Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als niemand voorstelt om je rond te leiden, zou je misschien aan iemand kunnen vragen of hij/zij je het gebouw een beetje kan laten zien ed. Er is over het algemeen altijd wel iemand die dat wil doen. De meeste mensen die ergens voor het eerst komen kennen er niemand. Iedereen heeft wel eens een eerste keer gehad en niemand gekent, je bent dus niet de enige die dat mee maakt. Succes morgen! |
![]() |
|
Ik heb nog niet stage gelopen, maar dat ga ik binnenkort ook doen. Ik heb altijd al problemen gehad met nieuwe dingen. Naar een nieuwe school gaan, voor het eerst naar de orthonotist gaan, enz. enz. Heel zenuwachtig ben ik dan, omdat ik niet weet wat ik kan verwachten.
Maar uiteindelijk moet je het toch gewoon doen. De eerste dag ik vreselijk, maar de tweede dag ken je de weg al en is het al lang niet meer zo eng. Mijn tip dus: gewoon doen, dan zie je het allemaal vanzelf wel. Er zullen genoeg mensen daar in dat bedrijf zijn die je gaan helpen. Succes!
|
Ik ging er ook altijd onvoorbereid naar toe. Bijna iedereen is ook wel aardig tegen een nieuweling. Die andere vonden het allemaal niks, die gingen er hele voorstellingen van maken van hoe het daar zou zijn.. Het is toch altijd anders als je denkt, alleen moet ik altijd even aan de tijden die 1,5 a 2 keer zo lang zijn als op school
![]() Ofwel niet druk maken, maar dat is lekker makkelijk gezegd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
To do ♪♫ do dodo doodddodo ♪♫ ododddoooododo!!! ♪♫ #2 TopDrop | 499 | 14-05-2009 17:19 | |
Algemene schoolzaken |
ROC ASA Stage's Naarden BleuEyes | 0 | 05-06-2006 16:31 | |
Studeren |
Verpleegkunde of Chemie. Iemand die een van deze studeert? Dobomobo | 12 | 04-12-2005 20:45 | |
Algemene schoolzaken |
Stage buitenland (Frankrijk) happy-angel | 1 | 27-11-2005 15:17 | |
Algemene schoolzaken |
Stage lopen in Duitsland? Megadeth | 8 | 29-08-2003 00:14 |