Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben bang dit hier discussies gaan komen over hersenen, en de menselijke geest. Ik heb het hier over de menselijke geest. En niet over de electrische stroompjes in de hersenen. Geloof je niet in de menselijke geest, maar dat alles komt vanuit de hersenen. Reageer hier dan verder niet op, of open zelf een topic waar je daarover wel kunt discuseren.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht dat was een feit. Maargoed, nogmaals: wat is mediteren precies? Een toestand vinden waarin je gedachtes leeg zijn?
||
Citaat:
![]() ik weet trouwens niet wat ik geloof....een geest zo best kunnen aangezien we maar heel weinig van onze hersenen gebruiken. Maar het maakt me ook niet zoveel uit. Als het ooit bewezen wordt is dat leuk maar zo niet ga ik er niet van uit.... en als je het over menselijke geest hebt zal je als je dood bent ook wel geen rust krijgen want dan geloven de meesten een leven na de dood he? Ik denk 50% wel en 50% niet in leven na de dood.
||
Citaat:
mediteren is ontspannen en nergens aan denken waardoor je onderbewustzijn je tijdelijk overneemt soms, volgens mij. iig ontspannen en nergens aan denken. "Je gedachten leegmaken"
|
Verwijderd
|
Zo ongeveer
![]() Gedachten die dan komen hebben betekenis. Als je mediteert sta je meer open voor je onderbewustzijn en kun je makkelijker visualiseren. Je ontspant en staat open voor visioenen. Maar iedereen doet het anders. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Psychologie |
vorig leven, zelfde ziel happyyeahhhhh | 41 | 09-10-2004 16:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |