Afgelopen dinsdag ben ik niet goed geworden door de combinatie felle zon/hitte + niet eten tussen de middag.
Ja, dat laatste is stom ja. Ik had wel genoeg gedronken, het was dan wel geen water maar wel vocht (blikje red bull + cola).
Ik voelde me dus niet lekker worden, had het heet en wilde het liefst op m'n bed liggen en ging dus naar huis. Ik was heel erg misselijk en helemaal aan het trillen. Thuis fruit salade gegeten en een boterham (eet nooit warm voordat ik moet werken) en een glas water, voor zover dat naar binnen ging. Daarna toch nog naar m'n werk gegaan want ik voelde me iets beter.
Maar 's avonds kreeg ik (rond 38 graden) koorts.
Volgende dag was ik onwijs moe en was heel erg aan het zweten. Tegen de avond werd ik weer misselijk en kreeg geen hap door m'n keel, maar toch warm gegeten.
Gisteren ook nog steeds niet lekker, en weer onwijs moe. Onder het eten was ik toch ook weer beetje misselijk, kreeg het met moeite binnen.
En nu voel ik het dus weer. Steeds als ik honger heb ben ik wel misselijk. Of ik krijg geen hap door m'n keel. Of ik ben gewoon niet lekker en doodmoe.
Wat is dit? Hoe lang duurt zoiets? Tips wat ik wel/niet moet doen? Ik heb morgen een vermoeiende dag + nacht, en ik ben eigenwijs en ga dat dus wel gewoon doen. :/