Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 16:09
Verwijderd
Ik vroeg me eigenlijk af waarom externe avatars niet kunnen hier.
Het zorgt weer voor minder discspace, minder bandbreedte en weer leukere avatars..
Het laad in princiepe ook sneller doordat het van verschillende servers afgehaald word..

Dus, waarom niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 16:12
Koen
Koen is offline
Zoals je al eerder hebt kunnen lezen ():

- Kost aardig wat werk om te implementeren. (Grootste 'tegen' as usual )
- Diskspace is natuurlijk weinig boeiend, die paar bytes. Ze laden ook vrij snel, dat is allemaal verwaarloosbaar.

En er waren geloof ik nog wel meer con's, maar hier kwam 't voornamelijk op neer. Gewoon niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:14
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Koen schreef op 28-08-2003 @ 17:12:

- Diskspace is natuurlijk weinig boeiend, die paar bytes. Ze laden ook vrij snel, dat is allemaal verwaarloosbaar.

En er waren geloof ik nog wel meer con's, maar hier kwam 't voornamelijk op neer. Gewoon niet nodig.
Zit in de familie inderdaad, vorige keer was 't CW die 't aankaartte
Oud 28-08-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 28-08-2003 @ 17:12:

- ik dacht dat het standaard was, en zoveel werk kost het niet, maar Jon wil het toch niet doen (D8 trouwens dat het ingebouwd was)
- Diskspace is idd weinig, weet ik maar alle beetjes helpen
- bandbreedte kost geld, maar aan de andere kant.. cache..

Ik wil het gewoon

(Was daar al een topic over? Ohw )
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:36
Koen
Koen is offline
Tis zeker niet ingebouwd. Ik heb Jon gemaild of ik misschien wat aan de developing van het forum mag doen, in de hoop daarmee wat meer ideeën gestalte te kunnen geven.

Maar het inbouwen van zoiets kost toch vrij veel werk (tenzij er een kant en klare hack is wat me op zich niet verbazen zou). Maar het weegt waarschijnlijk niet op tegen de hoeveelheid mensen die 't gebruikt; op T.net is het wel leuk want daar zijn veel mensen die er wat mee doen, hier op Scholieren.com weet nog geen half procent waarschijnlijk wat ze er mee aan moeten.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 21:42
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Koen schreef op 28-08-2003 @ 21:36:
Tis zeker niet ingebouwd. Ik heb Jon gemaild of ik misschien wat aan de developing van het forum mag doen, in de hoop daarmee wat meer ideeën gestalte te kunnen geven.

Maar het inbouwen van zoiets kost toch vrij veel werk (tenzij er een kant en klare hack is wat me op zich niet verbazen zou). Maar het weegt waarschijnlijk niet op tegen de hoeveelheid mensen die 't gebruikt; op T.net is het wel leuk want daar zijn veel mensen die er wat mee doen, hier op Scholieren.com weet nog geen half procent waarschijnlijk wat ze er mee aan moeten.
Extra grote superhard knipperende avatars vanaf hun eigen webspace hosten
Oud 29-08-2003, 05:36
Koen
Koen is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 28-08-2003 @ 22:42:
Extra grote superhard knipperende avatars vanaf hun eigen webspace hosten
Dat gebeurt sowieso niet, de grootte zal 't zelfde moeten blijven. Of misschien iéts groter, maar veel niet. Want mensen met een modem moeten die dingen toch laden, of ze nou van scholieren.com of lutjebroek.com komen. Dus daar zit 'm het verschil niet in.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 28-08-2003 @ 21:36:

Maar het inbouwen van zoiets kost toch vrij veel werk (tenzij er een kant en klare hack is wat me op zich niet verbazen zou).
Natuurlijk is er een hack voor .
http://www.vbulletin.org/forum/showt...=extern+avatar
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 10:41
Verwijderd
En dan bij elke thread die je bekijkt constant die langzame fileservers of Lycosrotzooi proberen te laden, wat natuurlijk niet gaat werken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 10:49
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Koen schreef op 29-08-2003 @ 06:36:
Dat gebeurt sowieso niet, de grootte zal 't zelfde moeten blijven. Of misschien iéts groter, maar veel niet. Want mensen met een modem moeten die dingen toch laden, of ze nou van scholieren.com of lutjebroek.com komen. Dus daar zit 'm het verschil niet in.
Jon zei :
Citaat:
Jon schreef op 17-06-2003 @ 21:52:
10Kb is zat. Leer maar creatief te zijn met beperkte middelen.
Oud 31-08-2003, 23:16
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 29-08-2003 @ 11:49:
Jon zei :
dat zegt ie toch ook?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 29-08-2003 @ 11:41:
En dan bij elke thread die je bekijkt constant die langzame fileservers of Lycosrotzooi proberen te laden, wat natuurlijk niet gaat werken.

En daarom kun je ze dan uitschakelen..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:14
Jon
Jon is offline
Externe avatars komen er niet. Nu hebben we controle over wat mensen ermee doen, met externe avatars heb je dat niet (of minder). Met controle bedoel ik dingen als grootte van de avatar, snelheid van de server, dode avatars, etc.
Oud 06-09-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 28-08-2003 @ 21:30:
- ik dacht dat het standaard was, en zoveel werk kost het niet, maar Jon wil het toch niet doen (D8 trouwens dat het ingebouwd was)
zit er idd in..

teminste ik neem aan dat dit Vbulletin is..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Jon schreef op 17-06-2003 @ 21:52:
10Kb is zat. Leer maar creatief te zijn met beperkte middelen.
"640K oughta be enough for everybody."

Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:30
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
SE schreef op 06-09-2003 @ 18:59:
teminste ik neem aan dat dit Vbulletin is..
Yep, alleen schijnt het toegestaan te zijn dat Scholieren.com de copyright notice weghaalt.
Reageren

Regels voor berichten