Advertentie | |
|
![]() |
|
Je hoeft niet telkens een witregel te maken tussen alinea's hoor, gewoon een nieuwe regel beginnen is goed, en inspringen (maar dat inspringen zie je niet op het forum).
Ik heb het nog eens doorgelezen en vind het eigenlijk best goed. ![]() (eerste zin: 'onze ogen ontmoetteN elkaar')
|
![]() |
Ten eerste : alhoewel veel mensen de komma's vergeten, je hoeft er ook niet overal mee te sproeien
![]() 'Hij vertelde me, over zijn angst om jou te verliezen.' -> komma weg, en dit soort geval komt wel vaker voor. Lees de tekst nog ff na. Er zijn toch nog wat spellingsfouten gebleven. 'Niemand wist, wat Peter en ik deelden.' ' ... liefst had ik het je allemaal verteld ...' Ik vind de stijl van dit verhaal een beetje onhandig ... ik weet het niet. 'Soms, als hij boodschappen had gedaan, dan kwam hij bij me langs en dan praatte hij, dan trooste ik hem.' -> 3x in zo'n stukje tekst ?! Sorry, maar dat is een amateurische fout, en bovendien heb je al die 'dan' helemaal niet nodig. 'Peter zag ik staan, bij het graf, en Debora, hij had zo'n verdriet om jou.' Deze is krom, en bovendien met een fout. Woordvolgorde. Verder is het verhaal een beetje vermoeiend, te langdradig en het draait steeds om hetzelfde. Steeds hoe jij je leven met hem wilde delen blablabla maar hij zijn leven met haar deelde blablabla en jij van hem hield blablabla maar hij zo van haar hield blablabla. Ook nix nieuws onder de zon, er zijn al -tal verhalen met dezelfde thematiek en veel betere uitvoering geschreven. Het begin is wel sfeervol (tot de eerste kromme zin/spellingsfout). Ik weet niet. Ik vind er weinig 'kunst' aan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Peter Pan Syndroom Tazer | 12 | 29-12-2010 15:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort verhaal] De schone vrouwe & de narcistische autist trophus | 2 | 09-07-2007 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Poll] Wat was de beste column? Verwijderd | 89 | 28-06-2005 18:41 | |
Films, TV & Radio |
A SOUND OF THUNDER (Peter Hyams, 2004) legatus | 3 | 24-07-2004 10:13 | |
Verhalen & Gedichten |
"Soms" (nog) een kort [verhaal] [GEEN_HELD] | 8 | 21-03-2003 07:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 |