Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ken de persoon in kwestie niet, dus weet niet hoe hij er zou over denken, en wat zijn intentie van dit alles is...
Maar: Waarom je misschien 2 keer laten kwetsen door éénzelfde persoon? Misschien denkt hij wel van: ow, njah, ik heb wel wat zin in liefde, en ik weet dat het met haar wel keertje kan lukken, dus, ach, waarom niet, moet ik ook niet veel moeite doen Of: Je hebt de superpositieve kant, dat die je echt terug wilt, omdat hij inziet wat voor pracht persoon hij aan de kant heeft geschoven... Het best, kan je het zelf uitmaken uit zijn woorden/gedrag/intenties... [liefs & sterkte!] |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
heej,
Zit volgens mij een beetje in het zelfde schuitje, onze relatie is op dezelfde manier uitgegaan als bij jullie, daarna zijn we nog 'vrienden' gebleven, dat was absoluut niet altijd makkelijk, en nu opeens is ie er voor zichzelf achter, dat ie vaak zo moeilijk (ofwel ruzie met me zoeken, of me totaal negeren, en met andere meisjes voor mn ogen flirten) deed, omdat hij me maar niet kon vergeten...uh juist ja, net nu ik eindelijk over hem heen ben...geen idee wat ik er mee moet, want ik geef nog wel om 'm, op een bepaalde manier dan... Ik weet niet wat je moet doen, iedereen zegt luister naar jezelf, alleen mn gevoel zegt een kleine ja en mn verstand een grote nee....ik heb verder dus niet echt tips voor je...srry! Maar succes ermee! xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() Citaat:
![]() wat doe je ? neem je hem terug ? moest eigenlijk niej in t midden van je verhaal...srry ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wil je dood? DenizIlanbey | 5 | 30-07-2015 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Is hij verliefd op mij? GFT | 157 | 26-05-2009 14:27 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |