Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hij IS ook hardstikke braaf. Hij heeft zeker 16 paar zijen sokken in de kast liggen!( als iets me mateloos irriteerde was dat het wel, btw) Weet iemand WAAROM hij is geband, anders dan misschien de bestendige algemene antipathie die tussen hem en het forumbaasgebeuren in de loop der tijd is ontstaan? Met andere woorden: wat heeft-ie nou weer gedaan? Op de brandstapel ermee! Hanged, drawn and quartered!
||
Citaat:
Hoezo een verkeerd beeld van iemand
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder erger ik mij aan; 1.) Alles foutieve dingen qua taal. Denk hierbij aan hoofdletters, interpunctie, maar ook aan dingen zoals: "bij me eigen denk ik dat jij toch dommer ben als mij", of iets in die trant. 2.) Mensen die zich (proberen) aan te passen om zo als niet-newbie gezien te worden. Mensen die denken dat ze veel hoger staan dan newbie's. Aaargh! 3.) Mensen die zich te snel aangevallen voelen en zich dan proberen te verdedigen door te schelden, zinloze topics te maken en zeggen dat alles klote is.
|
- mensen met slechte spelling, interpunctie, etc. (o.a. Breezahsletjes natuurlijk, en van die domme kleurtjes)
- betweters, denken alles beter te weten, kunnen ook alleen maar serieus doen - meepraten om zo op n goed blaadje te komen. Ze hebben ineens ook alles meegemaakt, weten precies hoe je je voelt en willen er 'bij horen.'
|
* Onleesbare posts, doordat er gebruik is gemaakt van bv Breezertaal of er is geen rekening gehouden met hoofdlettersen leestekens.
* Mensen die zeuren over spelfouten. Ik ben zelf dislectisch en ik kan d'r ook niet aan doen. (Daarom hoef je mensen nog niet af te gaan zeiken, ik doe gewoon m'n best om normaal te schrijven.) * Forummers die hier alleen maar zitten om de boel te verkloten. Dus bv een extra nick om de boel te kloten of alleen maar mensen afzeiken (k-master-k). Ok een keer een lullige opmerking moet kunnen, maar alleen maar, nee dankje.
|
1 mensen die praten over dingen terwijl ze er niks van af weten.
2 af en toe breezertaal 3 meningen terwijl er geen goede argumenten zijn. dit alles komt gelukkig niet vaak voor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, deel 5 Hawahaai | 500 | 28-11-2011 21:41 | |
Algemene schoolzaken |
Grootste ergernissen op school bekend Simon | 9 | 11-01-2010 15:14 | |
De Kantine |
vraag maar raak nummer 5 Hernuel Fan | 500 | 17-03-2009 10:51 | |
Liefde & Relatie |