![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je moeder betreft: Zij heeft jouw pijin te erkennen, en jou te geloven op je woord dat je het zo nie langer volhoudt. Miss kun je een keer een arts of het ziekenhuis bellen of je moeder het nu goed vindt of nie. Dat brengt me op het punt van Leonoor: Je bent de baas over je eigen lichaam, en als jij beslist dat je welke behandeling dan ook nodig hebt, dan zou ik het doen anders blijf je er miss heel lang mee zitten. Ik weet nie of mn reactie serieus genoeg was, maar aan die pijn moet iets gedaan worden als jij vindt dat het zo moet. Of je moeder het nu goed vindt of nie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja da was serieus bedoeld |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kan toch moeilijk achter mijn ouders hun rug de ambulance bellen... of een dokter... Want ik geraak nie daar...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
die huisarts komt wel bij jou!!
Als je echt zo'n pijn hebt snap ik niet dat je moeder de huisarts niet belt. Als er iets is dat je voor je kind kutn doen als die pijn heeft doe je dat toch kun je niet via je laptop de huisarts bellen??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je zelf vindt dat er een dokter moet komen, dan zou ik hem gewoon laten komen. Hij komt dan idd langs (hoe zou dat anders bij mensen moeten die helemaal hun huis niet uit kunnen?). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij wilt dat er een dokter komt: bel hem. En vraag dan om (nog) betere pijnstillers ed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga morgen bellen naar de huisarts.
Het kan me nog maar weinig schelen wat mama en papa der op zeggen. Want als ik zo nog lang moet, hebben ze helemaal geen dochter meer. Mjah, hoe moet ik deze nacht nu weer door... Ben al 4nachten zonder enige vorm van slaap... En kan niets doen. want kan niet recht zitten, of iets vasthouden Ach het leven kan zuigen hé ( ![]()
|
Nu is het toch te laat? En die dokter van wacht kent mijn dossier niet, dus zal ook niet echt weten welke spuiten en welke dosis ik mag... (dat zei me moeder gisteren ook)
Heb haar geroepen, en wil haar vragen of ze me maandag naar het ziekenhuis rijdt (mijn ziekenhuis, waar ik behandel wordt, ligt 80km verder, dus kunnen we nu niet gaan...)
Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 20:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idd het leven kan zuigen, en dan d8 ik da ik veel heb meegemaakt. Maja da boeit nie. *probeert je op te vrolijken* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom denk je btw dat je niet dé dochter bent die ze wilden? Die dokter kan jouw dosier opvragen, denk ik. En anders dan zal er best nog een andere oplossing mogelijk zijn. Je kunt het iig aan hem vragen. Maandag...het wordt steeds later...wat heb je aan maandag als je NU vergaat van de pijn? Kom voor jezelf op, het gaat wel om JOUW lichaam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik probeer echt voor mezelf op te komen, maar er zit echt geen fut meer in mijn lichaam om nog is in een discussie te hebben met mijn moeder.
Maar normaal gezien zijn mijn stuiptrekkingen en verlamdheid onder controle, maar nu komt dat allemaal terug... Waarom mijn ouders mij niet dé dochter vinden... Ach ze vinden me best een perfecte dochter, enkel, ik heb jaren moeten knokken vooraleer iemand geloofde dat ik een ziekte had, en geen komedie speelde. En geloof me, 15jaar elke dag, vies bekeken worden, uitgescholden, -HET ZIJN MAAR PUBERKUREN- -JE BENT FLAUW- vreet aan je, en laat je vertrouwen helemaal varen... Gelukkig geloofde mijn ouders het vroeg genoeg... Maar mijn omgeving? Denk maar niet dat ik daar steun van kreeg/krijg... Enkel van de mensen die me goed genoeg kennen... Btw: zou het erg zijn als ik nog een shot in neem van mijn medicatie...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij: Mam, ik sterf hier van de pijn, ik moet nu naar het ziekenhuis want dit gaat egt nie goed. Moeder: tegenargument Jij: dan doe ik het zelf wel. Ik vind het heel knap da je al die tijd hebt moeten knokken, and it takes a hell of a strong person to pull that off. Als je dat kunt dan moet je dit ook wel kunnen, zeker als het nu zo slecht met je gaat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Je hoeft ook geen discussie te hebben. Maar goed, jij kiest er voor om niet naar de dokter te gaan, dat is jouw beslissing. Ik hoop wel dat je er goed over na gedacht hebt.
Citaat:
|
![]() |
|
Mama zit bij me...
Ik moest naar't wc, en ze hebben mij moeten dragen tot daar, weer heb ik moeten schreeuwen. Nu zien ze het in... *heb perongeluk op mijn moeder geslagen door mijn stuipen* Maandag gaan we naar het ziekenhuis, dus ik moet nog 2 nachten zien door te komen... En Leonoor, vindt het erg dat je daar ook bent moeten doorgaan. Is vreselijk als je weet dat je de waarheid spreekt, en niemand naar je omkijkt, laat staan je gelooft
||
Citaat:
||
Citaat:
Sorry, maar dit komt op mij best krom over. Weet natuurlijk niet hoe erg het is ed, maar als ik het zo lees, lijkt het mij dat 2 nachten gewoon te lang zijn... @Leonoor: het is 'menens'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kep veel bewondering voor jullie ![]() Ik ben blij dat je maandag naar het ziekenhuis gaat! Veel sterkte! ![]() ![]() *kuss* *knuff* |
![]() |
|
2 nachten zijn inderdaad lang...
Maar het gaat niet anders. Als ik me niet vergis werken die profs. ook niet op een zondag. Dus dan leggen ze je op Spoed. Maar dan moet je ook maar wachten totdat ze maandag beginnen met testen. Momenteel voel ik niets meer in mijn benen, omdat de pijn daar overheerst, en mijn bekken, verdraag het eigenlijk niet dat mijn broek (ondergoed) er nog over zit. Heb mijn hand weeral open gegooit door een stuip. Het is voor mij al een opluchting dat ze maandag met me gaan
||
Verwijderd
|
Citaat:
tnx @Welteruste: tja, ieder mens heeft wat...ik denk dat je er alleen maar sterker door wordt (iig geldt dit wel voor mezelf). Ik zit er nog min of meer in, maar probeer me er minder door te laten leven. Mijn vriend en de huisarts die ik nu heb nemen me gelukkig wel serieus, mijn ouders zo nu en dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me verstandig, jezelf uitputten maakt het er niet beter op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien zeg je wel: 'krijg je haar weer', maar als dit 'erge' over is en het allemaal weer een beetje rustig is (want over nu is alles al gezegd volgens mij), ga dan 'ns wat alternatiefs opzoeken! Zou ik tenminste doen. Ik las laatst ergens iets over lichttherapie, dat dat bij veel mensen toch goed werkte.
Lees bijvoorbeeld http://www.angelfire.com/me4/lupus/lichttherapie.htm maar 'ns door. http://www.antenna.nl/denatuurlijkem...httherapie.htm is een leverancier ofzoiets van die lampen, maar ik zou eerst maar 'ns kijken of je een behandeling in een ziekenhuis kan krijgen. dit waren niet de artikelen die ik zocht, die kan ik ff niet vinden. iets dergelijks (beetje te zweverig naar mijn zin, maar goed, misschien toch wel interesting): http://www.ngcenergyhealing.com/folder.html ik zoek nog het één en ander dat ik niet kan vinden, dat is wel jammer. in ieder geval is dit vast iets. voor nu: heel veel sterkte.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb de artikelen ff vluchtig doorgelezen, en ze zouden heus wel nuttig kunnen zijn. het enige nadeel is dat je nie zrk weet of het lukt, maar er staan een paar geloofwaardige dingen in |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is ook zo iets: http://www.geocities.com/rugaandoeningen/tens.html#12 Ben nog steeds benieuwd of het werkt ed...en je hebt nog zo iets, maar daar ben ik de naam even van kwijt. 'k zal morgen nog even kijken of ik het kan vinden, maar nu ga ik naar bed...
![]() (Stomme website ook. ![]() |
![]() |
|
Hoi ik heb het hele verhaal gelezen. Dit is te belachelijk voor woorden dat anderen dan jijzelf beslissen of je wel of niet naar een dokter of ziekenhuis gaat.
Ik zou zelfs jouw ouders willen bellen om ze e.e.a. uit te leggen. Dat het ziekenhuis niets kan doen is natuurlijk waanzin. Reuma komt veel voor en ze weten vast hoe ze de pijn kunnen bestrijden om het tot maandag uit te kunnen zingen. Denk er maar eens over na maar ik zou je ouders er wel over willen spreken. Verder wens ik je heel erg veel sterkte en dat je moed hebt is hier wel aangetoond.
|
Ben dan toch de nacht doorgekomen (dankzij een reeks disneyfilms
![]() Voor de rest gaat het niet echt goed met me. De pijn is nog altijd onuitstaanbaar. Maar zal maar weer eens doorbijten, het is nog 1 nachtje. *hiphoi ![]() Licht-therapie heb ik al gevolgd... Had tot mijn spijt geen goed effect... Accupuntuur (als het klopt) ook al gehad, ook geen effect Allerlei soorten massages : ook geen effect Een dokter die test welk eten je wel en niet verdraagt (want eten heeft blijkbaar een hele grote invloed op je lichaam) : hetgeen wat ik zowiezo al niet mocht eten kwam aan bod, dus niets nieuws ondekt Deze middag komt een vriend van me langst, beurt me meestal wel op. Maar nu heb ik eerder het gevoel om alleen in mijn bed te blijven grienen, zonder iemand erbij...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik eigenlijk zocht: http://www.kpg.nl/welkom.html Dat zijn allerlei verschillende soorten therapieën. Als je in dat veldje waar je kan zoeken op 'reuma' zoekt, dan vind je de therapieën die geschikt zijn voor reuma. Ik vind dat er wel wat in zit, het is bij dit wel zo: baat het niet, dan schaadt het niet. Ik zou het echt gewoon proberen, als je ouders het er tenminste mee eens zijn, want dit soort dingen worden niet altijd vergoed (meestal niet). Volgens mij dat lichttherapiegedoe kan soms wel worden vergoed (dat is in ieder geval bij mijn moeder zo volgens mij, maar die heeft ook een huidziekte).
||
Citaat:
Sterkte!
|
Ik ga ze zeker eens lezen & ook is aan mijn ouders laten lezen.
Echt bedankt Ekki dat je zoveel moeite doet om het op te zoeken voor me. Khad aan mijn vriend verteld dat ik 's nachts niet kan slapen, nu brengt hij 19 films mee. Vond het best lachen. Dat proces bij die ene dokter om te zien welk eten je verdraagt, euhm, het gaat als volgt Die man heeft allerlei kokertjes met voedsel in Je moet die dan in je hand houden, en als je allergisch bent voor dat voedsel, of als je lichaam niet goed er tegen kan, dan opent je hand, en valt het kokertje. Heel raar en gek proces, maar het schijnt waar te zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd of niet? kimberley15 | 6 | 23-04-2010 15:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
GELUK HANGT NIET AF VAN JE GEWICHT!! (lees a.u.b) Snow White | 19 | 11-02-2002 14:21 | |
Psychologie |
GELUK HANGT NIET AF VAN JE GEWICHT! (lees dit a.u.b) Snow White | 21 | 28-01-2002 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Een reeks gedichten voor iemand die ze niet leest DarkCat | 6 | 13-12-2001 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zolang we samen zijn Da Girl | 3 | 11-11-2001 11:30 |