Advertentie | |
|
![]() |
|
ja das kutttt.. je kunt ook wel ff www.thomann.de proberen die hebben vaak ook erg goede aanbiedingen
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb m oowk nie echt ver open staan ofsow.. naja.. @ topicstarter.. http://www.marktplaats.nl daar staat misschien wel wa tussen.. of Vraag en aanbod.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
heb trouwens gister met die peavey tnt115 een vrij redelijke zaal gered hoor...
(tussen kleine en grote zaal van 013 in schat ik)... en de drummer drumde tievus hard, en de gitaren werden via de PA versterkt.. bas ging gewoon rechtsreejkts en kwam goed door . pregain stond op 6 en postgain ook |
![]() |
|
Hartke Of Trace Elliot beide topmerken
Heb nu zelf een Trace Elliot Combo van 130 watt, met een peak van 260 watt... Daar komt echt bruut geluid uit. Afgelopen donderdag opgetreden... De andere bands kwamen aanzetten met enorme hartke cabinets en een met een laney cabinet met een peavey top. Echt enrome dingen... Maar k blaaste ze er allemaal uit, in een toch best redelijk grote zaal.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() niet qua aantal mensen ![]() ![]() en 500 mensen in kleine zaal, is denk ik een hoe schatting. |
![]() |
|
![]() |
ja, goed, mn basgitaar is erg goed vind ik zelf..
mn oom en tante waren zo aardig me 1250,- cadeau te doen toen ik 16 werd ![]() die versterker heb ik gekocht omdat het zo lullig is als je op zo'n giga podium (bevrijdingsfestival) met je 30 watt hertke aankomt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb n 15 watt behringer thunderbird 108bx ![]() das pas in style ![]() maar wel mooi geluid.. toen die nog nie zo gaar was ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
toon je idroom instrument ostenberg | 59 | 21-06-2003 17:32 | |
Games |
Wat voor Hardware gebruik je om te gamen? Tommzz | 60 | 29-05-2003 16:36 | |
Muziek |
Wat voor gitaar/bass setup speel juh?? --GETUPKIDS-- | 95 | 02-05-2003 11:40 | |
Muziek |
pleurez. Verwijderd | 279 | 19-03-2003 22:07 | |
Muziek |
Ik denk dat ik dom ben./Versterkers./Waarom heb ik dat ding gekocht? Rhinus | 18 | 20-11-2002 13:43 | |
Muziek |
Ik ga een bassgitaar kope.. Verwijderd | 40 | 22-06-2002 19:58 |