Advertentie | |
|
![]() |
|
Door de vele feestdagen (nationaal en regionaal) in China zijn hieronder alleen de Nationale feestdagen vermeld. Op deze dagen zijn instellingen zoals banken en postkantoren gesloten.
01 januari Nieuwjaarsdag 01 februari Chinees Nieuwjaar (Tijdens dit feest wordt gevierd dat de winter is afgelopen en er een nieuw jaar begint.) 01 mei Dag van de arbeid 06 mei Dag van het kind 01 oktober Stichting van de Volksrepubliek China 25 december Kerstmis
||
Citaat:
ik moet me ook inhouden om geen ultra beledigende-en-afkrakende posts te gaan posten
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er wordt geen discussie opgeroepen of om reacties gevraagd, het is gewoon één opmerking waar vrijwel niemand iets aan heeft. Weinig informatie; geen titel, geen commentaar, geen bron, niets. En als jij dan serieuze reacties verwacht dan ben je erg dom.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Waarom Blink k*t is Verwijderd | 98 | 19-10-2004 23:15 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
nieuw nummer van Klontsip \m/ Unique Clone | 50 | 04-07-2004 21:19 | |
Muziek |
New Slipknot Sacrilege | 107 | 21-06-2004 12:58 | |
Muziek |
Nieuwe slipknot nummer te downloaden... MM2 | 143 | 13-03-2004 00:58 | |
Muziek |
Slipknot niet uit elkaar lees maar ff!!!!! melkunielsie | 41 | 05-10-2002 06:08 |