![]() |
|
ik heb een eerder tekeningetje in A3 gezet en met zwart aquarel potlood gewerkt. pastte niet helemaal onder de scanner.
![]() maar ze had ook nog een kont enzo (misschien beetje groot)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() bedankt rest ![]() offtopic: exo wil je m niet duisterder meer? ![]()
|
Errug mooi!!!! Echt best wel simpel, niet al te veel lijnen enzo, maar toch een mooie uitdrukking. Hier hou ik van!
|
![]() |
wow echt heel erg mooi britt.
vooral die overgang van lichaam naar licht en het gezicht is onmenselijk maar toch net weer niet en dat vind ik ook erg mooi ![]() alleen ik zou het denk ik leuker vinden als dr benen met dr lichaam meegedraait zouden zijn. zo kan het ook gewoon goed hoor ![]() maar goed ik heb daar verder geen verstand van ![]() |
![]() |
|
print maar uit alopia
![]() @ roos dankje ![]() uhm de onderkant? das gewoon een soort rok..ofzo.. waarin je haar knieen ziet? ![]() en dr benen lopen dan achter haar lijf waar je ze niet ziet.. het eerste witte stuk is van dr arm die verder uitsteekt waar licht op valt..daaronder is het wit omdat die bovenbenen steeds meer naar voren lopen en dan is er weer een zwarte lijn van de schaduw van de arm? nuja lijkt míj niet zo lastig ![]() @ mithril..het zuo het toch echt moeten doen ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eindtijd leonkorn | 266 | 01-05-2008 17:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hamas aan de macht T_ID | 500 | 30-01-2006 18:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wanneer is de wereld "gemaakt" Flushpuppie | 52 | 11-01-2006 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |