Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2003, 17:05
Mindfields
Mindfields is offline
Hm, ja, zie topic: het is uit..

Mijn ex heeft het dus 2 dagen geleden uit gemaakt na een relatie van bijna 2 jaar..
Ik heb nog zijn gitaar en andere kleine dingetjes, en ik belde hem gisteren of hij die terug wilde..en zo hebben we een uur aan de telefoon gezeten, en hij zou vanavond weer bellen om te vertellen of hij geslaagd was voor zijn rij examen..

Nouja, ik vond het best leuk om met hem te bellen, maar achteraf voelde ik me weer kut.

Hoe zit dat bij jullie? Spreken jullie je ex nog? En hoe gaat dat dan? Ik heb telkens de neiging aan de foon te zeggen 'ik hou van je', maar das ook weer zo raar
Oud 26-08-2003, 17:19
CryptapiX
CryptapiX is offline
ex = ex bij mij
maar ik kan altijd nog goed omgaan met mn exen..
meestal blijven we gewoon bevriend..
jah ligt eraan hoe het uitgaat.. door ruzie zou het bijvoorbeeld heel anders zijn
Oud 26-08-2003, 17:41
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 26-08-2003 @ 18:19:
ex = ex bij mij
maar ik kan altijd nog goed omgaan met mn exen..
meestal blijven we gewoon bevriend..
jah ligt eraan hoe het uitgaat.. door ruzie zou het bijvoorbeeld heel anders zijn
als de 1 nog verliefd is
Oud 26-08-2003, 17:44
Marsel
Marsel is offline
Ik heb zelf afgelopen zaterdag mijn hevige ruzie met mijn ex heel goed bijgelegd... en ik ben blij
Was altijd echt super geweldig met haar, maar denk dat zij er nog niet aan toe was. Omdat ik verliefd bleef werkte dat voor beiden heel erg frustrerend. En juist omdat wij precies hetzelfde zijn liep het steeds uit op knallende ruzie waarin vooral zij niks wilde toegeven ( waar ik het nog heel vaak probeerde om het via haar ogen te zien ).
Ik weet niet wat er met haar gebeurd is, maar ze heeft enkele fouten toegegeven, en gezegd dat ze mij heeft gemist. En dan vooral de goede gesprekken met mij.. ohh wat ben ik blij, haha.

Ga nu weer heel goed met haar om, enige probleem is alleen dat wij de hele dag bij elkaar in de klas zitten en dat zeer irritant is. Gelukkig weten wij nu wel allebei wat er fout gegaan is waardoor we daar erg op kunnen letten.
Ze gaat het uitmaken met haar vriend.. misschien maak ik weer een kans.. ik kan zo niet zonder haar
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:47
Verwijderd
zucht... dit is de laatste x dat ik over mijn ex begin

Ja, mijn ex is mijn beste vriendje(vriendinnetje, whatever). Voor onze relatie hadden we zeg maar een hele goede vriendschap, maar we durfden niks daarover tegen elkaar te zeggen, omdat we bang waren onze goede vriendschap te verbreken.

Uiteindelijk hadden we uiteraard toch een relatie, maar deze was vrij snel over, omdat zij meende dat het toch anders was, en liever vrienden zou willen zijn.

Hier was ik nogal sceptisch over, omdat dat 'vrienden zijn' meestal met een aardig korreltje zout genomen kan worden. Echter ze belde met hetzelfde weekend nog op, om te vragen of we een filmpje gingen kijken, en het weekend daarop weer.

Ik begon het enigzins eng te vinden, en wat onbegrijpelijk. Maar op een gegeven moment gingen we gewoon meer met elkaar om dan toen we daadwerkelijk wat hadden.

Het is moeilijk, want ik vind haar nog zeker wel leuk.... maargoed, daar moet ik dan maar mee leven
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:08
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Parallel schreef op 26-08-2003 @ 18:41:
als de 1 nog verliefd is
Als je door verliefdheid niet als vrienden met hem kan omgaan dan moet je voorlopig hem helemaal niet zien. Als je dan over hem heen bent kan je goed beoordelen of je vrienden wilt zijn of niet.
Oud 27-08-2003, 01:43
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Parallel schreef op 26-08-2003 @ 18:41:
als de 1 nog verliefd is
Citaat:
Desecrator schreef op 26-08-2003 @ 20:08:
Als je door verliefdheid niet als vrienden met hem kan omgaan dan moet je voorlopig hem helemaal niet zien. Als je dan over hem heen bent kan je goed beoordelen of je vrienden wilt zijn of niet.
idd..
als de ene nog verliefd is en je kan er niet mee leven zal je hem / haar voolopig gewoon niet moeten zien..
maar als ik nog verliefd zou zijn op mn ex.. zou ik denk juist blij zijn als ik er nog goed mee om kon gaan enzo.. ook al weet ik dat het niets meer word.. je kent elkaar waarschijnlijk wel goed
Oud 27-08-2003, 08:44
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Nou, ik heb 11 maanden met een jongen gehad, nu hebben we beide een nieuwe relatie (voor zover ik weet is dat nog steeds aan ) maar we hebben helemaal geen contact meer...In het begin vond ik dat zo jammer en voelde me er best wel kut om, nu kan t me nog weinig schelen, toen ik jarig was belde hij wel en dat vond ik wel ontzettend lief!

Een andere jongen waar ik 4 maanden iets mee heb gehad, zie ik nog wel es op school...Maar dan blijft t bij een ''hoi, alles goed'' ''jah met jou?'' en that's it...We wouden wel vrienden blijven maar daar kwam gewoon helemaal niks van!

Eigenlijk maakt t mij niets uit dat t zo gaat...Het is niet voor niets uitgegaan en ik heb er dan ook helemaal geen problemen mee dat ik niks meer van ze hoor...

Dat jij nog wel wil laten merken dat je nog steeds veel om hem geeft, is helemaal niet zo gek lijkt mij, want hij heeft t immers uitgemaakt!

Ik zou gewoon lekker bellen, zolang dit wel goed voelt...
Dat t achteraf kut voelde is ook niet zo gek; je bent nog steeds verliefd maar hij is er niet meer...That sucks!
Maar geloof me meid, dat gevoel verdwijnt wel, hoop ik!
Oud 27-08-2003, 11:04
Soezen
Soezen is offline
Als het op dit moment uit zou gaan, zou ik het contact verbreken. Niet omdat ik dat graag wil, maar anders zou ik er nooit overheen komen. En het is precies wat je zegt, je hebt dan denk ik nog veel neigingen om hetzelfde te zeggen en te doen tegen diegene.

Na langere tijd zou ik het wel weer eens proberen om vrienden te worden. Maar niet zoals jij, na 2 dagen al..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 18:05
Mindfields
Mindfields is offline
nou ik heb hem gisteren weer gesproken, en vertelde dat het voor mij beter was om weinig te bellen.

nu zo overdag voel ik me prima, maar als hij belt voel ik me daarna dus toch vervelend..zoals ik al eerder zei

ik denk dat ik gewoon een tijdje wacht...en dan over een maandje ofzo weer bel *probeer vol te houden!*

maar ik heb nu heel erg dat ik hem wil bellen, bijvoorbeeld euhm, ik heb een oorpiercing laten zetten, en zoiets wil ik hem dan heel graag vertellen..over dingen die ik doe enzo..toch maar vriendin bellen dan
Oud 27-08-2003, 19:09
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Parallel schreef op 27-08-2003 @ 19:05:
nou ik heb hem gisteren weer gesproken, en vertelde dat het voor mij beter was om weinig te bellen.

nu zo overdag voel ik me prima, maar als hij belt voel ik me daarna dus toch vervelend..zoals ik al eerder zei

ik denk dat ik gewoon een tijdje wacht...en dan over een maandje ofzo weer bel *probeer vol te houden!*

maar ik heb nu heel erg dat ik hem wil bellen, bijvoorbeeld euhm, ik heb een oorpiercing laten zetten, en zoiets wil ik hem dan heel graag vertellen..over dingen die ik doe enzo..toch maar vriendin bellen dan
Slim idee van je om je vriendin te bellen. ik heb hetzelfde gehad alleen ehm ging heel snel uit alleen me ex en ik hebben beiden op een gegeven moment dat we elkaar missen en dan bellen we elkaar komt hij 1 dag en dan ehm gedragen we ons als verliefde stellen *zoenen tongen winkelen bios enzo.* alleen als hij dan weg gaat heb ik het er echt heel moeilijk mee. Eigenlijk gebruik(t/en) we elkaar een beetje. Hoewel het mij heel erg veel pijn doet omdat ik nog GIGANTISCH veel om hem geef waardoor ik me dus weer klote voel als hij een vriendin heeft . Gewoon zo min mogelijk contact met hem houden tot je er sterk genoeg voor bent en je hem niet meer mist.
Oud 27-08-2003, 21:18
Verwijderd
Verstandig gesproken. Je moet de kat niet op het spek binden. Als het uit is moet je de ander eigenlijk het liefste willen kelen, dat is goed. Dan gaan de gevoelens het snelst weg. Later als je er 100% overheen bent kun je wel weer contact zoeken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 21:20
friesin
friesin is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 22:18:
Verstandig gesproken. Je moet de kat niet op het spek binden. Als het uit is moet je de ander eigenlijk het liefste willen kelen, dat is goed. Dan gaan de gevoelens het snelst weg. Later als je er 100% overheen bent kun je wel weer contact zoeken.
*zozo wat een wijze woorden* maar u heeft wel gelijk!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 21:41
Verwijderd
Toen het net uit was met mn ex had ik even totaal geen behoefte aan hem en heb ik het contact verbroken, had hij het ook wel een beetje naar gemaakt..

Later kwam ik hem telkens weer tegen en toen is er weer een beetje contact gekomen, nou msn ik gewoon weer leuk met hem en alles, maar vriendschap heb ik geen behoefte aan.

Als jij je kutter gaat voelen van contact met hem moet je gewoon ff lekker afstand nemen, gun jezelf de tijd over hem heen te komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten