Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 14:25
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Eeej....

Ik heb even een vraagje..

Straie zijn toch van die streepjes die je op je lichaam kan krijgen als je hard gegroeid bent enzo?

Blijven die voor altijd? en wat is het eigenlijk?
Oud 19-08-2003, 14:48
Regen
Regen is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 19-08-2003 @ 15:25:
Eeej....

Ik heb even een vraagje..

Straie zijn toch van die streepjes die je op je lichaam kan krijgen als je hard gegroeid bent enzo?

Het komt inderdaad als je te snel gegroeid bent. Je huid scheurt dan als het ware, waardoor paarse/rode/witte streepjes(littekens) ontstaan.

Citaat:
Blijven die voor altijd?

Ze zullen helaas nooit helemaal wegtrekken, maar na een tijdje kleuren iig ze lichter waardoor ze minder opvallen of zelfs helemaal niet meer ziet.

Ik heb het zelf ook, vooral op mijn bovenbenen. Sommige mensen smeren er zalfjes ed op, maar ik heb niet echt het idee dat het helpt.
Ach, het wordt vanzelf wel een keer minder.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 14:51
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Citaat:
Regen schreef op 19-08-2003 @ 15:48:

Het komt inderdaad als je te snel gegroeid bent. Je huid scheurt dan als het ware, waardoor paarse/rode/witte streepjes(littekens) ontstaan.

Ze zullen helaas nooit helemaal wegtrekken, maar na een tijdje kleuren iig ze lichter waardoor ze minder opvallen of zelfs helemaal niet meer ziet.

Ik heb het zelf ook, vooral op mijn bovenbenen. Sommige mensen smeren er zalfjes ed op, maar ik heb niet echt het idee dat het helpt.
Ach, het wordt vanzelf wel een keer minder.

Thanx eej daar heb ik wat aan
Oud 19-08-2003, 20:07
Verwijderd
Niks meer aan toe te voegen.

Ik heb ze ook, op mijn borsten, heupen, billen en de binnenkant van mijn bovenbenen. Gelukkig zijn de meesten al helemaal wit, die op mijn borsten zie je zelfs helemaal niet meer
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 00:23
Verwijderd
Mn zusje heeft ze gekregen toen ze in korte tijd nogal wa tja "vrouwelijker vormen begon te krijgen" gecombineerd met een btje uitdijen heeft da striae tot gevolg... T komt dus idd door (te) snelle groei. En nu kan ik nog gaan vertellen wat ik erover weet, maar dgelukkig heeft Regen me een hoop typwerk bespaard
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 08:46
M@rco
M@rco is offline
Hmm... ik heb ook van die rare paarse strepen op m'n rug. Of hoort dat niet bij jongens?
Oud 20-08-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 20-08-2003 @ 09:46:
Hmm... ik heb ook van die rare paarse strepen op m'n rug. Of hoort dat niet bij jongens?
Het hoort net zo goed bij jongens. Je krijgt het gewoon als je in een korte tijd snel groeit. Of beter gezegd: je huid veel uit moet rekken. Je huid raakt dan beschadigd en je krijg strepen op je huid. Dat kan overal voorkomen, en elke reden hebben voor het groeien.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 19-08-2003 @ 21:07:
Niks meer aan toe te voegen.

Ik heb ze ook, op mijn borsten, heupen, billen en de binnenkant van mijn bovenbenen. Gelukkig zijn de meesten al helemaal wit, die op mijn borsten zie je zelfs helemaal niet meer
heb ik ook last van.... die bij de binnenkant van me bovenbenen zie je heel erg... vinnik niet leuk
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:09
freakje
freakje is offline
De straie op mijn borsten blijven wit als mijn borsten bruin zien , maar het valt gelukkig niet al te fel op.
Oud 21-08-2003, 09:19
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Ik heb rood achtige striae op mijnbovenbenen .
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 09:31
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Ik heb ze namelijk ook... en ik had ze nog nie bij iemand anders gzien.. dus ik schrok bes wel toen ik ze ontdekte.. bij mij zitte ze een paar bij mn heupen.... binnenkant v mn bovenbenen en mn borsten..
Oud 21-08-2003, 17:40
Silver rain
Silver rain is offline
bij mij een paar op me heupen maar je ziet ze al steeds minder. Eerst waren ze rood/paars en nu gewoon huidskleur-achtig

Regels voor berichten