Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 10:29
mixtape
mixtape is offline
Afgelopen dinsdag ben ik niet goed geworden door de combinatie felle zon/hitte + niet eten tussen de middag.
Ja, dat laatste is stom ja. Ik had wel genoeg gedronken, het was dan wel geen water maar wel vocht (blikje red bull + cola).

Ik voelde me dus niet lekker worden, had het heet en wilde het liefst op m'n bed liggen en ging dus naar huis. Ik was heel erg misselijk en helemaal aan het trillen. Thuis fruit salade gegeten en een boterham (eet nooit warm voordat ik moet werken) en een glas water, voor zover dat naar binnen ging. Daarna toch nog naar m'n werk gegaan want ik voelde me iets beter.
Maar 's avonds kreeg ik (rond 38 graden) koorts.

Volgende dag was ik onwijs moe en was heel erg aan het zweten. Tegen de avond werd ik weer misselijk en kreeg geen hap door m'n keel, maar toch warm gegeten.

Gisteren ook nog steeds niet lekker, en weer onwijs moe. Onder het eten was ik toch ook weer beetje misselijk, kreeg het met moeite binnen.

En nu voel ik het dus weer. Steeds als ik honger heb ben ik wel misselijk. Of ik krijg geen hap door m'n keel. Of ik ben gewoon niet lekker en doodmoe.

Wat is dit? Hoe lang duurt zoiets? Tips wat ik wel/niet moet doen? Ik heb morgen een vermoeiende dag + nacht, en ik ben eigenwijs en ga dat dus wel gewoon doen. :/
Oud 15-08-2003, 10:44
Qamra
Qamra is offline
Dat krijg ik als ik weer een overdosis aan conserveringsmiddelen binnen heb gekregen.. Blurgh..

Maar ik (en mijn ouders) ben nu ook heel erg misselijk, slecht kunnen eten en drinken, zweten, rillen..

Probeer hoe dan ook rustig te blijven, koel (letterlijk) te blijven en drink zoveel je kan. Desnoods constant kleine slokjes water ipv 1 heel glas cola in ene keer.
Oud 15-08-2003, 16:59
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Ik begin te denken aan een zonnesteek....
Oud 15-08-2003, 19:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
gewoon last van de zon, heb ik ook wel eens als ik echt te lang in de zon zit. dan word ik ook misselijk etc.
wel errug stom dat je dan cola en redbull drinkt op zo'n dag. je hebt wáter nodig. aan 1 glas cola en redbull heb je dus niet veel. behalve de suikers dan. maar die moet je dus innemen via eten. en vooral zout eten!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:36
Black Soul
Black Soul is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 15-08-2003 @ 17:59:
Ik begin te denken aan een zonnesteek....
Dit klinkt idd best als een zonnesteek.
Oud 18-08-2003, 12:30
mixtape
mixtape is offline
Zonnesteek? ik weet het niet..

Ik heb het nog steeds, en vandaag is het best wel erg. Krijg geen hap door m'n keel.

Het heeft echt puur met m'n maag te maken. Steeds misselijk en honger. En voel me zwak. Van het weekend doodmoe, dus dacht aan pfeifer. Heb veel geslapen en niet veel gedaan behalve gisteren 3 uurtjes gewerkt.

Vanochtend de dokter gebeld maar die is zelf ziek :/
Achter de computer zitten helpt ook niet, word ik misselijk van.

Regels voor berichten