Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Buitenland gaan nu je de kans krijgt. Ik heb daar eens een discussie over gehad met mijn ex... Als je de perfecte relatie hebt, kan zelfs dat goed gaan... Tenminste zo dachten, nee denken (ook nu nog), wij erover!
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb zelf 4.5 maand in het buitenland gezeten
![]() ![]() Héb je echter al een vriendin en kom je dan met dat vraagstuk te zitten dan verandert de zaak dus. Ik denk dat het belangrijk is om eerst te bepalen of dit nou de love of your life is of niet. zo nee: meteen me afwerken anders gaat het sowieso niet goedkomen. zo ja... hehehe nou dan is het dus de vraag of je deze test wilt doen... ik had in het huis waar ik in zat 2 jongens woonden die een vriendin hadden en dat ging prima. Wel veel bellen maar dat kost de hele wereld niet en beide vriendinnen zijn 1 of meerdere keren langsgekomen (dat MOET dan gewoon). Wat ook handig is is dat je tegelijkertijd naar het buitenland gaat ![]() ![]() Kortom: tis een gok, maar wel 1 die het zeker waard is! oja: dat je mekaar mist na een dag mekaar niet gezien te hebben dat hou je ook niet eeuwig vol.... gaat wel over dus waarom niet meteen maximaal gebruik van maken ![]()
|
![]() |
ik zou wel naar het buitenland gaan. zeker als je al een jaar of langer hebt. als je nog maar net 3 maanden hebt, lijkt het mij veel moeilijker.als je relatie na zo lange tijd nog super is, loopt ie echt niet stuk op een paar maanden stage.
|
![]() |
Daar heb ik al heel vaak over nagedacht. Ik heb namelijk altijd geroepen dat ik een stage in het buitenland wilde. Maar nu ik een vriendje heb, denk ik dat ik dat niet zou doen. Ik kan hem nu al niet zoveel zien, omdat we nogal ver uit elkaar wonen, en dat vind ik al moeilijk genoeg. Dus nee, nu even geen stage in het buitenland
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat het een hele moeilijke keuze zal zijn als je zo'n kans krijgt! natuurlijk is het buitenland leuk enzo maar ja je zit wel met iemand thuis, maar toch denk ik dat als je dat half jaar overleefd dat je dan echt een goede relatie hebt met die persoon! maar als je dezelfde soort stage ook in nederland kunt doen dan zou ik het niet weten! en misschien kan je vriend wel langskomen op je stage in het buitenland
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
heej sjoe
![]() ik begrijp je probleem helemaal, mijn vriendin zit ook met dat probleem, zelf vind ik dat ze die kans moet grijpen maar dat wil niet zeggen dat ik het daar zeker niet moeilijk mee zal hebben want als ik er ff niet zie mis ik haar al super erg. maar jah het is pas over een paar jaar dus dan zien we dan wel weer. ik zal er altijd steunen wat ze ook doet, ik blijf altijd van haar houden xxx |
![]() |
|
Hartverscheurende keuze eigenlijk. Ik kan m'n vriendin nog geen maand missen. Als die stage echt heel veel aan m'n later beroepscarrière kan veranderen in positieve zin dan zou ik misschien gaan omdat ze er dan ook van mee kan profiteren (qua inkomen ofzo), maar anders niet denk ik.
Ik zou het eerst en vooral er met haar over hebben en er samen over beslissen en dit niet alleen doen. |
![]() |
|
![]() |
Aan alles komt t einde, dus ik zou iig voor de zekerheid voor mezelf kiezen, helemaal als ik er vertrouwen in heb dat ze ook van mij houdt, als t zogenaamde echte liefde is, dan is een tijd van 6 maanden te overbruggen...
Als je niet zeker van de ander bent, niet helaas...maar dat zou voor mij de keuze juist makkelijker maken. Ik vind t ietwat overdreven om de rest van je leven in de eerste plaats te baseren op iemand anders...dat zou betekenen dat als je die kwijtraakt je jezelf ook kwijt bent en in zo'n geval is het voor mij niet 'houden van' , maar een obsessie geworden... Echte liefde is in mijn gedachte dat je elkaar het geluk gunt, ook als dat jezelf pijn zal doen... En vanuit mezelf zie ik zoiets als een kans waar je zuinig mee om moet gaan aangezien dat bepalend kan zijn voor je uiteindelijke geluk... [ps moet je ns voorstellen bij mensen op de grote vaart of in het leger, daar doorstaan relaties ook lange tijd van afscheiding dus ook al is het lastig, blijkbaar is het wel degelijk mogelijk]
|
Verwijderd
|
eigelijk hebben wij nu ook al zoiets. Meneer zit voor 3 maanden in bosnie, waar er inmiddels 1 van is verstreken. Nog 2 te gaan. Natuurlijk ist moeilijk. Maar het is voor zn werk. Hij moest anders verloor hij zn baan (militair). Aangezien ik zelf ook altijd in het leger heb gewild, zal het vast nog wel een keer voorkomen, misschien dan zelfs voor een halfjaar. Het is moeilijk, ook op dit moment, maar zolang je gewoon goed contact houd en trouw blijft is er nix aan de hand.
maar ff over die stage. Ik zou kiezen voor de stage met de beste kansen. Is dat die in het buitenland, jammer dan. Als wij echt bij elkaar horen, dan houd je dat echt wel vol. Je hebt wel samen een relatie, maar zelf blijf je altijd 1. Wie weet wat er kan gebeuren met je relatie. gr. suus |
![]() |
|
Verwijderd
|
trouwens. Mijn zus dr vriend doet bouwkunde. bruggen bouwen enzo. Hij mocht voor 2 of 3 maanden naar kenia om daar stage te lopen. Hij was uit zn hele school gekozen daarvoor. Hij is NIET gegaan omwille van mn zus. 2 of 3 maanden zou ik zeker weten doen. Vooral om het feit dat ze al 4 jaar bij elkaar waren op dat moment.
En kijk enia als heel ver weg, maar t kan natuurlijk ook duitsland zijn en dan zou ik t helemaal geen rpobleem vinden!!!! mijn eigen vriend denk ik ook niet. Laatst gewijzigd op 11-08-2003 om 16:41. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |