeggen het is te doen! ik had zelf wel alles op D je kan daarna veel meer kanten op, en dan gelijk SPH gaan doen ipv SPW, maar ik heb gehoort dat die twee niet veel van elkaar verschillen en je eigelijk dus net zo goed spw kan gaan doen... damn dit verhaal gaat nergends over ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
SPW en SPH verschillen wel degelijk! Niet alleen ga je dieper op de stof in, ook de moeilijkheidsgraad verschilt. Als SPW'er kan je net zo ver komen als een sph'er, omdat je op je werk ook nog cursussen kan volgen op hogerop te komen als je spw'er bent.
Meestal doen sph'ers ook gewoon hetzelfde werk als een spw'er, alleen het loon kan verschillen. sph'ers werken ook zelf gewoon en het is niet zo dat je automatisch leiding kan geven als je sph gedaan hebt. Op dit moment is een vriendin van mij ook leidinggevende met een spw diploma, dus dat wil niets zeggen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maarja, afgesloten hoofdstuk dit ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe nu havo, en k ben vanwege faalangst bliven zitten... Omdat ik toch al zeker weet dat ik de Pabo wil gaan doen, ga ik volgend jaar SPW-THBO doen... dat is spw-4 in 3 jaar met 4 of 5 extra havo vakken... Wiskunde A1, Maatschappijleer, Nederlands, Engels en...?? Dus dan doe je aan het eind van SPW examen voor 4 of 5 havo vakken... en dan kan je zo doorstromen naar Pabo
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij ons in breda is het zo dat je als SPW-er ook gewoon in de eerste moet beginnen, dus ik zou het voor de zekerheid tegen die tijd nog eens navragen, anders gaat het wel heel erg tegenvallen denk ik. Ik wens je veel succes met je keuze.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Van SPH naar SPW 4 switchen? krabje | 5 | 08-03-2011 22:10 | |
Studeren |
sociaal pedagogisch werker niveau-3 of 4 xxmizzjessicaxx | 13 | 14-07-2005 09:27 | |
Algemene schoolzaken |
Spw 3 ---> HAVO in 1 jaar??? ZHAzha | 4 | 16-03-2004 21:25 | |
Algemene schoolzaken |
spw mariekegirl | 6 | 03-07-2003 16:47 | |
Algemene schoolzaken |
MBO ---> oa of spw? (niveau 4) angel_girl | 15 | 03-05-2003 12:18 | |
Eindexamens 2003 |
Wat ga je doen tussen de examens en de uitslag? stout! | 62 | 03-04-2003 15:53 |